Kaikkihan tietävät, mitä mieltä minä olen keskustapuolueesta, mutta pannaan tähän muistin virkistämiseksi:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9566459#comment-47451901-view
Metsästävä naispääministeri, heh heh, voiko typerämpää enää olla olemassakaan? Ei ihme, että tuommonen puolue häviää kohta kokonaan. Mitä nyt joku tollo vielä on olemassa, mutta toivottavasti hänkin sivistyy Susianalyysin myötä.
MINÄ OLEN VAALIVOITTAJA
22
256
Vastaukset
- ,
sinähän kuulut siihen Persu porukkaan kyllä siellä kaikki muutkin tuulimyllyn lämmittäjät viihtyvät
- No kerrohan
sitten, että mitä "merkittävä" tässä yhteydessä tarkoittaa???
- tutustu ulkomaailmaa
No persuthan ovat susien suojelun vastustajia, suurpedot pitää laittaa heidän mukaan nahkurin orsille, jos aiheuttavat ihmisille ongelmia. Mitenkäs sinun kirjotuksissa sellasta ei ole vielä tullut esiin.
Sinä raukka kun olet yhteiskunnan elättinä täysin tietämätön edes mitä puolueet ajaa, johtuuko tuosta kun tuota omaa harhaista paskaa vaan suollat päivät pitkät?
Olet lähinnä säälittävä otus. - naurattaa vain
Taas se näytti olevansa täysi idiootti ja hölmö. Niinkuin edellinen kirjoittaja totesi, ei mitään hajua yhteiskunnallisista asioista.
Hauskaa kun se luulee metsästäjien olevan kepulaisia, vaikka persuissa on eniten metsästäjiä, toisena tuleekin kokoomus, kolmantena kristilliset ja neljäntenä vasta kepu. Ja edellinen epäilikin asian johtuvan hullun keskittymisestä omaan harhaiseen todellisuuteensa. Voi hyvinkin pitää paikkaansa, eihän tuo ole koskaan voinut tiedoilla loistaa, täyttä roskaa ja lapsellista paskaa, jota suoltaa päivät päästänsä. Varmaan ei ole päivääkään töissä ollut, ikuisena hoitolaitoksen elättinä toki pysyy noin tietämättömänä yhteiskunnan asioista.Minähän en ole koskaan väittänyt, että metsästäjistä suurin osa olisi kepuja. Olen väittänyt suurimman osan petoja pelkäävistä metsästäjäurveloista olevan keskustalaisia ja olen yhdistänyt nämä pallinaamat Susianalyysissa määrittelemiini susiuskovaisiin, lestatiolaisuuteen sekä maalaistolleroihin.
- analyysi on......
Susianalyytikko kirjoitti:
Minähän en ole koskaan väittänyt, että metsästäjistä suurin osa olisi kepuja. Olen väittänyt suurimman osan petoja pelkäävistä metsästäjäurveloista olevan keskustalaisia ja olen yhdistänyt nämä pallinaamat Susianalyysissa määrittelemiini susiuskovaisiin, lestatiolaisuuteen sekä maalaistolleroihin.
No sinähän olet paljon muutakin yhdistellyt ihan oman villin fantasiamaailmasi mukaan ilman pienintäkään käsitystä realiteeteista.....
- mets. eliitistä
Vai olet sinä susianalyytikko persu..no sehän selittääkin jo paljon sillä hesarin mukaan persu-puolue on vasemmistopuolue eli olet kommari, mä jo ihmettelin että kuinka noin voi ihminen olla kiero..jaa ei sovi oikein määritelmä "kiero" sinuun..hyvin hankala ja vaikea määritellä mutta niinhän se kommunisti on aina ollutkin..hankala ja vaikea.
- Nuku yösi
äläkä ryyppää niin paljon, niin ajatuksesikin selkiintyvät.
Nuku yösi kirjoitti:
äläkä ryyppää niin paljon, niin ajatuksesikin selkiintyvät.
Heh heh, joko luit uusimman viestini?
- mets.eliitistä
Ähäs..ei se minu ideani ole että persut rinnastetaan punaisiksi, katsos hesarin sivuja jossa sanotaan että persut on vasemmistopuolue eli kommareita. Kyllä niissä vaan vikaa kommunisteissa on, näkeehän sen jo sinustakin että ei muuta olekaan kuin vikaa.
- No et tosiaan
kiertele pahemmin missään.
Ja parempi niin, kun voisi iso ja paha metsästäjä ärähtää isosuisen pikkupojan mielipiteistä niin että pojalle tulisi pissat housuun.
- nykymetsästäjä
Mutta mitä kepulla on metsästyksen vastustamisen kanssa tekemistä?
Olet kyllä ihan pönttö, elät jossain impivaarassa jota ei ole ollut oikeassa maailmassa aikapäiviin.
Kun ei ole mitään käsitystä oikeesta maailmasta, niin paras jos ei edes teeskentele siitä mitään tietävänsä. - musta panta
Metsästäjät on kepun hyljänneet jo viimeistään silloin kun Tanja Karpela pääsi eduskuntaan. Niihin aikolihin kepusta tuli muutenkin kaupunkipuolue, tuo pöljä ei sitä kykene tajuamaan, hän kun ei elä todellisuudessa.
Persut on metsästäjien puolue, niitä me äänestettiin. Persujen myötä koittaa susille ankeat ajat. - Pertti PS
Meillä Perussuomalaisilla on periaatteena, jos susia on liikaa ne poistettakoon suurimmalta osaltahan ne ovatkin laittomia maahanmuuttajia joilla ei ole täällä mitään oikeuksia.
- pyhäkirja
Koitahan joskus vedota vastauksissasi muihinkin dokumentteihin kuin "tutkimuksiisi" ja "susianalyysiisi"...
