Aikaisemmin tiukkana audimiehenä tunnettu naapuri meni ja pilasi maineensa hankkimalla jonkun hikisen skoda suberbin. Alueellamme arvostettu mies muuttui yhdessä yössä yleiseksi naurunaiheeksi ja pelleksi.
Huvittavinta on se, että samalla hinnalla saisi oikeankin auton.
Naapuri osti skodan
135
2418
Vastaukset
- Pelle olet itse
Mitenkäs se Liinojan poika totesikaan "60 tuhannen auto 30 tuhannella". Revi poika siitä.
- Järki voittaa?
Skodan suuri suosio vain osoittaa, että yhä useampi ostaa auton järjellä eikä tunteella. On jokaisen oma valinta jos omaa autoa ostaa (työsuhdeautoissa voi olla rajoituksia). Naureskelijat vain eivät voi tunnustaa itselleen olevansa tunnevaltaisia ihmisiä autoasioissa.
Aivan sama juttu oli aikoinaan "Saabismi on sairautta". Joskus 1980 - 2000 kieppeillä 99, 900 ja 9000 olivat teknisesti, ajo-ominaisuuksiltaan, varusteltultaan, tiloiltaan ja korin lujuudeltaan (= kolariturvallisuudeltaan) autojen huippua, mitä muiden merkkien fanittajat eivät millään voineet myöntää.
Saabille valitettavasti kävi niin kuin kävi GM:n hoivissa, mutta Skodalla on hyvä isäntä, VAG, jota kiinnostanee myynnin kokonaismäärä Audi VW Seat Skoda. Jos tunneihminen on valmis maksamaan Audista enemmän, niin sehän on vain hyvä VAG-konsernille ja siinä sivussa Skodallekin!! - Hölömöt....
Kyllä nyt on kusetettu. Halvalla ei tunnetusti hyvää saa.
Olet saanut runkatun räpsän buaaaaaahhhhh...... - igifigif
Järki voittaa? kirjoitti:
Skodan suuri suosio vain osoittaa, että yhä useampi ostaa auton järjellä eikä tunteella. On jokaisen oma valinta jos omaa autoa ostaa (työsuhdeautoissa voi olla rajoituksia). Naureskelijat vain eivät voi tunnustaa itselleen olevansa tunnevaltaisia ihmisiä autoasioissa.
Aivan sama juttu oli aikoinaan "Saabismi on sairautta". Joskus 1980 - 2000 kieppeillä 99, 900 ja 9000 olivat teknisesti, ajo-ominaisuuksiltaan, varusteltultaan, tiloiltaan ja korin lujuudeltaan (= kolariturvallisuudeltaan) autojen huippua, mitä muiden merkkien fanittajat eivät millään voineet myöntää.
Saabille valitettavasti kävi niin kuin kävi GM:n hoivissa, mutta Skodalla on hyvä isäntä, VAG, jota kiinnostanee myynnin kokonaismäärä Audi VW Seat Skoda. Jos tunneihminen on valmis maksamaan Audista enemmän, niin sehän on vain hyvä VAG-konsernille ja siinä sivussa Skodallekin!!paitsi kun euro ncap testejä alettiin tekemään, miin saab 900 oli huonoin sarjassaan bmw 300 sarjan ja citroen xantian kanssa - surkea tapaus kolariturvallisuudessa 90 luvun puolivälissä. tuohon aikaan paras oli honda accord .
http://www.euroncap.com/carsearch.aspx?class=39ea856a-5cc5-4547-9405-47aa0c091b00&q=1997 - 16+10=?
igifigif kirjoitti:
paitsi kun euro ncap testejä alettiin tekemään, miin saab 900 oli huonoin sarjassaan bmw 300 sarjan ja citroen xantian kanssa - surkea tapaus kolariturvallisuudessa 90 luvun puolivälissä. tuohon aikaan paras oli honda accord .
http://www.euroncap.com/carsearch.aspx?class=39ea856a-5cc5-4547-9405-47aa0c091b00&q=1997Niin vanhat jäärät luulevat edelleenkin että 'jäykkä kori' on se mikä suojaa. Samaa hehkutettiin vanhoista volvoista - aina perusteena kolarin jälkeen että katso nyt miten ehjä auto on vieläkin.
Eivät ymmärrä sitä että ei se korin 'ehjyys' kerro siitä että selviääkö siellä sisällä olevat ihmiset hengissä. Kori voi tarkoituksella romuttua ja 'imeä' sitä törmäysenergiaa - jäykkyys on juuri huono asia tuossa sillä silloin autossa olijat saavat suuremmat voimat itseensä. - paskan möivät
Järki voittaa? kirjoitti:
Saabille valitettavasti kävi niin kuin kävi GM:n hoivissa, mutta Skodalla on hyvä isäntä, VAG, jota kiinnostanee myynnin kokonaismäärä Audi VW Seat Skoda. Jos tunneihminen on valmis maksamaan Audista enemmän, niin sehän on vain hyvä VAG-konsernille ja siinä sivussa Skodallekin!!joo, Skoda on yhtä hyvä kuin Saab (esim. 99).
- xsedc6fgvtybhnui
Mikäs se tollanen Liinoja on?????? Onks sillä ees ajokorttia. Joku sun kaveris vai????
- gjfj
kerroppa nauraja minkä "auton" saa samalla rahalla kuin Skodan.
- raineri vaan
käytetyn ee merssun ja kyllä audi miehet on vihreänä kateudesta
- klflkhfflh
Mutta se oli oikea valinta. Lienetkö minun naapurini jolla on juuri pesty Opel Astra 2001?
- Uskokaa "PAPAT"
Ostin 8-vuotta sitten uuden Volvo V70:n. Suojautin sen ja laitatin briliantt maalipinnankäsittelyn. Huollatan aina merkkiliikkeessä ja olen autooni
enemmän kuin tyytyväinen.
Nyt sillä on ajettu 154000 kilometriä ja olen vakuuttunut että kinnerimiehillä,jotka vaihtavat rimpuloita 3 vuoden välein on
mennyt enemmän rahaa autoihin kuin minulla.
