meni liian pitkälle.
Nyt se tukee jo terrorismia ja on aiheuttamassa sodanuhan Suomen ja Venäjän välille.
Tähänkjö se evokkihomokirkko johtaa. Tuo laitoshan rikkoo lakia vastaan ja se itsensä pitäisi lakkauttaa terroristijärjestönä.
Nyt tuo homokirkko meni
35
124
Vastaukset
- AteistiXxX
"Tuo laitoshan rikkoo lakia vastaan"
Jumalan vai Suomen lakia vastaan?- vikswu
Puolustamalla terroristeja vainoamalla terroristien vastustajia kirkko on omaksunut terrosimin tukijan roolin ja näin se rikkoo kaikkia terrorismin vastaisia lakeja jotka ikinä on maailmassa laadittu.
Ja tokihan Raamattu tuomitsee myös terrorismin.
Älä tapa, sanoo Raamattu.
Herää vain kysymys että mitähän muuta saatanallista kirkkomme vielä keksiikään ennenkuin valtiovalta tajuaa lakkauttaa sen.
Kirkosta eroaminen on aivan liian hidas prosessi sen laitoksen pään menoksi, joten suosittelen kaikkea mahdollista sen lakkauttamiseksi tähtäävää toimintaa, onko kenelläkään ideoita?
Huom. tarkoitan tietenkin laillisia keinoja. En kirkkojen polttamisia.
Polttelu ei kannata. Eikös joku pyro polttanut pari kirkkoa helsingissä joku vuosi sitten, mutta nuo mokomat, ainakin toinen niistä rakennettiin hetkessä uudelleen ja entistä komeampana. Siis ei polteta kirkkoja vaan annetaan niiden lahota käytön puutteesta nurinkaatokuntoon. - asianharrastaja
vikswu kirjoitti:
Puolustamalla terroristeja vainoamalla terroristien vastustajia kirkko on omaksunut terrosimin tukijan roolin ja näin se rikkoo kaikkia terrorismin vastaisia lakeja jotka ikinä on maailmassa laadittu.
Ja tokihan Raamattu tuomitsee myös terrorismin.
Älä tapa, sanoo Raamattu.
Herää vain kysymys että mitähän muuta saatanallista kirkkomme vielä keksiikään ennenkuin valtiovalta tajuaa lakkauttaa sen.
Kirkosta eroaminen on aivan liian hidas prosessi sen laitoksen pään menoksi, joten suosittelen kaikkea mahdollista sen lakkauttamiseksi tähtäävää toimintaa, onko kenelläkään ideoita?
Huom. tarkoitan tietenkin laillisia keinoja. En kirkkojen polttamisia.
Polttelu ei kannata. Eikös joku pyro polttanut pari kirkkoa helsingissä joku vuosi sitten, mutta nuo mokomat, ainakin toinen niistä rakennettiin hetkessä uudelleen ja entistä komeampana. Siis ei polteta kirkkoja vaan annetaan niiden lahota käytön puutteesta nurinkaatokuntoon."..ainakin toinen niistä rakennettiin hetkessä uudelleen ja entistä komeampana. Siis ei polteta kirkkoja vaan annetaan niiden lahota käytön puutteesta nurinkaatokuntoon."
Mahtaa olla hidasta edistys tuolla tavoin, kun jälleenrakentajiakin näyttää riittävän.
"Kirkosta eroaminen on aivan liian hidas prosessi sen laitoksen pään menoksi,.."
Ei sitten taida auttaa muu kuin, että todistat sen "saatanallisuuden" ja ajat kannetta raastuvassa.
- 34
Kerrohan vielä mitä se nyt on tehnyt.
Taitaa puhua tämän fundamentalistin kurinpitorangaistuksesta:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011041513558055_uu.shtml
Pohjan suomalaisen seurakunnan kirkkoherra Juha Molari on pidätetty virantoimituksesta toistaiseksi.
Venäjän puolustajana tunnettu Molari on väittänyt, ettei Suomeen ole tullut yhtään oikeaa pakolaista Kaukasukselta ja että kaikilla Suomessa asuvilla tshetsheenipakolaisilla on yhteys terrorismiin.
Espoon hiippakunnan tuomiokapituli pidätti torstaina Molarin virastaan toistaiseksi. Taustalla on muun muassa se, että Molaria epäillään blogikirjoittelunsa vuoksi kunnianloukkauksesta ja kiihotuksesta kansanryhmää vastaan.
Hyllytetty kirkkoherra on aiemmin luonnehtinut kirjoituksiaan mm. poliittiseksi satiiriksi.- viksumpi
Ev.lut. kirkko on vastoin Raamattua nimittänyt itselleen kirkollisen pappishierarkian naispappeineen, polttanut roviolla katolisia ja noitia, hyväksynyt evoluutioteorian kirkon opiksi, vihkii ja siunaa homoliittoja vaikka Raamattu kiroaa ne, Ei tao miekkaa auraksi kuten Raamattu käskee, vaan järjestää sotilaspapit tukemaan tappohommia. Ja nyt tukee jopa terrorismia.
Mutta tietenkin asia on niin että jos kirkon toimintaa tarkastellaan sellaisen venäjävastaisen homoevokin silmin joka vähät välittää siitä että mitä Raamattu sanoo, niin tottahan sellainen kysyy ihmeissään etrtä mitä pahaa se on muka tehnyt? viksumpi kirjoitti:
Ev.lut. kirkko on vastoin Raamattua nimittänyt itselleen kirkollisen pappishierarkian naispappeineen, polttanut roviolla katolisia ja noitia, hyväksynyt evoluutioteorian kirkon opiksi, vihkii ja siunaa homoliittoja vaikka Raamattu kiroaa ne, Ei tao miekkaa auraksi kuten Raamattu käskee, vaan järjestää sotilaspapit tukemaan tappohommia. Ja nyt tukee jopa terrorismia.
