Tänään olisi enää sitten SK:n vaalivalvojaiset 19.30 alkaen Be bobissa! Äänimäärä arvoitus minulle, katsotaan sitten miten "98" pärjää Satakunnan vaalipiirissä! Tankattuna se on edelleen parasta! 98! Tänäänkin voit vielä antaa äänesi aidoille arvoille: Totuudelle, moraalille ja oikeudenmukaisuudelle sekä aidoille kristillisille arvoille!
Kiitos kaikille tukijoille ja äänestäjille!
Olli Hakala Pori / Numero 98
2011 VAALIVALVOJAISET
Olli Hakala Pori
4
304
Vastaukset
- Just joo.
Kristillisille arvoile? että naiset eivät saa opettaa ja miehillä ei saa olla pitkiä hiuksia. Menee vähän ristiin moraalisten arvojen kanssa
- Tervemenoa!
Tervemenoa sinne Israeliin!
- Sionistikristitty?
Niitähän on myös persuissa ja kristillisissä. Uskomatonta porukkaa.
- JO JOUTUI ARMAS AIKA
ETSITÄÄN TOTUUDELLE 5000 FACEBOOK KAVERIA! USKALLATKO KOPIOIDA JA LIITTÄÄ, TÄMÄN NYT LUKEMASI KOKO TEKSTIN PROFIILIISISI? SE OLISI ISO JYTKY! TYKKÄÄ, KAVERIKSI, KERRO MUILLEKIN! KLIKKAA TOTUUDELLE KAVERIKSI TÄSTÄ: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000211325318 Ps. Laita pikku viestillä, jos uskalsit... Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165