Vastaus: siinä kun isäs päästi puolet piip joukkoon.
http://soininvaara.puheenvuoro.uusisuomi.fi/70321-mika-meni-vikaan
lopullisesti asiat meni vituralleen kun puppugeneraattori soininvaara ja vihreänuttuiset lesbot ja muut homppelit kaappasivat vihreän liikkeen.
Pää tuli vetävän käteen. Tervemenoa. Ei tule ikävä.
Ja muistakaakin pysyä poissa.
Soininvaara: missä meni vikaan?
11
141
Vastaukset
Eikö tuo naisellisen sielun eli tajunnan omistava Osmo Soininvaara ole vielä
huomannut sitä,ettei vihreän liiton puutarhapolitiikalla ole mitään tekemistä
sinänsä kestävän kehityksen tai luonnon tasapainon kanssa?- Varavaraani
Soinin vaara oli suuri vihreiden keskuudessa.
- osmo onneton
kummastuttaa kun mies näki nyt persujen menestyksen heijastavan herravihaa!!!!
Heh.
Omituinen kannanotto. Maahan tarvitsee muutosta.
Sekö on joillekin herravihaa.
Ei voi kuin ihmetellä.
Onneton tyyppi. - olipa analyysi
osmo onneton kirjoitti:
kummastuttaa kun mies näki nyt persujen menestyksen heijastavan herravihaa!!!!
Heh.
Omituinen kannanotto. Maahan tarvitsee muutosta.
Sekö on joillekin herravihaa.
Ei voi kuin ihmetellä.
Onneton tyyppi.Voi voi.
Ode oli aikoinaan yksi ellei jopa ainut vihreä jolla oli jotain järkeviäkin ajatuksia.
Liekö tullut vanhaksi tai jotain...
Ainakin minun syyni olla äänestämättä vihreitä johtuu ihan muista syistä kuin "herravihasta".
- Tässä syyt
Osmon pitäisi perustaa Suomeen oikea vihreiden puolue. Puolue, joka todella edistäisi luonnonsuojelua. Uskoisin sellaiselle olevan tilauksen eikä siitä olisi kenelläkään mitään haittaa. Osmo on itse ihan väärässä puoluessa ja jäänyt vähemistöön hupsujen akkojen jalkoihin.
Kukkahattutädit pian harvenevine mamuriveineen voisivat muuttaa nykyisen Vihreiden nimen Suomen muukalaisten puolueeksi (SMP). - Akkojen puolue
Vihreät ovat hylänneet alkuperäiset arvonsa, jotka liittyivät luonnonsuojeluun. Entisenä vihreänä miespuolisena luontoaktiivina koen tulleeni petetyksi. Vihreät citynaiset kaappasivat vallan puolueessa ja ryhtyivät ajamaan monikultturismia sekä homojen ja lesbojen asiaa. Yhteistyössä porvareitten kanssa tehtiin kansaa kuppaava ns. vihreä verouudistus, joka kohdistuu kipeimmin pienituloisiin talouksiin. Vihreät ovat olleet mukana ajamassa tasaveroon johtavaa politiikkaa. Vihreässä liitossa valtaa pitävät leidit karkoittavat jo pelkällä olemuksellaan heteromiehet läheltään.
- totta..
Tulevaan eduskuntaan vihreistä pääsi viisi miestä - joista kolme julkihomoa.
Minulla sikäli mitään homoja vastaan, mutta jotenkin se kertoo mikä vihreille on "tärkeintä" ??? totta.. kirjoitti:
Tulevaan eduskuntaan vihreistä pääsi viisi miestä - joista kolme julkihomoa.
Minulla sikäli mitään homoja vastaan, mutta jotenkin se kertoo mikä vihreille on "tärkeintä" ???Minusta on upeaa, että seksuaaliset vähemmistöt ovat aikaisempaa näkyvämmin esillä. Muistattehan, että myös Vasemmistoliitolla on nyt avoimesti homoseksuaali kansanedustaja, nimittäin Silvia Modig Helsingistä. Lisäksi eduskunnassa jatkaa pitkäaikainen keskustaedustaja, joka on tunnettu piilohomo. Enpä nyt viitsi tuota savolaisedustajaa nyt nimeltä mainita.
- totta..
patriklind kirjoitti:
Minusta on upeaa, että seksuaaliset vähemmistöt ovat aikaisempaa näkyvämmin esillä. Muistattehan, että myös Vasemmistoliitolla on nyt avoimesti homoseksuaali kansanedustaja, nimittäin Silvia Modig Helsingistä. Lisäksi eduskunnassa jatkaa pitkäaikainen keskustaedustaja, joka on tunnettu piilohomo. Enpä nyt viitsi tuota savolaisedustajaa nyt nimeltä mainita.
Mutta muutoin vihreitten politiikka on ollut mielestäni "ihmisten kiusaamista".
Syyttävät persuja menneisyyteen haikailusta mutta heidän mielestään pitäisi siirtyä jonnekin pleistoseenikauden tuolle puolen.
- alkuperäisasukas
Tervemenoa Sinnenmäki.Ei tule ikävä
http://www.mtv3.fi/uutiset/vaalit/index.shtml/arkistot/kotimaa/2011/04/1314529/pettynyt-sinnemaki-saattaa-siirtya-puoluejohtajan-paikalta- 19
No, ei hän kyllä oikeassa toimessa tuossa kohdassa ollutkaan. Eli hyvä näin jos tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854