Mutta tietenkin asia on niin että jos kirkon toimintaa tarkastellaan sellaisen venäjävastaisen homoevokin silmin joka vähät välittää siitä että mitä Raamattu sanoo, niin tottahan sellainen kysyy ihmeissään etrtä mitä pahaa se on muka tehnyt?Ihan mielenkiinnosta, arvon nimimerkki viksumpi, kuulutko Sinä johonkin uskonnolliseen yhteisöön? Jos niin mihin?
Itse en kuulu mihinkään aatteelliseen yhteisöön. Ev.lut. kirkkoon olen kuulunut, muttei siitäkään ole tarvinnut erota, koska minut ehdittiin erottamaan jo ennen kuin olin tarpeeksi vanha erotakseni itse.- viksumpi
Töppönen kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, arvon nimimerkki viksumpi, kuulutko Sinä johonkin uskonnolliseen yhteisöön? Jos niin mihin?
Itse en kuulu mihinkään aatteelliseen yhteisöön. Ev.lut. kirkkoon olen kuulunut, muttei siitäkään ole tarvinnut erota, koska minut ehdittiin erottamaan jo ennen kuin olin tarpeeksi vanha erotakseni itse.Kirkosta lähdin litomaan heti kun äitini ei sitä voinut enää estää ja liityin väestörekisteriin ja siellä olen pysynyt. En liputa minkään uskonnollisen yhteisön aatteita, vaan pitäydyn vain erittäin tarkasti siinä mitä kirjassa lukee.
Suosittelen sitä kaikille muillekin. Se avaa silmiä.
Tämä ei tarkoita sitä ettenkö silti pitäisi Moosesta idolinani.
Mooses hakkaa fiksuudessaan nykymaailman viisaat mennen tullen.
Ja tuskinpa yksikään uskonnollinen yhteisö edes haluaisi seisoa minun sanojeni takana. Luulen että olisin niille aivan liian jyrkkä kumppani.
Silti keskustelen mielelläni ihan kaikkien kohdalle sattuvien uskovien kanssa. Tunnen hyvin jopa mormonit ja olen lukenut mormonin kirjankin.
Adventismin tunnen hyvin.Jeh. Tod. käyvät joskus. Hellarihuijarit tiedän varsin hyvin ja olen lukenut Lars Levi Laestadiuksen elämänkerran. Molemmat katoliset tiedän pimeäksi sakiksi. Juutalaisuus on suvun perintöä. Koraania olen selannut, Apogryfikirjat olen lukenut, samoin mustan raamatun sekä sadoittain evoluutio-uskonnon julkaisuja.
Körtit, Muromalaiset ja teosofia ovat vieraampia. Joulupukkiin en usko.
- satunnainen vieras
Sinäkö siellä taas? Kyselin sinulta, vastausta saamatta, Mars heterot -ketjussa, mitä olisi sinulta pois, jos homoilla olisi samat oikeudet kuin heteroilla. Muistuttelin siitä jossain toisessa ketjussa, mutta sitä en tunnu löytävän. Eli jos siihen toiseen oletkin vastannut tällä välin (Mars...-ketjuun et ainakaan), niin linkkikin riittää. Mutta jos on unohtunut, niin kun nyt taas linjoilla ollaan, niin miten jos kertoisit vastauksen. Siis, mitä olisi sinulta pois, jos homot voitaisiinkin katsoa ihan samanlaisiksi ihmisiksi plussineen ja miinuksineen kuin heterotkin? Voisit keskittää kunnioitettavan ajatustarmosi johonkin maailman todelliseen ongelmaan, niitähän kyllä riittää. Jään odottelemaan, jos jo nyt kerkiäisit vastaamaan! ;-)
- Keto Mässeli
####Sinäkö siellä taas? Kyselin sinulta, vastausta saamatta, Mars heterot -ketjussa, mitä olisi sinulta pois, jos homoilla olisi samat oikeudet kuin heteroilla####
Onhan ne samat!
Kuka estää homoja elämästä ihmisiksi?
Ei kukaan.
Päinvastoin yrittävät auttaa kaikin olemassaolevin keinoin.
Olen sitä mieltä,
ettei mitään lakeja saa laatia pieniä vähemmistöjä varten!
Laki pitää olla sama kaikille.
Punaisia päin ei saa ajaa edes homot! Keto Mässeli kirjoitti:
####Sinäkö siellä taas? Kyselin sinulta, vastausta saamatta, Mars heterot -ketjussa, mitä olisi sinulta pois, jos homoilla olisi samat oikeudet kuin heteroilla####
Onhan ne samat!
Kuka estää homoja elämästä ihmisiksi?
Ei kukaan.
Päinvastoin yrittävät auttaa kaikin olemassaolevin keinoin.
Olen sitä mieltä,
ettei mitään lakeja saa laatia pieniä vähemmistöjä varten!
Laki pitää olla sama kaikille.
Punaisia päin ei saa ajaa edes homot!Samat lait tietenki homoille kun muillekin. Esimerkkinä vaikka avioliitto-oikeus. Täähän nyt pitäis olla itsestäänselvää jopa kretiineille.
Ongelmahan onkin siinä, ettei kaikilla välttämättä ole samoja oikeuksia.- viksumpi
Ei ole minulta pois homojen homoilu.