Ostakaa auto,maksakaa siitä 50000 ja ajakaa sillä vähintään
10 vuotta.
AUTONI ON KUIN UUSI,mustasta maalipinnasta huolimatta.
Käytän sitä citymarketin harjattomassa pesussa kerran
kuukaudessa ja käsittelyn ansiosta lika lähtee hyvin irti.
Lopettakaa pelleily ja antakaa lapsienne leikkiä "mopoautoilla" ja kinnereillä.
Käykää koeajamassa isoa autoa,se ei maksa mitään.
Jättäkää lelut kaupan hyllylle ja ostakaa auto. - 16+1=?
Uskokaa "PAPAT" kirjoitti:
Ostin 8-vuotta sitten uuden Volvo V70:n. Suojautin sen ja laitatin briliantt maalipinnankäsittelyn. Huollatan aina merkkiliikkeessä ja olen autooni
Nyt sillä on ajettu 154000 kilometriä ja olen vakuuttunut että kinnerimiehillä,jotka vaihtavat rimpuloita 3 vuoden välein on
10 vuotta.
Jättäkää lelut kaupan hyllylle ja ostakaa auto.V70 on kyllä aika mopoauto. Tilaa on vähemmän kuin Golfissa ja hintaa on lähes tuplasti. Ja Ford se on joten miksi sen ostaisi?
Tai no kohta on kiinanihme, joten miksi vielä vähemmän ostaisi sen?
Volvossa ei ole mitään arvokasta kuin brandi, muu kaikki on ollut mennyttä jo Fordin myötä. Brandi myy edelleen sinunlaisillesi jotka luulevat saavansa jotain parempaa - 'premiumia' :) - Rippenbach
10 vuotta.
Jättäkää lelut kaupan hyllylle ja ostakaa auto.Ostin 7,5 vuotta sitten Honda CR-V:n. Mittarissa kohta 232000 km. Suojamassaus tehy uutena ja uusittu kaksi vuotta sitten. Huoleton auto, riittävän tilava, riittävän mukava eikä ole tullut kalliiksi.
- kji876t5rdecfvgh
10 vuotta.
Jättäkää lelut kaupan hyllylle ja ostakaa auto.Jopa poikaa lapsettaa. Turha se on isoa autoa ostaa, jos ei sitä tarvitse. Taitaa olla pojulla pieni pili?
- Takuulla merkitys
10 vuotta.
Jättäkää lelut kaupan hyllylle ja ostakaa auto.Esim. mulle tulee 60-80tkm vuodessa niin ei sitä voi kymmentä vuotta pitää, on eri asia niin kun sulla "eläkeläisellä", kannattaisi ostaa Kia Ceed niin saisit 7v takuun, niitä näkyy olevan noilla harmaa päisillä ukoilla.
- skoda on kinkki
16+1=? kirjoitti:
V70 on kyllä aika mopoauto. Tilaa on vähemmän kuin Golfissa ja hintaa on lähes tuplasti. Ja Ford se on joten miksi sen ostaisi?
Volvossa ei ole mitään arvokasta kuin brandi, muu kaikki on ollut mennyttä jo Fordin myötä. Brandi myy edelleen sinunlaisillesi jotka luulevat saavansa jotain parempaa - 'premiumia' :)onhan skoda yhtä kiinalainen, tekevät octaviaa eli tuskin pystyt skeidaakaan ostamaan
- 12+12=?
skoda on kinkki kirjoitti:
onhan skoda yhtä kiinalainen, tekevät octaviaa eli tuskin pystyt skeidaakaan ostamaan
Onneksi tämäkin vain vahvistaa kuvaa sinun taidoistasi elämässä :)
- Kiinan lisäksi
12+12=? kirjoitti:
Onneksi tämäkin vain vahvistaa kuvaa sinun taidoistasi elämässä :)
Škeida onkin Intialais Ukrainalainen
Škoda Octavia 1999
Valmistaja ja valmistusmaa Škoda,
Tsekki, Intia, Ukraina
Valmistusaika 1996–2006
Luokka C-segmentti
Kori 5-ovinen Hatchback
5-ovinen Combi
Moottori R4
Iskutilavuus 1390–1984 cm3
Teho 55–132 kW
http://www.autowiki.fi/index.php/Škoda_Octavia
Tsekki, Intia, Kiina
Valmistusaika 1996–
Luokka C-segmentti
Kori 5-ovinen Hatchback
5-ovinen Farmari
Moottori R4
Iskutilavuus 1389–1984 cm3
Teho 55–147 kW
Voimanvälitys Etuveto, Neliveto
Huippunopeus 171–240 km/h
Kiihtyvyys 15,3–7,3 s (0–100 km/h) - ø׃
Kiinan lisäksi kirjoitti:
Škeida onkin Intialais Ukrainalainen
Škoda Octavia 1999
Tsekki, Intia, Ukraina
Valmistusaika 1996–2006
Luokka C-segmentti
Kori 5-ovinen Hatchback
5-ovinen Combi
Moottori R4
Iskutilavuus 1390–1984 cm3
Teho 55–132 kW
http://www.autowiki.fi/index.php/Škoda_Octavia
Tsekki, Intia, Kiina
Valmistusaika 1996–
Luokka C-segmentti
Kori 5-ovinen Hatchback
5-ovinen Farmari
Moottori R4
Iskutilavuus 1389–1984 cm3
Teho 55–147 kW
Voimanvälitys Etuveto, Neliveto
Huippunopeus 171–240 km/h
Kiihtyvyys 15,3–7,3 s (0–100 km/h)Joo ja BMW on venäläinen auto.
- jassåååååååå
ø׃ kirjoitti:
Joo ja BMW on venäläinen auto.
No tarttisko sun saada Venäläinen Bemari, mikset osta???Mitäs muuten Bemarilla on muutenkaan tekemistä Kiinalais/Intialaisen Skodan kanssa???Nehän on eri valmistajan tuotteita...
- jökjök pök pök
jassåååååååå kirjoitti:
No tarttisko sun saada Venäläinen Bemari, mikset osta???Mitäs muuten Bemarilla on muutenkaan tekemistä Kiinalais/Intialaisen Skodan kanssa???Nehän on eri valmistajan tuotteita...
