Uudet Hannasivut on avattu! :)
www.hannasheaven.net
12
1615
Vastaukset
- Minä
vähän noi suitsukesivut oli huonot..toi Hannasheaven oli vakuuttavan näkönen..taidanpa liittyy sinne :)
- Anna
Minä kirjoitti:
vähän noi suitsukesivut oli huonot..toi Hannasheaven oli vakuuttavan näkönen..taidanpa liittyy sinne :)
Joo mä pidän kans tuosta Hanna´s heavenista..
Sitäpaitsi tuo suitsuke on vain foorumi ja jotenkin synkkä! - Anna
Anna kirjoitti:
Joo mä pidän kans tuosta Hanna´s heavenista..
Sitäpaitsi tuo suitsuke on vain foorumi ja jotenkin synkkä!Mie oon sit eri Anna, kuin tuo ja käyn tällä nicillä molemmilla sivuilla.
- Öh, Ansku täällä hei :D
Joo. Siis Hanna's Heaven on ihana paikka. Mä oon koukussa myönnän. Ihanat ihmiset, mukava tunnelma ja mahtavat ylläpitäjät tekee sivustosta ja sen foorumista aivan taivaalliset ;D
- Maissi
Mä oon taas ihan eri mieltä, en tykkää oikee tost heaven hommasta. Mut suitsuke foorumil näytti olevan ainakii tosi hyvä yhteishenki ja fiilis. :) Vois sinne ehkä liittyä... 8)
- Skeiddari
Vihdoin voi käydä hanna-sivuilla!!!!!!!!!!!
- masie
Kyllä. "Suitsuke"-foorumissa on tällä hetkellä paras jengi sekä myös aktiivisin porukka
Sinne vaan kaikki !
- Tuomas
Aika aneemisia ovat molemmat. Jos 10-20 teinityttöä käy päivittäin huokailemassa, että Hanna on ihana, niin ei se foorumista kovin kiinnostavaa tee =)
- masie
Totta puhut Tuomas. Mutta sellaista se fanitus yleensä on. Sellaista huokailua ;)
- Tintti
Sitä juuri tarvitaan faneille. Eivät tuon ikäiset fanit jaksa henkeviä keskusteluja koko ajan, vaan tunteitaan täytyy purkaa sanamhenkisten kanssa yhdessä. :) Mikäs sen ihanampaa!
- fani
Taso ainakin on noin n 1 kertaa korkeampi kuin täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728