Minä vain tiedän että homoudesta voi hyvän yksityissairaanhoidon avulla päästä heteroitumaan. Ja koska olen ihmisrakas niin haluan auttaa kaikkia homoudestaan kärsiviä.
Ja niitähän riittää kuten tuo äskettäinen lehtiuutinen kertoi.
Mitä väärää on uskonnottomalla homoista heteroiksi ohjaavilla terapioilla jos kerran asiakkaita riittää ja homma toimii? - ++++++++++++
viksumpi kirjoitti:
Minä vain tiedän että homoudesta voi hyvän yksityissairaanhoidon avulla päästä heteroitumaan. Ja koska olen ihmisrakas niin haluan auttaa kaikkia homoudestaan kärsiviä.
Mitä väärää on uskonnottomalla homoista heteroiksi ohjaavilla terapioilla jos kerran asiakkaita riittää ja homma toimii?"Minä vain tiedän että homoudesta voi hyvän yksityissairaanhoidon avulla päästä heteroitumaan. "
Samalla tavalla kuin tiedät, että jumala on rakkaus?
"Ja koska olen ihmisrakas niin haluan auttaa kaikkia homoudestaan kärsiviä."
Keskity mielummin oikeisiin ongelmiin kuten että miten pystytään suojelemaan lapsia.
"Mitä väärää on uskonnottomalla homoista heteroiksi ohjaavilla terapioilla jos kerran asiakkaita riittää ja homma toimii?"
Koska mitään "parannusta" ei tapahdu, eihän tervettä voi parantaa. viksumpi kirjoitti:
Mitä väärää on uskonnottomalla homoista heteroiksi ohjaavilla terapioilla jos kerran asiakkaita riittää ja homma toimii?Onko olemassa ei-uskonnollisia homoista heteroiksi ohjaavia terapioita? Pikaisella googlettamisella en ainakaan Suomesta löytänyt.
Suomenkielisiltä sivuilta koitin hakea tietoa eheyttämismetodeista, enkä löytänyt muuta kuin rukoilun ja amerikassa kuulemma käytössä olevan sähköshokkeja sukupuolielimiin -metodin. Onkohan tämä jälkimmäinen sellainen ei-uskonnollinen menetelmä?
Ja törmäsin toki nimimerkki viksumman tukanleikkuumetodiin. Hän voisikin homoterapian ammattilaisena antaa lisävalaistusta näistä metodeista.- viksumpi
Töppönen kirjoitti:
Samat lait tietenki homoille kun muillekin. Esimerkkinä vaikka avioliitto-oikeus. Täähän nyt pitäis olla itsestäänselvää jopa kretiineille.
Ongelmahan onkin siinä, ettei kaikilla välttämättä ole samoja oikeuksia.Menköön homot mihin liittoon ikinä tahtovat kunhan eivät yritä vetää väkisin Raamatun Jumalaa siunaamaan sellaista minkä Raamattu kiroaa.
Homoliittoilijat pysykööt kaukana Raamatusta. Sillä ei ole mitään yhteistä homoilun kanssa koska se tuomitsee selvääkin selvemmin sanoin homoilijat kadotukseen.
Spisiko että annetaan Raamatulle oikeus pitää puheensa sellaisena kuin on aina ollut?
Eikä minua haittaa se että homot saavat ev.lut. kirkon siunaukse, sillä eihän ev.luteilla ole todellisuudessa mitään tekemistä Raamatun kanssa muutenkaan.
Se vaan ärsyttää että nuo yrittävät saada asiansa näyttämään siltä että homoilulla olisi Jumalan hyväksymys. Kas kun sitä ei varmasti edelleenkään ole. Eikä tule. - asianharrastaja
viksumpi kirjoitti:
Menköön homot mihin liittoon ikinä tahtovat kunhan eivät yritä vetää väkisin Raamatun Jumalaa siunaamaan sellaista minkä Raamattu kiroaa.
Homoliittoilijat pysykööt kaukana Raamatusta. Sillä ei ole mitään yhteistä homoilun kanssa koska se tuomitsee selvääkin selvemmin sanoin homoilijat kadotukseen.
Spisiko että annetaan Raamatulle oikeus pitää puheensa sellaisena kuin on aina ollut?
Eikä minua haittaa se että homot saavat ev.lut. kirkon siunaukse, sillä eihän ev.luteilla ole todellisuudessa mitään tekemistä Raamatun kanssa muutenkaan.
Se vaan ärsyttää että nuo yrittävät saada asiansa näyttämään siltä että homoilulla olisi Jumalan hyväksymys. Kas kun sitä ei varmasti edelleenkään ole. Eikä tule."Spisiko että annetaan Raamatulle oikeus pitää puheensa sellaisena kuin on aina ollut?"
Raamattu on kokoelma kirjoituksia, jonka toisenlaiseksi muuttamista ei kukaan ole palstalla ehdottanut. Tekstien merkitystä tulkitsevien ihmisten puheet ovat erilaisia ja vaihtelevat. Sinä näytät vaativan itsellesi yksinoikeutta tuohon hommaan.
"Se vaan ärsyttää että nuo yrittävät saada asiansa näyttämään siltä että homoilulla olisi Jumalan hyväksymys."
Panet vielä paremmaksi jakamalla mielestäsi yksinoikeudella Jumalan hyväksymisiä ja tuomioita. Jumalaa et kuitenkaan omista sinä eikä edes Raamattu.
