Eikö pikkupillut häpeä yhtään kun hakee selvää seksiseuraa jo tuossa iässä?
Näkeehän sen näistä viesteistä.
Hakisitte edes kunnon äijien seuraa... mihin näistä langanlaihoista junioreista on? vittu tässä sulle kunnon äijäseuraa.. otetaan kossua ja vissyä ja saatana...
Eikö tyttöjä hävetä yhtään?
lets koy!
2
180
Vastaukset
repesin ku luin ton :D
ei mun mielestä kaikki hae seksiseuraa O.O
no otetaan vittu sitte sitä kossua ja vissyä ja saatanaa (miltäköhä saatana maistuu - varmaa aikas hyvälle tai ainaki tuliselle) :D -.-- hey ho
Ja sinäkö väität itseäsi äijäksi? Miten muka olisit parempaa seuraa nuorille kuin nämä "juniorit"? Miksi edes ylipäänsä pyörit täällä, tämähän on nuorten palsta. Nuorille, myös näille "langanlaihoille junioreille" tarkoitettu.
Veikkaanpa että olet jo ylittänyt sen ikärajan.
Menepä siis aikuisten keskustelupalstoille, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670