Laki on historiallinen toimiva totuus

Laki on mainio esikuva tulevasta ilman Kristusta ...

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Laki-vuori purkautui julmasti 1784/1135256154393

Ilm. 14:10
niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.

Minun ainoa toivoni on toimiva yhteys Kristuksen kanssa. Toimivasta
tulivuoresta tai toimivasta kadotustuomiosta en yhtään tykkää.

Room. 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

Kun laki jyrähtää niin suojaamattomat alas lysähtää.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etnan Laki
    • Lain huipulla

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Laki-vuori purkautui julmasti 1784/1135256154393

*** Laki sijaitsee samalla seudulla kuin nykyinen purkaus. Laki syöksi arviolta 600 neliökilometrin alalle kiehuvaa laavaa ja tonneittain myrkyllisiä kaasuja. Ne levisivät Eurooppaan tuulten mukana.
      Myrkkysumu surmasi ihmisiä ympäri Eurooppaa. Läheskään aina sen alkuperää ei tiedetty. ***

*** Lakin syytämät kaasupilvet väistyivät paikoin Euroopassa vasta syksyllä, mutta sitten tuhka viilensi talvea rajusti.
      Britanniassa talvi oli kylmin 250 vuoteen. Islantiin tuli nälänhätä. ***

Kaiken aikaa kuulemma Lain huipulla kraaterissa kiehuu. No jaa, mitäs
      tuosta, onhan Islannissa pysyväisesti kuumia lähteitä, tulivuorten syytä.

Tarvitsemme noita vaarallisia tulivuoria, joten kiittäkäämme niistä Herraa ..

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Tulivuoret ja mannerlaatat ovat elämänehtoja/1135256150225

Controlman

• Laki tappaa!

Hyvä pyhä laki pettää ihmismielen ..

Room. 7:10
      ja minä kuolin. Niin kävi ilmi, että käskysana,
      joka oli oleva minulle elämäksi, olikin minulle kuolemaksi.

ROOM. 7:8 Mutta kun synti otti käskysanasta aiheen, herätti se minussa kaikkinaisia himoja; sillä ilman lakia on synti kuollut.
      9 Minä elin ennen ilman lakia; mutta kun käskysana tuli, niin synti virkosi,
      10 ja minä kuolin. Niin kävi ilmi, että käskysana, joka oli oleva minulle elämäksi, olikin minulle kuolemaksi.
      11 Sillä kun synti otti käskysanasta aiheen, petti se minut ja kuoletti minut käskysanan kautta.
      12 Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä.

'Lain vaikutuksesta minä kuolin'

Gal. 2:19 Lain vaikutuksesta minä kuolin,
      mutta kuolin vapaaksi laista elääkseni Jumalalle.
      Minut on Kristuksen kanssa ristiinnaulittu.

• Lex Alex:
      /7/7 Nyt on sanottava (ettet käsitä väärin tätä kirjoitustani) että ei kukaan meistä ole lakia pitänyt, ja siksi juuri me tarvitsemmekin sitä anteeksiantamusta jota Jumala tarjoaa Jeesuksessa - jotta meidän laittomuuttamme ei laskettaisi meille - sillä laittomuuden seuraus on aina kuolema. /7/7

Jos Jumala olisi laki, niin teoriassa voisi noin kuvitella, mutta kun Jumala on
      rakkaus, niin Hän tsekkaa rakkauttamme. Ilman rakkauttakin voi lakia täyttää.
      Tarvitaan vain lakikirja sekä orjallinen suhtautuminen siihen. Kerätään
      pisteitä itselle eikä lähimmäiselle. Mutta RAKKAUS on Jumalan tahdon täyttymys. Laki ei luo uskova, ei toivoa, ei rakkautta, mutta Pyhä Henki luo.

Room. 13:8
      Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt.

Gal. 3:2
      Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta?

antti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2957
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1753
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe