78 miljardia valtiolla velkaa, kunnilla ties kuinka monta miljardia velkaa ja maailman 6. kovin verotus eikä sekään riitä. Kansa maksaa.
Julkiselle sektorille ei riitä mikään
4
156
Vastaukset
- että näin...
pitäisikö lopettaa neuvolat koulut päivähoito terveyskeskukset sairaalat sosiaalitoimi lastensuojelu velkaneuvonta , tässä muutama esim. joita julkiselta sektorilta kuitenkin käytätte, nekö pitäisi lakkauttaa tai yksityistää ja laittaa maksulliseksi, olisiko kuitenkaan varaa teillä käyttää näitä maksullisia palveluja.
- Alpha 8
Ei kai kaikkia lopettaa, mutta totuus vaan on, että kuuden tuuman paska ei viiden tuuman reiästä mahdu, joten sopeutustoimia on julkisen sektorin pikaisesti tehtävä. Ei me voida vaan toisiamme palvella julkisella sektorilla. Jotain täytyy tuottaakin. Ihmiset voisivat kantaa enemmän itse vastuuta omista asioistaan, eikä aina huutaa yhteiskuntaa apuun.
- jk
niinkö
- Ahneutta on...
Ei näytä mikään riittävän poliitikoillekaan:
http://vallanvahdit.weebly.com/politiikan-todellinen-luonne.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635