Kyllä täällä hengailee tyhmiä tyyppejä. Kun tuo älykääpiö oli jostain bongannut, että Skodaa valmistetaan Intiassakin, niin totesin vain, että Bemariakin valmistetaan Venäjällä. Ja tutkimalla asioita voi todeta, että niin on monen muunkin merkin kanssa, esim. "saksalaisia" autoja valmistetaan Meksikossa ja Brasiliassa. Kiinasta puhumattakaan.
Onko nyt amiksessa joku loma kun näitä keskenkasvuisten viestejä pukkaa tänne ihan urakalla? - huhu huh amista
jökjök pök pök kirjoitti:
Kyllä täällä hengailee tyhmiä tyyppejä. Kun tuo älykääpiö oli jostain bongannut, että Skodaa valmistetaan Intiassakin, niin totesin vain, että Bemariakin valmistetaan Venäjällä. Ja tutkimalla asioita voi todeta, että niin on monen muunkin merkin kanssa, esim. "saksalaisia" autoja valmistetaan Meksikossa ja Brasiliassa. Kiinasta puhumattakaan.
Onko nyt amiksessa joku loma kun näitä keskenkasvuisten viestejä pukkaa tänne ihan urakalla?No sunhan se tulisi tietää onko loma. Tuskin teikäläisen älykkyysosamäärällä voi ketään haukkua älykääpiöksi, kun itselläsi on äo alle korkeasaaren simpanssien.
- Pöhheikköpertti
huhu huh amista kirjoitti:
No sunhan se tulisi tietää onko loma. Tuskin teikäläisen älykkyysosamäärällä voi ketään haukkua älykääpiöksi, kun itselläsi on äo alle korkeasaaren simpanssien.
Sinähän simpanssien äö:n tiedät kun olet niiden kanssa kisaillut. Kuoritko banaanin ennenkuin söit sen ja sitten söit kuoret jälkiruoaksi?
- olet pökkä
Pöhheikköpertti kirjoitti:
Sinähän simpanssien äö:n tiedät kun olet niiden kanssa kisaillut. Kuoritko banaanin ennenkuin söit sen ja sitten söit kuoret jälkiruoaksi?
Sen verta olen Korkeasaaressa käynyt että tosiaankin tiedän niiden tavat ja äo;n joka tosiaankin on huomattavasti sinun äo.ta suurempi. "Kuoritko banaanin ennenkuin söit sen ja sitten söit kuoret jälkiruoaksi? "En tehnyt niin vaan kuorin banaanin,söin ja ja heitin kuoret roskiin, suosittelen sinunkin tekevät niin. Olitko muuten omasta mielestäsi nokkela ja vitsikäs? Älä ala standup koomikoksi, sinulla ei ole siihen lahjoja.
- Olin vitsikäs
olet pökkä kirjoitti:
Sen verta olen Korkeasaaressa käynyt että tosiaankin tiedän niiden tavat ja äo;n joka tosiaankin on huomattavasti sinun äo.ta suurempi. "Kuoritko banaanin ennenkuin söit sen ja sitten söit kuoret jälkiruoaksi? "En tehnyt niin vaan kuorin banaanin,söin ja ja heitin kuoret roskiin, suosittelen sinunkin tekevät niin. Olitko muuten omasta mielestäsi nokkela ja vitsikäs? Älä ala standup koomikoksi, sinulla ei ole siihen lahjoja.
Olin vitsikäs, sinä et ollut.
Voisit lopettaa sen asiattomuuksien lähettelemisen.
Täällä on tarkoitus keskustella autoista eikä simpanssien älykkyysosamäärästä. - Olet vitsikäs
Olin vitsikäs kirjoitti:
Olin vitsikäs, sinä et ollut.
Voisit lopettaa sen asiattomuuksien lähettelemisen.
Täällä on tarkoitus keskustella autoista eikä simpanssien älykkyysosamäärästä.omasta mielestäsi Meinasin kuolla nauruun, taidat olla verraton seuramies. Älä kuitenkaan ala tekeen noita vitsijuttujasi työksesi, voit joutua myymään Skeidasi rahanpuutteessa.Täällähän muuten keskustellaankin sinun äo.sta joka on pienempi kuin simpanssin.
- jöklgmkfjitr6394683g
Olet vitsikäs kirjoitti:
omasta mielestäsi Meinasin kuolla nauruun, taidat olla verraton seuramies. Älä kuitenkaan ala tekeen noita vitsijuttujasi työksesi, voit joutua myymään Skeidasi rahanpuutteessa.Täällähän muuten keskustellaankin sinun äo.sta joka on pienempi kuin simpanssin.
Älysi on näköjään niin alhaisella tasolla että et ymmärrä lopettaa. Myönnän, että en pysty noin typerien ihmisten kanssa keskustelemaan, joten lakkaan kirjoittelemasta.
Toivottavasti OIKEASTI kuolet siihen nauruun, niin päästään sitten sinustakin lopullisesti eroon. - MORA OTSAAN
10 vuotta.
Jättäkää lelut kaupan hyllylle ja ostakaa auto.Haluat siis ajaa suurimman aikaa iästäsi vanhanaikaisella autolla.IHME JAUHOPÄÄ.
- MORA SILMÄÄN
MORA OTSAAN kirjoitti:
Haluat siis ajaa suurimman aikaa iästäsi vanhanaikaisella autolla.IHME JAUHOPÄÄ.
Terve MORA,tarkoititko sitä volvoPELLEÄ?
- MORA KORVAAN
MORA SILMÄÄN kirjoitti:
Terve MORA,tarkoititko sitä volvoPELLEÄ?
Kyllä.Juuri sitä APINAA!!!
- voi voi
jöklgmkfjitr6394683g kirjoitti:
Älysi on näköjään niin alhaisella tasolla että et ymmärrä lopettaa. Myönnän, että en pysty noin typerien ihmisten kanssa keskustelemaan, joten lakkaan kirjoittelemasta.