Asiaa ei paljon kaunista se, että todellisuudessa olet vain v-uillaksesi kirjoitteleva trollin. - satunnainen vieras
viksumpi kirjoitti:
Mitä väärää on uskonnottomalla homoista heteroiksi ohjaavilla terapioilla jos kerran asiakkaita riittää ja homma toimii?Juu, suurin piirtein noin vastasit siinä Mars... -ketjussakin. Mutta jatkokysymykseen eli siihen, että mitäs sitten, jos joku homo vaan ei halua tai kykene muuttamaan seksuaalista identiteettiään, siihen jätit vastaamatta.
Jos siis unohdettais "hyväätarkoittavat" puheet homojen auttamisesta ja lähdettäis siitä, että ainakin osa heistä tulee olemaan homoja jatkossakin - mitä se on sinulta pois, jos saavat olla sitä heterojen kanssa tasavertaisesti? Samat oikeudet, samat velvollisuudet, ei enempää eikä vähempää. Jos siis tällainen olisi maailmanmeno, mitä se olisi sinulta pois?
Jotenkin on vaikea uskoa, että niin monet homoaloitukset tai -kirjoitukset, joita olet palstalle tehnyt, kumpuaisivat vain "ihmisrakkaudesta". Joten mikä homoissa mättää, jotta et malta antaa aiheen - ja siis homojen - olla siinä kuin heterojenkin? - viksumpi
asianharrastaja kirjoitti:
"Spisiko että annetaan Raamatulle oikeus pitää puheensa sellaisena kuin on aina ollut?"
Raamattu on kokoelma kirjoituksia, jonka toisenlaiseksi muuttamista ei kukaan ole palstalla ehdottanut. Tekstien merkitystä tulkitsevien ihmisten puheet ovat erilaisia ja vaihtelevat. Sinä näytät vaativan itsellesi yksinoikeutta tuohon hommaan.
"Se vaan ärsyttää että nuo yrittävät saada asiansa näyttämään siltä että homoilulla olisi Jumalan hyväksymys."
Panet vielä paremmaksi jakamalla mielestäsi yksinoikeudella Jumalan hyväksymisiä ja tuomioita. Jumalaa et kuitenkaan omista sinä eikä edes Raamattu.
Asiaa ei paljon kaunista se, että todellisuudessa olet vain v-uillaksesi kirjoitteleva trollin.Trolli ja trolli..... mutta ei kai evoluutiosta voi kukaan vakavalla naamalla mitään kirjoittaa. On se niin hauskaa tarinaa. Muka tiedettä, hehhee.
Ja näytähän se Raamatunkohta jossa homoilu hyväksytään, niin näytän kymmenen sellaista missä homosuhteita harastavat tuomitaan kadotukseen.
Malliksi voisit lukea vaikka Room. 1. luku. Siinähän Jumala selvästi "siunaa" homot, mutta vain matkalle ikuiseen unohdukseen. - viksumpi
++++++++++++ kirjoitti:
"Minä vain tiedän että homoudesta voi hyvän yksityissairaanhoidon avulla päästä heteroitumaan. "
Samalla tavalla kuin tiedät, että jumala on rakkaus?
Keskity mielummin oikeisiin ongelmiin kuten että miten pystytään suojelemaan lapsia.
"Mitä väärää on uskonnottomalla homoista heteroiksi ohjaavilla terapioilla jos kerran asiakkaita riittää ja homma toimii?"
Koska mitään "parannusta" ei tapahdu, eihän tervettä voi parantaa.Miten sinä voit olla noin yksinkertainen. Annat aivopestä itsesi uskomaan että homo ei voi tulla heteroksi. Ihan varmasti voi, sillä olen henkilökohtaisesti ollut siinä työssä mukana, ja mitä kuvittelet sen tarkoittavan että eheytyshoitoja yhä annetaan ja halutaan.
Väitätkö ettei sellaista toimintaa muka ole olemassakaan? Tyhmä.
Jumala on tietenkin rakkaus. Raamattukin kertoo selvin sanoin että jotkut Jumalan hyväksymistä kristityistä oivat ennen ollet homoja. etkös ole sitä kohtaa kirjastasi lukenut? Jumala rakastaa heitä hyvin paljon.
Niin, ja googlaahan Ex-homo, niin saat lukea tuhansien eheytyneiden tarinat ja pääset harhaoistasi. Muuten, oliko holokausti totta? viksumpi kirjoitti:
Miten sinä voit olla noin yksinkertainen. Annat aivopestä itsesi uskomaan että homo ei voi tulla heteroksi. Ihan varmasti voi, sillä olen henkilökohtaisesti ollut siinä työssä mukana, ja mitä kuvittelet sen tarkoittavan että eheytyshoitoja yhä annetaan ja halutaan.
Väitätkö ettei sellaista toimintaa muka ole olemassakaan? Tyhmä.
Jumala on tietenkin rakkaus. Raamattukin kertoo selvin sanoin että jotkut Jumalan hyväksymistä kristityistä oivat ennen ollet homoja. etkös ole sitä kohtaa kirjastasi lukenut? Jumala rakastaa heitä hyvin paljon.
Niin, ja googlaahan Ex-homo, niin saat lukea tuhansien eheytyneiden tarinat ja pääset harhaoistasi. Muuten, oliko holokausti totta?Miksi homon PITÄISI tulla heteroksi?
Mitä muuta nuo eheytyshoidot ovat kuin UkkoYlimmäisen rukoilemista?
Ajaisiko saman asian jos kirjoittaisi Joulupukille ja pyytäisi joululahjaksi uuden seksuaalisuuden?
»Väitätkö ettei sellaista toimintaa muka ole olemassakaan?»
Siis millaista toimintaa? Eheytyshoitoja? Mitä ne ovat? Vääränlaisen seksuaalisuuden omaavan pakottamista haluaamaasi muottiin?
