Ja juuri se minun etsimän ihmisen tulisi omata ikää 13 vuodesta ylöspäin, ehkäpä n. 30 vuoteen saakka, kyvyn ymmärtää, kuunnella ja kertoa sitten vastapainoks omistakin asioista. Sukupuolella, tai asuinpaikalla, tai millään muulla ei ole painoa.
Itse oon 15-vuotias naisenalku, asun Pohjois-savossa ja tunnen oloni melko yksinäiseksi toisinaan. Tällä hetkellä oon osastohoidossa, joten elämäntarinoita jo näin lyhyen ajan jälkeen kyllä riittää. Toisinaan mun juttuja on hankala käsittää, ja joskus taas saatan olla niin masiksessa ettei juttelu kiinnosta yhtään, mutta usein kuitenkin oon semmoinen että innostun puhumaan aiheesta kuin aiheesta.
---> a-n_n-i@windowslive.com
tai irc nimellä: makkaravanukas
etsinnässä ihminen.
makkaravanukas
1
129
Vastaukset
- makkaravanukas
!!!! irc nimi vaihtunut , siispä: harhalaukaus_ !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667