Etsin kesän ajaksi tenniksen peluukaveria, mieluiten naista ja tarkoitus olisi pelata Luolavuoren ilmaiskentillä. Olen Tampereen yliopiston varttuneempi naisopiskelija, töissä Turussa ja haluaisin verestää vanhoja tennistaitojani. Toivoisin että omistat oman mailan, palloja ja saat pallon verkon yli. Aloittelijaa en haluaisi alkaa opettamaan. Tavoitteena on ennen kaikkea kunnon kohottaminen ja hyvä mieli.
Ota yhteyttä ja lähetän sähköpostiosoitteen.
Tenniksen peluukaveri Turusta
N.K.
3
181
Vastaukset
- Vinkki :
Käy laittamassa ilmoitukset Manhattanin ja Impivaaran tennishallien ilmoitustauluille. Uskon, että tärppää paljon paremmin kuin täältä kysymällä.
Itse olen mieshenkilö ja lyön kovaa, en taida sopia... :(- N.K.
Kiitos vinkistä, mutta viimekesänä täältä tärppäsi. Yritän vielä ja jos ei onnistu, sitten käyn viemässä tennishallien seinille ilmoituksen.
- N.K.
YHÄ ETSIN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222