»googlaahan Ex-homo, niin saat lukea tuhansien eheytyneiden tarinat»
Suomessa niitä lienee kourallinen. Lienevätkö hekään kovin ehyitä.- viksumpi
Töppönen kirjoitti:
Onko olemassa ei-uskonnollisia homoista heteroiksi ohjaavia terapioita? Pikaisella googlettamisella en ainakaan Suomesta löytänyt.
Suomenkielisiltä sivuilta koitin hakea tietoa eheyttämismetodeista, enkä löytänyt muuta kuin rukoilun ja amerikassa kuulemma käytössä olevan sähköshokkeja sukupuolielimiin -metodin. Onkohan tämä jälkimmäinen sellainen ei-uskonnollinen menetelmä?
Ja törmäsin toki nimimerkki viksumman tukanleikkuumetodiin. Hän voisikin homoterapian ammattilaisena antaa lisävalaistusta näistä metodeista.Hoh, arvaahan miten tässä maassa kävisi jos joku perustaisi homoille eheytysklinikan?
Homojen inkvisitio ei sitä sallisi sillä he eivät anna eheytymishaluisille mitään ihmisoikeuksia.
Mutta homma toimii silti. Ja kaiken lisäksi ihan normaalia lääkärinhoidollista tietä.
Eli menehän vain terveyskeskukseen ja sano että olet homo ja haluat eheytyä heteroksi, ja kysy että voisitko saada terapiaa.
Sinua kyllä neuvotaan siitä sitten eteenpäin.
Ymmärrät kai että useimille homous on yhä vaikea asia, eivätkä useimmat halua pitää siitä meteliä, ja siksi asia hoidetaan erityistä hienotunteisuutta osoittaen. Ja voit olla varma ettei julkinen sairaanhoito käytä tässä mitään uskonnollisia metodeja.
Eivätkä' nykyään edes minun lähinnä töppöselle vitsiksi tarkoittamaani tukanleikkuuta.
Tosin tilanne on se että homoja on vain murto-osa siitä määrästä mitä homot itse määräkseen ilmoittavat. On täysin mahdotonta että esim . Kauhavalla olisi 500 homoa. Kyllä se jo jossain näkyisi. Jos ei muualla niin pedofiliataopausten runsautena. Nyt se ei näy missään.
Joten pikkupaikkakunnilla voi olla vaikeampaa saada mitä tahansa harvinaista erityishoitoa, eheyttäminen mukaanlukien. Helsingin seudulla saat sitä varmasti. - viksumpi
satunnainen vieras kirjoitti:
Juu, suurin piirtein noin vastasit siinä Mars... -ketjussakin. Mutta jatkokysymykseen eli siihen, että mitäs sitten, jos joku homo vaan ei halua tai kykene muuttamaan seksuaalista identiteettiään, siihen jätit vastaamatta.
Jos siis unohdettais "hyväätarkoittavat" puheet homojen auttamisesta ja lähdettäis siitä, että ainakin osa heistä tulee olemaan homoja jatkossakin - mitä se on sinulta pois, jos saavat olla sitä heterojen kanssa tasavertaisesti? Samat oikeudet, samat velvollisuudet, ei enempää eikä vähempää. Jos siis tällainen olisi maailmanmeno, mitä se olisi sinulta pois?
Jotenkin on vaikea uskoa, että niin monet homoaloitukset tai -kirjoitukset, joita olet palstalle tehnyt, kumpuaisivat vain "ihmisrakkaudesta". Joten mikä homoissa mättää, jotta et malta antaa aiheen - ja siis homojen - olla siinä kuin heterojenkin?Olen koko ajan puhunut eheytymishaluisista homoista.
En toki kannata pakkohoitoja. Meillä on uskonnonvapaus ja Raamattukin antaa meille valinnanvapauden.
Usko pois vain, olen homojen paras ystävä, ja ihan todellinen. Siis näiden eheytymishaluisten.
Eihän heillä ole monia puolustajia. Siksi haluan olla mukana hyvässä työssä.
Katson että heilläkin täytyy olla oikeus toteuttaa toiveensa eheytyksestä ja heillä täytyy ollaa mahdollisuus saada siihen yhteiskunnalta apua.
Onko se homoilta pois jos joku heistä päättääkin haluta eheytyä, vai miksi he vastustavat eheytymisterapioita niin kiivaasti? Vastaa sinä tähän. viksumpi kirjoitti:
Hoh, arvaahan miten tässä maassa kävisi jos joku perustaisi homoille eheytysklinikan?
Homojen inkvisitio ei sitä sallisi sillä he eivät anna eheytymishaluisille mitään ihmisoikeuksia.
Mutta homma toimii silti. Ja kaiken lisäksi ihan normaalia lääkärinhoidollista tietä.
Eli menehän vain terveyskeskukseen ja sano että olet homo ja haluat eheytyä heteroksi, ja kysy että voisitko saada terapiaa.
Ymmärrät kai että useimille homous on yhä vaikea asia, eivätkä useimmat halua pitää siitä meteliä, ja siksi asia hoidetaan erityistä hienotunteisuutta osoittaen. Ja voit olla varma ettei julkinen sairaanhoito käytä tässä mitään uskonnollisia metodeja.
Eivätkä' nykyään edes minun lähinnä töppöselle vitsiksi tarkoittamaani tukanleikkuuta.
Tosin tilanne on se että homoja on vain murto-osa siitä määrästä mitä homot itse määräkseen ilmoittavat. On täysin mahdotonta että esim . Kauhavalla olisi 500 homoa. Kyllä se jo jossain näkyisi. Jos ei muualla niin pedofiliataopausten runsautena. Nyt se ei näy missään.