Toivottavasti OIKEASTI kuolet siihen nauruun, niin päästään sitten sinustakin lopullisesti eroon.Sinäkö ymmärrät lopettaa?????? "2 samanlaista. Ja sulle pani toi toine vie jauhokki suuhu..
- t.t.l
16+1=? kirjoitti:
V70 on kyllä aika mopoauto. Tilaa on vähemmän kuin Golfissa ja hintaa on lähes tuplasti. Ja Ford se on joten miksi sen ostaisi?
Volvossa ei ole mitään arvokasta kuin brandi, muu kaikki on ollut mennyttä jo Fordin myötä. Brandi myy edelleen sinunlaisillesi jotka luulevat saavansa jotain parempaa - 'premiumia' :)Erittäin hyvin sanottu.
- surullista
Mites sinun Datsun on pelittänyt?
- tyhmä saapas
Taas pikkupojat leikkivät hiekkalaatikolla ja kerskuvat, kenellä on kaikkein paras hiekkalapio. Milloin kasvatte aikuiseksi?
- Autot eivät naurata
On sullakin murheet!
- mossekin on auto..
Joo kyllä sitä kaikkea romurautaa ostetaan.Eipä ihme että naurua riittää...
- 14+4=?
Mikä ihmeen tarve sinulla on raportoida NAAPURISI tekemisistä?
- ãÃ┼
Aika MONIKIN naapuri on ostanut Skodan. Se on tätä päivää.
Huvittavinta on, että se on järkiostos. Ne nauravat, joilla ei ole pääkuoren sisässä mitään.- Tiusas-Fani
Vasemmistolaiset.
- hyhhyh otan osaa
Toivottavasti sillä naapurilla on autotalli, jossa voi pitää sitä sitä itäautoa katseilta poissa ja maisemaa pilaamasta.
- ei sovi joukkoon
Eihän se näytä hyvältä, jos uusi Superb on vanhojen ruosteisten Tojojen ja Mazdojen keskellä.
- uskollinen ilmankin
Emme vissiin saa kannatusta tälle näkemyksellemme, Tuuppas pertsa ulos tupakille jos neljän leivän uunin eukkosi päästää niin juonitaan yhessä seuraava liike, näet samalla motonetistä sinulle ostamani hienon vilkkuvan wunderpaum joulukuusen siihen vanhan roikkosi tilalle, uskon että pidät tuosta tuoksusta, värikin sopii hyvin datsuniisi.
- Meidän rannalla
on tehty herrasmiessopimus, että kaikki tietyt itämerkkiset autot jätetään hygieniasyistä kauemmas rakennetulle, maastoon häivytetylle vierasparkkipaikalle eikä tuoda niitä pihapiireihin. Loppumatka parkkikselta tontille suositellaan kuljettavaksi mönkijällä.
- Entäs korealainen?
Kuinka runsaasti täytyy olla itämerkkiä; käykö esim mikä tahansa japanilainen?
- vieri vieressäkö
olettekos köyhät pystyneet ostamaan vain 40 metriä rantaviivaa per nuppi ja rakentaneet poikkeusluvalla terassit yhteen.
- Meillä on
yksityistien alussa ajokieltomerkki ja siinä räpsän kuva lisäkilpenä.
- ei se auta
Meillä on kirjoitti:
kyllä se poliisi ja ulosottomies vierailee teillä jatkossakin.
- räpyräpyrällää
Meillä on kirjoitti:
Viisas ratkaisu. Kukapa haluaisi laskea kiinteistönsä arvoa ehdoin tahdoin
- Detroit-Tero
Entäs korealainen? kirjoitti:
Kuinka runsaasti täytyy olla itämerkkiä; käykö esim mikä tahansa japanilainen?
Kari Suomalainen -vainaa tapasi sanoa, että kaikki autot, joiden valmistuspaikka on Detroitista itään, ovat itäautoja.
- Vanha totuus
Mies se tulee räkänokastakin, muttei tyhjännaurajasta.
- Persu_ok
Mutta naapuri kannattaakin Persuja, kansan auto Skoda. Me Akateemiset ajellaan kuitenkin puoluejohdon autoilla...
- Akatee-mikko
No hei, Persuthan ovat oikeistolaisempia kuin kokoomuslaiset. Ja toisekseen, Jyrki Katainenkin ajelee Skodalla.
- halolla päähän
Akatee-mikko kirjoitti:
No hei, Persuthan ovat oikeistolaisempia kuin kokoomuslaiset. Ja toisekseen, Jyrki Katainenkin ajelee Skodalla.
ehkä siksi en varmaan skodaa taida ostaakaan sillä eipä oikein naismaisempaa miestä ole kuin katainen.
- sou vat?
halolla päähän kirjoitti:
ehkä siksi en varmaan skodaa taida ostaakaan sillä eipä oikein naismaisempaa miestä ole kuin katainen.
ÄÄnestit silti Kokoomusta?
- Ongelmajätekö...
Mitä yhteistä ladalla ja skooralla?? Kummastakaan ei kehtaa tulla päiväsaikaan pois. Noi kulkuneuvot aivastaa vielä viimeisen kerran. Voi elämä
- ..
Veikkaan että tässä(kin) tapauksessa sun oli pakko kirjoittaa tänne sen takia, että sä olet niin vitun kateellinen, että purat sen tänne, etkä tajua itse, kuinka arvokkaan pelin meni hankkimaan, ei se poju turhaan mikään testien voittaja ole, elä nykyaikaa, älä 120 mallien aikaa. Tollo.
- Auto on työväline...
Skodalla 2v ja 150 t km ja vielä vaihossa 20 t uuteen skodaan että repikää siitä......
Hänhän seuraa aikaa .Kyllä Skoda pärjää vallan hyvin.Itsekkin olen harkinnut kyseistä autoa täyttää tämän ajan vaatimukset Audi kuten muutkin Saksan autot ovat ihan hyviä mutta hinta laatu suhde varmaan ratkaisi tämänkin miehen .
- skodaton/huoleton
aika tyhmää maksaa rumasta itäautosta jotain 20-30te.
mutta ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. - slfghlfghsöldhk
Lapset, menkäähän aamupuurolle.