Ehkä silloin saattaisi kirjoituksiisi ilmestyä jotain faktaakin pelkän fiktion sijaan.
Mutta olethan omassa "susiuskonnossasi" samanlainen kuin muutkin uskovaiset joille kaikki totuudet löytyvät yhdestä kirjasta esim. kristittyjen mielestä raamatusta löytyy totuus, ja islaminuskoisten vastaava kirja on koraani.
Kummankin totuuksia on tieteellisestikkin todistettu vääriksi, mutta nämä silti pitävät edelleen näitä kirjoja ainoina totuuden lähteinä.
Oikeastaanhan näissä on susianalyysiin verrattuna vain kaksi eroa :
Raamattu ja koraani ovat vanhoja julkaistuja teoksia, ja susianalyysi vielä keskeneräinen ja julkaisematon. pyhäkirja kirjoitti:
Koitahan joskus vedota vastauksissasi muihinkin dokumentteihin kuin "tutkimuksiisi" ja "susianalyysiisi"...
Ehkä silloin saattaisi kirjoituksiisi ilmestyä jotain faktaakin pelkän fiktion sijaan.
Mutta olethan omassa "susiuskonnossasi" samanlainen kuin muutkin uskovaiset joille kaikki totuudet löytyvät yhdestä kirjasta esim. kristittyjen mielestä raamatusta löytyy totuus, ja islaminuskoisten vastaava kirja on koraani.
Kummankin totuuksia on tieteellisestikkin todistettu vääriksi, mutta nämä silti pitävät edelleen näitä kirjoja ainoina totuuden lähteinä.
Oikeastaanhan näissä on susianalyysiin verrattuna vain kaksi eroa :
Raamattu ja koraani ovat vanhoja julkaistuja teoksia, ja susianalyysi vielä keskeneräinen ja julkaisematon.Sinähän sen sanoit, enkä minä. Rinnastit Susianalyysin samalle viivalle Raamatun ja Koraanin kanssa. Ainoana erona käsityksesi mukaan on se, että analyysi ei ole vielä täysin valmis.
Vaikka kyseiset kirjat eivät tietenkään ole mitään absoluuttisia totuuden lähteitä, niin kyllä jos yksittäinen ihminen tuollaisen teoksen väsää kasaan, niin se on jotain todella suurta ja kunnioitettavaa.- ,
Sinähän sen sanoit, enkä minä. Rinnastit Susianalyysin samalle viivalle Raamatun ja Koraanin kanssa. Ainoana erona käsityksesi mukaan on se, että analyysi ei ole vielä täysin valmis.
Vaikka kyseiset kirjat eivät tietenkään ole mitään absoluuttisia totuuden lähteitä, niin kyllä jos yksittäinen ihminen tuollaisen teoksen väsää kasaan, niin se on jotain todella suurta ja kunnioitettavaa.nyt teki analyytikko emämunauksen, lähetin tekstin Al Jazeera televisiokanavalle, satteella että suomessa on tyyppi joka kehuu pystyvänsä samaan kuin profeetta Muhammad eli kirjoittamaan Koraanin veroisen kirjan. Alahan kerätä kamppeitasi tais tulla ripulit housuun heeeaahh heeehhhhheeehhhh hheehheehhe heh heh
- pyhäkirja
Sinähän sen sanoit, enkä minä. Rinnastit Susianalyysin samalle viivalle Raamatun ja Koraanin kanssa. Ainoana erona käsityksesi mukaan on se, että analyysi ei ole vielä täysin valmis.
Vaikka kyseiset kirjat eivät tietenkään ole mitään absoluuttisia totuuden lähteitä, niin kyllä jos yksittäinen ihminen tuollaisen teoksen väsää kasaan, niin se on jotain todella suurta ja kunnioitettavaa.Niinpä... Oikeastaan olisi vielä tuohon pitänyt lisätä myös Kalevala. Sehän kertoo pitkälti samat asiat kuin Raamattu (koraania en ole vielä lukenut ).
Oikeastaan noissa myös toinenkin yhdistävä tekijä on Susianalyysin kanssa.
Myös näitä pitävät älykkäät ihmiset satukirjoina.
Mutta tosiaankin nämä kirjat on julkaistu jopa usealla kielellä, mutta koitahan nyt sinäkin saada edes suomeksi joku julkaisemaan tämä oma suurteoksesi.
Tosin olen varma ettei kukaan kustantaja suostu moisen teoksen julkaisijaksi, mutta voithan koittaa omakustanteena julkaista.
Siihen en kyllä ota kantaa ostaako kukaan tuota, mutta voithan sitten vaikka ilmaiseksi antaa kirjastoille, niin mahdollisimman moni pääsee tuon halutessaan lukemaan. - buahahaah
Vaikka kyseiset kirjat eivät tietenkään ole mitään absoluuttisia totuuden lähteitä, niin kyllä jos yksittäinen ihminen tuollaisen teoksen väsää kasaan, niin se on jotain todella suurta ja kunnioitettavaa.BUAHHAAHAAAA....
Ja "naureskelija" on varmaan opetuslapsesi?
- ..z.z.z.z.z.z.z
Miten tuollainen voisi vedota faktatietoon, kun sillä ei ole mitään käsitystä muusta kun omasta "todellisuudesta" Se muotoutuu hänellä jonkin laitoksen pehmustetussa kopissa. Sen voi päätellä hemmon jutuista, ei päätä eikä häntää, kun ei kykene johdonmukaisuuteen edes itse aloittamansa ketjun kirjoituksissa.
- F.
Волк аналитик идиот.
- PaavVo
heikosti on mennyt
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955