Joten pikkupaikkakunnilla voi olla vaikeampaa saada mitä tahansa harvinaista erityishoitoa, eheyttäminen mukaanlukien. Helsingin seudulla saat sitä varmasti.Homojen inkvisitio? :D :D :D Voi sun kanssas.
Sinähän se homoinkvisitiota tässä kannatat ja haluat viedä homoilta ihmisoikeuksia. Eikö?
Ihan väärinkäsitysten välttämiseksi en ole homo enkä etenkään kaipaa homoterapiaa. Sen sijaan minua kiinnostaa kovasti mitä tuo ns. terapia pitää sisällään. Sitä et ole vielä suostunut paljastamaan vaikka väität olevasi alan ammattilainen, tai ainakin saanut siihen koulutuksen. Myöskään netistä en löytänyt mitään selvitystä siihen, millaista on homoterapia suomessa (paitsi rukoilemista). Onko tässä kyse jostain salaisista metodeista?
»Ymmärrät kai että useimille homous on yhä vaikea asia, eivätkä useimmat halua pitää siitä meteliä»
Ymmärrän. Se on vaikea asia, koska ympäristö ei välttämättä hyväksy homoutta. Ja tätä hyväksymistähän sinä nimenomaan vastustat.
»Ja voit olla varma ettei julkinen sairaanhoito käytä tässä mitään uskonnollisia metodeja.»
Homojen käännytys heteroiksi ei ehdottomasti kuulukaan sairaanhoidon piiriin. Sairaanhoidon piiriin kuuluu lähinnä sairauksien hoito.
Myöskään kyseisen toiminnan ei missään tapauksessa pitäisi kuulua julkisiin (eli veronmaksajien varoilla) hoidettaviin palveluihin.
»On täysin mahdotonta että esim . Kauhavalla olisi 500 homoa. Kyllä se jo jossain näkyisi.»
Osa pysyy kaapissa, osa muuttaa vapaamielisemmille paikkakunnille. Eikö ole ihmeellistä.
Tunnistatko sinä muuten homon jos näet sellaisen?
»Jos ei muualla niin pedofiliataopausten runsautena.»
Kuten tiedät, pedofiliatapaukset eivät yleensä edes näy pällepäin, koska nekin pidetään piilossa. Tämä tosin pitkälti siksi, että kyseessä on erittäin vakava rikos. Homouteen pedofilia ei liity yhtään sen enempää kuin heterouteenkaan, muutenhan useimmat pedofilian uhrit olisivat poikia. Vai onko sinulla näyttää jotain tähän viittaavaa tilastoa tai muuta tietoa.viksumpi kirjoitti:
Olen koko ajan puhunut eheytymishaluisista homoista.
En toki kannata pakkohoitoja. Meillä on uskonnonvapaus ja Raamattukin antaa meille valinnanvapauden.
Usko pois vain, olen homojen paras ystävä, ja ihan todellinen. Siis näiden eheytymishaluisten.
Katson että heilläkin täytyy olla oikeus toteuttaa toiveensa eheytyksestä ja heillä täytyy ollaa mahdollisuus saada siihen yhteiskunnalta apua.
Onko se homoilta pois jos joku heistä päättääkin haluta eheytyä, vai miksi he vastustavat eheytymisterapioita niin kiivaasti? Vastaa sinä tähän.En minä ainakaan eheytymishoitoa sinänsä vastusta, ainakaan jos siinä ei tehdä mitään laitonta. Enhän minä vastusta reikihoitoa, ennustamista, attkinsin dieettiä, levitaatiota, rukoilemista enkä muutakaan uskomustouhuilua. Näiden laittaminen veronmaksajien kustannettavaksi taas saa minulta vastustuksen.
Jos joku haluaa olla hetero, niin tokihan hänellä on siihen oikeus. Tuskimpa kukaan sitä nyt sentään on vastustanutkaan.- ltte piru
viksumpi kirjoitti:
Hoh, arvaahan miten tässä maassa kävisi jos joku perustaisi homoille eheytysklinikan?
Joten pikkupaikkakunnilla voi olla vaikeampaa saada mitä tahansa harvinaista erityishoitoa, eheyttäminen mukaanlukien. Helsingin seudulla saat sitä varmasti.viksumpi, vieläkö olet sitä mieltä että pitkätukkaiset miehet ovat homoja ja homot ovat pedofiilejä? Oletko niin varma asiastasi että kehtaat mennä esittämään sen helvatun enkeleille sun muille pitkätukille?
ltte piru kirjoitti:
viksumpi, vieläkö olet sitä mieltä että pitkätukkaiset miehet ovat homoja ja homot ovat pedofiilejä? Oletko niin varma asiastasi että kehtaat mennä esittämään sen helvatun enkeleille sun muille pitkätukille?
Miten mulla tuli tästä mieleen kuvat siitä nasaretilaisesta pitkätukkaradikaalista. Homopedofiili?
- asianharrastaja
viksumpi kirjoitti:
Trolli ja trolli..... mutta ei kai evoluutiosta voi kukaan vakavalla naamalla mitään kirjoittaa. On se niin hauskaa tarinaa. Muka tiedettä, hehhee.
Ja näytähän se Raamatunkohta jossa homoilu hyväksytään, niin näytän kymmenen sellaista missä homosuhteita harastavat tuomitaan kadotukseen.