- 200t€/v
Suomi on hieno maa. Arvo mitataan autolla? Itse useita vuosia Yhdysvalloissa asuessani en voi käsittää tätä statusarvoa joka autolla pitäisi saavuttaa. Käsittääkseni auto on väline jolla liikutaan paikasta toiseen. Itse arvostan tilaa, mukavuutta ja tuvallisuutta - en merkkiä. Jos statusta pitää nostaa niin teen sen mieluummin asumismukavuuttani lisäämällä asumalla väljästi hyvällä alueella. Ja lopuksi kaikille "mulla on varaa" -intoilijoille. Älkää aloittako, koska te häviätte siinä pelissä - todennäköisesti :-)
- WWW.AUDI,hehe.
Vietkö jälkikasvusi koulun pihalle asti Skodallasi.
Anteeksi lapsesi ovatkin jo aikaihmisiä,poikakin jo 50 v.
Näin ne vuodet vierii.
- ostan
mulla on honda joka loistaa pimeässä...ja on hyvä
- ostan
kuopiossa on vag konsella isommat korjaamotilat kun muilla...en osta..
- Audiin tyytyväinen !
Naapurini vaihtoi kolmevuotta vanhan V70 volvon skodaan (ML 88Tkm) kun ei mennyt ekasta katstuksesta läpi ja sanoi vielä että, nyt se bensarosvo tratori lähtee. Totesin siihen että, jos tykkää pirkkavolkkarista niin miks ei.
- **
Taas yksi tollo. Vaihtoi V70 volvon Skodaan, mutta mihin Skodaan, Volvosta paat mallin, mutta Skodasta et, oliko kenties Fabia, Octavia, Yeti vai jopa Superb ja onhan niitä muitakin Skoda malleja, käyttäkää nyt vitun nuijat malleja, älkääkä merkkejä, ei se merkki kellekkään kerro yhtään mitään, tuttava kehui yksissä bailuissa että ostipa tuossa viimeviikolla uuden mersun ja hoki sitä koko illan, lopulta kyllästyin ja kysyin, minkä mersun sä ostit, vastaus tuli kuiskaamalla ääni täristen, A sarjalaisen. Aivan sama juttu Fabiassa ei ole Superbin kanssa mitään muuta samaa, kuin merkki.
- Kuuska Jaskari
** kirjoitti:
Taas yksi tollo. Vaihtoi V70 volvon Skodaan, mutta mihin Skodaan, Volvosta paat mallin, mutta Skodasta et, oliko kenties Fabia, Octavia, Yeti vai jopa Superb ja onhan niitä muitakin Skoda malleja, käyttäkää nyt vitun nuijat malleja, älkääkä merkkejä, ei se merkki kellekkään kerro yhtään mitään, tuttava kehui yksissä bailuissa että ostipa tuossa viimeviikolla uuden mersun ja hoki sitä koko illan, lopulta kyllästyin ja kysyin, minkä mersun sä ostit, vastaus tuli kuiskaamalla ääni täristen, A sarjalaisen. Aivan sama juttu Fabiassa ei ole Superbin kanssa mitään muuta samaa, kuin merkki.
No jos Volvolla ajaa, niin eihän se mitään autojen malleja tiedä, hyvä kun tietää kotiosoitteensa.
- 110r
** kirjoitti:
"Taas yksi tollo. Vaihtoi V70 volvon Skodaan, mutta mihin Skodaan, Volvosta paat mallin, mutta Skodasta et, oliko kenties Fabia, Octavia, Yeti vai jopa Superb ja onhan niitä muitakin Skoda malleja, käyttäkää nyt vitun nuijat malleja, älkääkä merkkejä, ei se merkki kellekkään kerro yhtään mitään, tuttava kehui yksissä bailuissa että ostipa tuossa viimeviikolla uuden mersun ja hoki sitä koko illan, lopulta kyllästyin ja kysyin, minkä mersun sä ostit, vastaus tuli kuiskaamalla ääni täristen, A sarjalaisen. Aivan sama juttu Fabiassa ei ole Superbin kanssa mitään muuta samaa, kuin merkki."
Ja siinä toinen tollo kirjoittaa. Meillä on kolme Skodaa.
Octavia 1.8T RS vm 2001, Fabia Combi 1.2 HTP vm 2004 ja
Octavia Combi TDI 2.0 DSG vm 2007.
Lisäksi oli yli 40 vuoden ajan traktorimalleja 3011, 5511, 8011, 6945,
7745, 12145 ja 7340.
- 17
tosiaan osti skodan ei autoa
- piru vieköön
Eräs pölvästi naapurustossa osti Toyotan ja siitä putoilee jatkuvasti osia tielle
minulta on puhjennut jo kaksi rengasta RS Ocusta niihin tojonpapanoihin. - Laadukas autoilija
Skoda on komunistin valinta!
- vai laadukas
etkä edes kirjoittaa osaa.
- Skoda on
Järkimies ostaa ennen Skodan kuin Audin ei turhasta maksa silloin.
- jukesbond oiko
Räpsämies vai? Junkkaa sinne jäpsään, heh heh skkoota loota. Älkää ny viittikö, nissanikin on sentään auto, pirkka audiin verrattuna, KOMMUNISMI rules!!!!!
- Skoda rulez
jukesbond oiko kirjoitti:
Räpsämies vai? Junkkaa sinne jäpsään, heh heh skkoota loota. Älkää ny viittikö, nissanikin on sentään auto, pirkka audiin verrattuna, KOMMUNISMI rules!!!!!
Hei lapsukainen. Mee imeen tuttipulloa vielä pariks vuodeks ja tuu vasta sitten tööttäilemään tänne.
- dfjfjdfjfg
Skoda rulez kirjoitti:
Hei lapsukainen. Mee imeen tuttipulloa vielä pariks vuodeks ja tuu vasta sitten tööttäilemään tänne.
Kyllä Suomen koulutus on huippua! Ollaan ylpeitä Pisa-tuloksista!.
Lapsi oppii kirjoittamaan jo enne kuin kykenee edes ajattelemaan :).
