Eli tietääkö kukaan mitään tuosta toimisto modeling jeans:sta mitään? kun minulta kysyttiin että haluanko sinne farkku malliksi mutta paikasta ei ole mitää ntietoa netissä joten päätin kysellä täältä nyt että onko kellään tietoa siitä että voiko siihen luottaa?
tietääkö kukaan mitään tuosta toimisto modeling jeans:sta mitään
5
196
Vastaukset
- sisisi
minulle tuli facebookissa sama, ja siinä kysyttiin voisinko ottaa itsestäni takaa ja edestä päin farkuilla sekä legginsseillä otettuja kuvia. keskustelusta jäi hieman epäluotettava kuva ainakin minulla. koska en ole ennen kuullutkaat koko paikasta jne
- tttt
miekin olin saanut tuon viestin? aika epäilyttävää...
- :o
Tänne myös on tullut kyseinen viesti! Jäi kyllä askarruttamaan.. On kuulemma perustamassa jotain yritystä...
- -jenza-
Minullekki on laitettu sieltä viestii facebookkiin, minullaki vähä arskarruttaa kyseinen juttu.
- eräs mamma
Älkää nuoret menkö halpaan..menkää mielummin luotettavien paikkakunnalla toimivien mallitoimistoille esittäytymään..ja vaikka kaveri tai vanhempi mukaan jos ootte alaikäisiä-Järjenkäyttö suojelee monia..Yleensä mallitoimistot voi pyytää kokovartalokuvaa arkivaatteissa ja kasvokuvaa..ei takamuksesta,,Kannattaa myös ilmoittaaa nettipoliisille jos epäilytää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450