Malliksi voisit lukea vaikka Room. 1. luku. Siinähän Jumala selvästi "siunaa" homot, mutta vain matkalle ikuiseen unohdukseen.Unohtelet jatkuvasti, että Roomalaiskirjeen alla on Paavalin nimi eikä Jumalan.
ltte piru kirjoitti:
viksumpi, vieläkö olet sitä mieltä että pitkätukkaiset miehet ovat homoja ja homot ovat pedofiilejä? Oletko niin varma asiastasi että kehtaat mennä esittämään sen helvatun enkeleille sun muille pitkätukille?
Vilkaisin lukion luokkakuvaa vuodelta 1977. Kolmestatoista pojalla kymmenellä on tukka jota silloinkin luonnehdittiin pitkäksi.
Onko älykäs suunnittelija suunnitellut minut? Mitähän hän mahtoi ajatella antaessaan mutaationa syntyneen Marfanin syndrooman, joka varmisti sen etten joutunut armeijaan - ja sain pitää pitkän tukkani?
Ovatko partacollieurokset homoja?- poikjuhg
viksumpi kirjoitti:
Joten pikkupaikkakunnilla voi olla vaikeampaa saada mitä tahansa harvinaista erityishoitoa, eheyttäminen mukaanlukien. Helsingin seudulla saat sitä varmasti.Kun viksumpi sanoo "On täysin mahdotonta että esim . Kauhavalla olisi 500 homoa. Kyllä se jo jossain näkyisi." on mahdollista että hän EI kuvittele että kaikki ruotsalaiset ovat homoja.
Miten muuten suhtaudut sukupuolenkorjaukseen, viksumpi? Mitä sanoisit miehen ruumiiseen syntyneelle naiselle, joka epätoivoissaan kastroi itsensä? Antaisitko "eheytystä"? - satunnainen vieras
viksumpi kirjoitti:
Olen koko ajan puhunut eheytymishaluisista homoista.
Onko se homoilta pois jos joku heistä päättääkin haluta eheytyä, vai miksi he vastustavat eheytymisterapioita niin kiivaasti? Vastaa sinä tähän."Olen koko ajan puhunut eheytymishaluisista homoista. ... olen homojen paras ystävä, ja ihan todellinen. Siis näiden eheytymishaluisten."
Juu, tämä on tullut ymmärretyksi. Parhaasta ystävyydestä nyt ehkä voidaan olla montaa mieltä, mutta muuten.
Mutta minä olen siinä toisessa ketjussa ja tässä kysynyt vaikuttimiasi (mitä on sinulta pois?) tässä homoasiassa, koska olet tehnyt siitä useita aloituksia ja ahkeroinut myös muiden ketjuissa. Noin kova tarmo jonkin asian suhteen on aina hämmentävää. Siksi vielä kerran, mitä on sinulta pois, jos homoilla - niillä "eheytymishaluttomillakin" - olisi tasavertaiset oikeudet eli jos homoasia voitaisiin poistaa kokonaan päivänpolttavien keskusteluaiheiden listalta? (Siis jos nekin homot saavat tehdä aivan omat valintansa, jotka haluavat olla homoja ja ne, jotka eivät edes pystyisi muuttamaan seksuaalista identiteettiään.) Miksi sinulle oletettavasti heterona toisten ihmisten seksuaalinen suuntautuminen on niin tärkeää, että näet siihen näin paljon vaivaa ja mitä olisi sinulta pois, jos homoaihe jätettäisiin yhtä merkityksettömäksi kuin mikä tahansa muu tavanomainen, ei kiihkeitä tunnepurkauksia sisältävä aihe?
"Onko se homoilta pois jos joku heistä päättääkin haluta eheytyä, vai miksi he vastustavat eheytymisterapioita niin kiivaasti? Vastaa sinä tähän. "
En voi vastata homojen puolesta, koska olen itse hetero, kuten jo siinä toisessa ketjussa mainitsin. Mutta siinä ominaisuudessa, en usko, että on keneltäkään muulta pois, jos joku toinen haluaa muuttaa seksuaalista identiteettiään (no, aika monelta tosiasiassa tuntui olevan pois sukupuolenvaihdosleikkaukseen menneen papin identiteetti). En siis usko, että on homoiltakaan mitään pois, jos joku heistä haluaa ryhtyä heteroksi.
Mutta "eheytymisterapiat" eivät käsittääkseni ole hyväksyttyjä hoitomuotoja, ne ovat siis ilmeisesti jotain, jota kärkkäimmät sanoisivat puoskaroinniksi. Niissä sörkitään käsittääkseni enintään sairaanhoitajan terveydenhuoltoammattitaidolla, tai mahdollisesti jopa ilman sitäkään, ihmisen psyykeä sen aika herkällä eli seksuaalisuuden alueella. Samalla tavalla esim. luontaistuotteilla ei ole lääkkeen asemaa ja niihin liittyviä terveysväittämiä pidetään vähintäänkin kyseenalaisina, jopa tuomittavina. Ja "eheytymisterapioita" on kaiketi (radiouutisissa pari päivää sitten) markkinoitu kela-korvaukseen oikeuttavina. Jos jo perusteet (korvauksia niistä ei siis ilmeisesti saa) ovat pielessä, voiko itse "hoito" olla sen ammattimaisempaa, ihmisen psyykelle haitattomuudesta puhumattakaan? - Ssssfsfsfsf
satunnainen vieras kirjoitti:
"Olen koko ajan puhunut eheytymishaluisista homoista. ... olen homojen paras ystävä, ja ihan todellinen. Siis näiden eheytymishaluisten."
Juu, tämä on tullut ymmärretyksi. Parhaasta ystävyydestä nyt ehkä voidaan olla montaa mieltä, mutta muuten.