Superb on tilauksessa, naapuri sai jo omansa tällä viikolla. - ugvyftd
dfjfjdfjfg kirjoitti:
Kyllä Suomen koulutus on huippua! Ollaan ylpeitä Pisa-tuloksista!.
Lapsi oppii kirjoittamaan jo enne kuin kykenee edes ajattelemaan :).
Superb on tilauksessa, naapuri sai jo omansa tällä viikolla.Superb:n toimitusajat ovat melko pitkät 2-4kk.
- ajan oculla
Naapuri osti V 70 volvon. En tervehdi enää mokomaa mul**ua.
- kaaheeta sentäs
Räpsämies, kommunisti, pölvästi, lapsukainen, merssut, ja papat. Ihan kuin hiekkalaatikolla. Mun isillä on isompi ;) Ja enemmän rahaakin, hui...
No voe tokkiinsa. Jos teillä on hyvä auto niin pitääkö täällä käydä räkyttämässä ? Vai eikö se "oma" merkki pärjääkään ? Vain muiden kustannuksella ? On jokun sentään huonompi kun mun paska...
Vai saneleeko puolue autohankinnat ja mielipiteet ? Mitä ne räpsät on josta joku vaahtoaa ?
On kyllä mieleltään köyhää keskustelua, rivien välistä voi lukea et mitä aisan.. eiku asian kannattajilla on ongelmana. Liikaa rahaa ja liian vähän itsetuntoa. Tai toisinpäin. En osaa päättä kumpi on surkeampi.
Taunus vm 1970 ja 144 vm 1967 on ollu parhaat autot. Nyt on T5 ja se on ihan ok.
- kylä on kaaheeta paskasakkia, ne ajaa jollain muulla ku minä - autoa tarttee
Järkiostoksia täällä peräänkuulutetaan. No kun miulla on ollunna Autia, Merssua, Skootaa ja Toitotaa. Kaikki on hajonnnu aikanaan. Ja ollunna silloin nii hyvii autoi. Eli paskoa kaik ku eivät kestänneet miljuunaa kilomeetriä.
Nykyään ne on jottain runkattuja räpsöjä. Itekullaí näköjään. Kaik on huonoja kun teittiä lukkeee. Pitäsikö ostaa vaikka jokin ihan oikea Auto ?
No mittee merkkiä se ny sitte pitääs olla ? Ettei naapuri oo liiaan kattee ja voi silti morjestaa immeisiä kylillä ?
Jos hankkisimma emännän kans Lamporkhiinin ? Niitä ei oo haukuttu. Oisko mittee ?
- vielä taipuu... - reidosrmas
Lähteekö siun auto aamulla käyntiihin...taitaa olla Corollan toyota jos et muuta saa...
- i87654redcfg
Taidat olla manne hah hah!
- NAULA OTSAAN
EI HELVETTI taas joku autopalsta jossa autot on ikäloppuja romuja eli kymmeniä vuosia vanhoja ja satojatuhansia kilometriä ajettuja PASKOJA. Kaivakaa sieltä saunankiukaasta kivet reppuun ,heittäkää reppu selkään,soutakaa järvenselälle ja sukeltakaa.ps(omasta mielestänne te olette aina AUTOMIEHIÄ ja mikä huvittavinta myöskin RAHAMIEHIÄ ).Itse ajan uudella autolla,enkä halua olla missään tekemisissä tuollaisten APINOITTEN kanssa.
- NIITTI TAKARAIVOON
Aika harvinaista että nauru kelpaa,etenkin jos naapuri ostaa uuden auton .Täällä meillä päin kun ostaa uuden auton niin naapureilla on naama norsunvitulla pitkän aikaa.Ja kun autoa vaihtaa vuoden parin välein niin naapureilla on naamat norsunvitulla jatkuvasti.Yritä siinä hoitaa kylän yhteisiä asioita kun naapurit eivät edes morjesta kylänraitilla vedoten siihen että en tunnistanut sinua (kun vaihdat sitä autoa niin usein).Minua ei huvita (tuskin sinuakaan) se tosiseikka että sinä ajat vanhalla PASKALLA
- Norsun-billu
Jos ostaa auton ?
Mikset sitten ostanut. - WHITELAGER
Norsun-billu kirjoitti:
Jos ostaa auton ?
Mikset sitten ostanut.Terve vaan norsun-billu.Älä kauppaa tapojasi ,vaan mene sinäkin ostamaan uusi komea auto kaikilla varusteilla ja katsokkin että myöskin talvipyörät on alumiinivanteilla.Johan alkaa naapureita ketuttaa ja muista myös se tosiasia UUSI AUTO=EI ONGELMIA,VANHA AUTO=UUSIA ONGELMIA
- ddgjjfhgg
Skoda suberb ei ole enää mikään halpa auto, ja vaihossa hyvitetään varmasti vastaavaa passattia huonommin.
- mosese mutu mutu
Superbin ja Passatin jälleenmyyntiarvosta tietoa tässä:
vm 2008 Superb Ambition 2.0 TDI jälleenmyyntiarvo 77,6%
vm 208 Passat Comfortline 2.0 TDI jälleenmyyntiarvo 62,7%
(Ajovalo.net)
"vaihossa" siis hyvitetään varmasti Passattia paremmin. Tieto on mutua parempaa. - Paskatin omistaja.
mosese mutu mutu kirjoitti:
Superbin ja Passatin jälleenmyyntiarvosta tietoa tässä:
vm 2008 Superb Ambition 2.0 TDI jälleenmyyntiarvo 77,6%
vm 208 Passat Comfortline 2.0 TDI jälleenmyyntiarvo 62,7%
(Ajovalo.net)
"vaihossa" siis hyvitetään varmasti Passattia paremmin. Tieto on mutua parempaa.Vuosimalleja 2008 ja 208 ei voi verrata. Tottakai vanhemman auton hinta on pudonnut enemmän.
- sekuku jopu jopu
Paskatin omistaja. kirjoitti:
Vuosimalleja 2008 ja 208 ei voi verrata. Tottakai vanhemman auton hinta on pudonnut enemmän.
Joo, neropatti ei varmaankaan käsittänyt että siinä nyt oli näppisvirhe, vai oliko vuonna 208 Passatteja olemassa häh?
- hevosella pääsee
On tämä urpo maa, kun pitää olla autoista kateellinen. Olen kyllä itsekin tähän törmännyt. Jopa kauan sitten omistamalleni 200D mersulle oltiin kateellisia, se oli sentään reilusti alle 5000 € auto. :o)
Provohan tämä tietenkin on, mutta varmasti moni on kateellinen naapurinsa autosta. Mikäli näin on, kannattaisiko ostaa sitten "parempi" auto jos lapsellinen haluaa olla.- ki87654redcvbgh
Oudointa on se, että useimmat kadehtivat Toyotaa...
No, kai se on se kun pitää hakata sitä päätä seinään, kun se on niin kivaa...
- Vihainen nuttupää
Tyhmyydelläkin on rajansa ! Tuosta teosta on vähintään kohtuullista rangaista ruumiillisesti, esimerkiksi "poikien saunaillan" merkeissä !
- WIHREÄ NUTTU
Tykkäät siis saunoa POIKIEN KANSSA.No hupinsa kullakin ps.(muista ottaa vauvaöljy mukaan).
- Naapuri.
Osti Jaguarin. Ei muuttunut pelleksi,eikä kenenkään pilkan kohteeksi. Toinen naapuri osti käytetyn Fordin,eikä hänkään muuttunut pelleksi. Johtuu kai siitä,että täällä naapurit ovat ihmisiä ja miehet ovat vielä miehiä ja naiset naisia.
- Laatuautomies
Hyvä yritys, mutta päivänselvä provo. Kukaan audisti ei voi ostaa mitään skodaa.
- Sama paska eri paket
^ No sinähän vasta provon heitit. Vuoden 2002 Saksasta uitettu Audinlittana on syytä vaihtaa bränikkään Skodaan kiireen kaupalla.
- Auto ei ihmisarvo
Enpä haluaisi asua alueella, jossa naapureihin suhtaudutaan tullaisella tavalla. Mikähän teillä mahtaa ola hyväksytty polkupyörä-, lastenvaunu- tai mopomerkki?
- Ruben Simon Leevi
1. Tunturi Brio Tunturi.
- osakasa
Tässä keskustelussa tyhmyys ja ahdistus tiivistyi huippuunsa, kuinka toisten autot voi vaikuttaa noin paljon omaan hyvinvointiin, sääliksi käy jos auto on elämän sisältö.
Ajan ylpeänä vanhalla ruosteisella primeralla ja korjaan sen kun se hajoaa eikä ahdista yhtään. - taitaa ahdistaa
mieluummin ajaisit ruosteettomalla Skodalla, jota ei tarvitsisi hitsailla ja paklailla, eikös vaan?
- Kyytiläinen
Mieluummin istuisin kuskin kyydissä, kaukana takapenkillä.
- Oculla orkut
Haiseeko housinpunttisi 2-tahti bensalle ?
Skoda on vanhojen miesten ihanneauto.
Usko se mopopoika.- juu on on
mutta mikään ei voita kuskiakin vanhempaa Corollaa.
- toiupuououopp0pppppg
voi vittu,corollan ja karvanopat. japsi paska. peltimaalataan kumminkinpuolin,pelti, vedetään välistä.mitä jää ,mietisitä. karvanoppa.
- 14+20
Hommasin SLK 55 AMG,een kesäautoksi mikä toi Skoda on ?
- sdadasdad
>Hommasin SLK 55 AMG,een kesäautoksi mikä toi Skoda on ?
Niin, hiekkalaatikolle? - tino soini
sdadasdad kirjoitti:
>Hommasin SLK 55 AMG,een kesäautoksi mikä toi Skoda on ?
Niin, hiekkalaatikolle?TULI ISO JYTKY! NYT ON SKODA MIEHILLÄ TILIPÄIVÄ!
- Lettutieteen vihtori
Skoda on sellainen auto, josta Mersu otti mallia, mutta niillä on vielä tuotekehittely kaukana. Ehkä 50-vuoden kuluttua ovat samalla tasolla, kuin Skoda nyt.
- heheheheheheheh
Lettutieteen vihtori kirjoitti:
Skoda on sellainen auto, josta Mersu otti mallia, mutta niillä on vielä tuotekehittely kaukana. Ehkä 50-vuoden kuluttua ovat samalla tasolla, kuin Skoda nyt.
On se nyt ainakin hienompaa sanoa että tulin Mersulla kuin Skodalla...
- se siitä
Kyllä on huvittavaa luettavaa näillä palstoilla.
Esim. tuon keskustelunavaajan pääkopan sisälmys olisi mielenkiintoista nähdä. Tosin siihen ei varmaan kauaa menisi, sillä vaikuttaa melko tyhjältä.
Älkääpä nyt menkö arvostelemaan toisia sillä perusteella, millaisella autolla hän ajaa.
Toiset ihmiset käyttävät enemmän järkeä, kuin rahaa autonhankintaan, ja kaikkien ei tarvitse naapureille näyttää, että minä ostin nyt tälläisen. Useimmiten tälläisten ns. ökyautojen rekisteriotteessa omistajan paikalla on joku rahoitusyhtiö, tai autoliike.
Ajakoon jokainen sillä, minkä parhaakseen katsoo.
Hyvää autoa ei ole, on vain huonoja ja huonompia.
Kun vielä katselee noita hinausautoja, niin kyllä siellä lavetilla seisoo aivan uutta kalustoa. Ei ole yli 10 vuotiaita. - kaljunkyykyt1
Näitä "oikeita autoja" eli audeja näki viime talven pakkasilla hyytyneinä teitten poskissa kun eivät ressukat kestä pakkasta. Muutenkin säälittävän näköisiä homorinkuloita keulassa....