Mutta minä olen siinä toisessa ketjussa ja tässä kysynyt vaikuttimiasi (mitä on sinulta pois?) tässä homoasiassa, koska olet tehnyt siitä useita aloituksia ja ahkeroinut myös muiden ketjuissa. Noin kova tarmo jonkin asian suhteen on aina hämmentävää. Siksi vielä kerran, mitä on sinulta pois, jos homoilla - niillä "eheytymishaluttomillakin" - olisi tasavertaiset oikeudet eli jos homoasia voitaisiin poistaa kokonaan päivänpolttavien keskusteluaiheiden listalta? (Siis jos nekin homot saavat tehdä aivan omat valintansa, jotka haluavat olla homoja ja ne, jotka eivät edes pystyisi muuttamaan seksuaalista identiteettiään.) Miksi sinulle oletettavasti heterona toisten ihmisten seksuaalinen suuntautuminen on niin tärkeää, että näet siihen näin paljon vaivaa ja mitä olisi sinulta pois, jos homoaihe jätettäisiin yhtä merkityksettömäksi kuin mikä tahansa muu tavanomainen, ei kiihkeitä tunnepurkauksia sisältävä aihe?
"Onko se homoilta pois jos joku heistä päättääkin haluta eheytyä, vai miksi he vastustavat eheytymisterapioita niin kiivaasti? Vastaa sinä tähän. "
En voi vastata homojen puolesta, koska olen itse hetero, kuten jo siinä toisessa ketjussa mainitsin. Mutta siinä ominaisuudessa, en usko, että on keneltäkään muulta pois, jos joku toinen haluaa muuttaa seksuaalista identiteettiään (no, aika monelta tosiasiassa tuntui olevan pois sukupuolenvaihdosleikkaukseen menneen papin identiteetti). En siis usko, että on homoiltakaan mitään pois, jos joku heistä haluaa ryhtyä heteroksi.
Mutta "eheytymisterapiat" eivät käsittääkseni ole hyväksyttyjä hoitomuotoja, ne ovat siis ilmeisesti jotain, jota kärkkäimmät sanoisivat puoskaroinniksi. Niissä sörkitään käsittääkseni enintään sairaanhoitajan terveydenhuoltoammattitaidolla, tai mahdollisesti jopa ilman sitäkään, ihmisen psyykeä sen aika herkällä eli seksuaalisuuden alueella. Samalla tavalla esim. luontaistuotteilla ei ole lääkkeen asemaa ja niihin liittyviä terveysväittämiä pidetään vähintäänkin kyseenalaisina, jopa tuomittavina. Ja "eheytymisterapioita" on kaiketi (radiouutisissa pari päivää sitten) markkinoitu kela-korvaukseen oikeuttavina. Jos jo perusteet (korvauksia niistä ei siis ilmeisesti saa) ovat pielessä, voiko itse "hoito" olla sen ammattimaisempaa, ihmisen psyykelle haitattomuudesta puhumattakaan?Tutkimuksen mukaan homofoobikot miehet kiihottuivat homoseksuaalisista videoista enemmän kuin ei homofoobikot heteroseksuaalit. Jälleen todistettu, että homofoobikot ovat todennäköisiä kaappihonoja siis. XD
http://psycnet.apa.org/psycinfo/1996-00463-014
Selkeä syy miksi heteroksi itseään kehuvalla miehellä pyörii homot jatkuvasti mielessään.
- 34
Eikö hävetä puhua tieten tahtoen paskaa?Homoista tuskin kukaan kärsii homoudesta (ainakin häviävän pieni prosentti), sen sijaan suvaitsemattomuudesta kärsii erittäinkin moni.
Ehdottaisinkin eheyttämishoitoja homokammoisille.- viksumpi
Töppönen kirjoitti:
Homoista tuskin kukaan kärsii homoudesta (ainakin häviävän pieni prosentti), sen sijaan suvaitsemattomuudesta kärsii erittäinkin moni.
Ehdottaisinkin eheyttämishoitoja homokammoisille.Niinkuin varmasti olet pannut merkille, niin minä en ole suinkaan homokammoinen vaan puhun homoudesta ja heteropudesta ja eheytymisestä täysin vapaasti.
Mutta mitenkäs onkaan homojen laita? Heidät pitäisi viedä kaikki terapiaan jotta pääsisivät eheyttämiskammostaan eroon.
Kysyn edelleenkin että mitä se kenellekään toiselle homolle kuuluu jos joku haluaakin eheytyä? Miksi häneltä pitäisi ottaa vapaa tahto pois?
Ja eikö se ole pikemminkin hyvä kuin huono asia että hän saa ammattiapua ongelmansa hoitoon?
Mietihän asiaa omalla kohdallasi. Jos päätät joskus eheytyä, mutta et saa mistään apua vaan kaikki entiset kaverisi kääntyvät kiivaasti sinua vastaan, niin miltäs se mahtaisi tuntua?
Homoyhteisö ei poikkea tässä millään muotoa jostain lestadiolaisyhteisöstä jossa yhteisön painostus vaatii alistumaan enemmistön valtaan, ja joudut vainon kohteeksi jos esität vastaluseen ja pyrit pois yhteisöstä.
- 34
"Kysyn edelleenkin että mitä se kenellekään toiselle homolle kuuluu jos joku haluaakin eheytyä? Miksi häneltä pitäisi ottaa vapaa tahto pois?"
Oletko oikeasti tyhmä vai esitätkö? Eihän kukaan ole kieltänyt heitä eheytymästä. Mutta kuten tiedät, läheskään kaikki homot eivät sitä halua.
Vai tunnetko montakin eheytymishaluista homoa?
Aivan. Siinä näet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246