Skodalla oli mukava porskuttaa ohi ja vetää vielä piruuttaan läheltä kun audi sipsuttaja hintti paleli tienposkessa audin romu sammuneena pakkaseen, ja heilauttaa vittumaisesti kättään......... ja nauraa röhönaurut muka "premiumauton" (- RUHAHAHAHAAAAAA imekää persettä!!!!) - omistajalle- vttfygubhnikop,
Hyvin pitkälle samaa Vag tekniikkaa. Niin ne puhaltaa öljyt mäellä Skodat Volsut kun Auditkin.. Audi nyt sentään on muka premium auto, Skoda ei ole edes muka, vaan se on pelkkä Skeida.
- ¨¢¨
vttfygubhnikop, kirjoitti:
Hyvin pitkälle samaa Vag tekniikkaa. Niin ne puhaltaa öljyt mäellä Skodat Volsut kun Auditkin.. Audi nyt sentään on muka premium auto, Skoda ei ole edes muka, vaan se on pelkkä Skeida.
En tiedä mistä olet saanut päähäsi tuon öljyn puhaltelun. Se kun ei todellakaan yleisesti kuulu Skodan ominaisuuksiin. Joissain Volkkareissa sitä on esiintynyt, ja erityisesti joissain muissa merkeissä. Älä provoile.
- xderfgvyhnopk,ki
¨¢¨ kirjoitti:
En tiedä mistä olet saanut päähäsi tuon öljyn puhaltelun. Se kun ei todellakaan yleisesti kuulu Skodan ominaisuuksiin. Joissain Volkkareissa sitä on esiintynyt, ja erityisesti joissain muissa merkeissä. Älä provoile.
Ei prova vaan tunnettu Fakta, Valitettavasti. Käyppä foorumeilla.
- eehhehehhehehe
Minä näin VAG-paskaa tienreunat täynnä ja porskutin ohi lämpimällä Saabillani. Ja lämmin oli. Palelkaa vaan jotka ajatte niillä kylmillä saksalaisilla =))
- TIILI NAAMAAN
eehhehehhehehe kirjoitti:
Minä näin VAG-paskaa tienreunat täynnä ja porskutin ohi lämpimällä Saabillani. Ja lämmin oli. Palelkaa vaan jotka ajatte niillä kylmillä saksalaisilla =))
Etkö ole huomannut, että kaikki 80-luvun MULKKUSAABISTIT ja niiden perilliset ajaa nykyään passatilla.Vuosikymmen on vaihtunut, markat muuttuneet euroiksi mutta ajotapa ja asenne näillä APINOILLA on täysin sama.Historia siis toistaa itseään.
- villaristi
Onneksi en asu asuinalueella jossa ihminen punnitaan kulkuvälineen perusteella.
- Hervantalainen-N
Varissuolla kaikki on tasa-arvoisessa asemassa.
- Uusi hieno A4 tulos
Tietysti valkoinen 2,0 TFSI (132kw) multitronic tulossa toukokuun alussa. Voin vain kuvitella miten naapurit kadehtivat hienoa kiiltävää autoani, johon teetän perma-shine käsittelyn. Lisävarusteina tietysti mm. S-Line paketti 19" rotor tyyliset vanteet. Ja voi niitä ihailevia katseita mitä saan naisilta, kun kiihdytän pihatieltä liikenteeseen. Naiset kyllä heti huomaa, että tuossa menee menestyvä mies eikä mikään luuseri. Herätän kateutta kaikkialla missä liikun ja naiset kastavat pikkupöksynsä.
- wannabeaudi
... ja sitten heräsin omasta unestani...
Kaveri sanoo, että mie valitten automerkkini turhan paljon tunteella... Sais lukea tämän viestiketjun, niin ymmärtäis, etten mie taia silti olla kovin tunteellinen ku verrataan teihin. =)
Kaveri sanoo, että mie valitten automerkkini turhan paljon tunteella... Sais lukea tämän viestiketjun, niin ymmärtäis, etten mie taia silti olla kovin tunteellinen ku verrataan teihin. =)
- Hyi hitto!
TODELLA NOLOA!!!!
Minä muuttaisin pois heti. En kehtaisia asua skoda omistajan naapurissa.- KYNÄ KORVAAN
RUNKKARI MUUTTAA POIS SOSSUN TUELLA (onneksi)!!!
- 5. Corolla
Ostakaa Toyota Corolla. Tyylikäs kestävä ja jällenmyyntiarvo hyvä.
Kyllä BMV on hepponen Corollan vieressä.- Motor Werke
Päivän paras kevennys, jos BMW:tä tarkoitit.
BMV saattaakin olla heppoinen kun en tiedä mikä se on.
- Hatsalainen
Taidat naureskella vaan yksinäsi kotona ja luulla et muut on samaa mieltä kanssasi? Ja kyl toi skoda ihan auto on siinä missä muutkin! Itellä kohta 300000 km mittarissa eikä oo isompia remontteja tarvinnu tehdä! ;-P
- ha haa
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
- hlgjerljr
Vaikka näitä juttuja täällä kirjoitetaan provoina, niin kyllä taitaa taustalta pilkistää huono itsetunto. Jos ihminen luokitellaan sen mukaan, millä ajaa, niin eikö ennemmin kannattaisi luokitella ihmistä sen mukaan, missä sitä autoa pitää. Onko se kerrostalon pihassa jossain Espoon slummissa, vai merenranta talon pihassa.
- Paitsi että >
Tarvitseeko ihimisiä ylipäätään luokitella? Ketä se hyödyttää? Saako luokittelija itse siitä jotain kicksejä?
Jokainen olkoon oma itsensä; mitä se kenenllekään toiselle kuuluu, millaisessa talossa asuu ja millaisella autolla ajaa ja millaista ruokaa syö. Piste.
Tällä palstalla on tarkoitus keskustella autoihin liittyvistä asioista,
_ei_ niiden omistajista.
- Prolelähiömaine
Onko se naurun asia?
- fhdfhds
"Prole on sellainen, joka on itse joutunut ansaitsemaan oman omaisuutensa"
Hmm. Mistä kaupunginosassa ei muka löydy Superbia? Sinä olet naurun asia, ei kai se haittaa?
- 2011
Sekin on nyt selvää fiksut ajaa Skodalla.
Puupäät ja saivartelijat ovat lähes kaikki muilla merkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124