Uudisrakentaminen,remontoitavat jne.

Tarjolla vapaana rakentamisen ammattilainen,47v. Vantaalta.
Rakentanut omakotitaloja kaivuista aina pihapiirin viimeistelyyn asti.
Myös sisä-ja ulkoremontit tuttua hommaa.
Soittele rohkeesti josko voisin olla avuksi.

puh.046-6804306 / Pekka

9

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pärekatto

ois katonpellitys, isäntä apuna vointinsa mukkaan,ylöspito ok. ja rahhaakin sais jonkunverran.

• Kyllä,kiitos kiinnostaa.
      Voisitko soittaa,niin jatketaan keskustelua.

Puh.046-6804306/Pekka

• "päreeet palaa"

tere, ai toi kattohommako??? on ollu kiirettä, tarvikkeita ettiessä, homma on viellä tekijöitä vaille???

• "päreeet palaa" kirjoitti:

tere, ai toi kattohommako??? on ollu kiirettä, tarvikkeita ettiessä, homma on viellä tekijöitä vaille???

Moro!

Olisin kiinnostunut kattohommasta.
        Voitko laittaa yhteystietosi?

terv.Pekka

• anusia

Hei,

Meiltä löytyisi töitä heinäkuun alkupuolelta lähtien viikoksi tai pariksi.
      Ulkoportaat pitäisi laatoittaa, autokatoksen ja ulkovaraston puiset seinät pitäisi maalata, vielä on avoräystäitäkin maalaamatta.
      Talon takana pitäisi patolevyä lisätä niin että se nousisi n. 15 cm ylemmäs, eli siinä on (onneksi varjon puolella) pikkuisen lapiohommaakin.

Lisäksi suunnitellaan kattoa terassille, sekin koetetaan saada tänä kesänä kuntoon.

Olisitko kiinnostunut tulla Vantaalle Ilolaan?

Terveisin,
      Anna I

omasahko@gmail.com

• tulen kyllä

tarvii olla henkilönostin räystäs hommiin ja patolevyhommin pikku kaivinkone käykö sellainen menettely?
      onko korkeapaineruiskun vuokraus mahdollista maalaukseen?

• päreinen

katonpellittäjä hakusissa,,,, päreet pois ja uusikate tilalle.??? savossa

• Voisitko laittaa yhteystietosi,kiitos!

• mies 36 vee

Täällä raumalla olis kans remontti reiska vapaana. Maalaushommia ole tehnyt yli 15 vuotta ja remppa hommatkin sujuu. Olen rempannut ennen kartanoita, omakotitaloja ja kerrostaloja. Korjausrakentaminen on mun erikois alaani.

Mulla ei ole autoo tai korttii et en voi lähtee pitemmälle mut jos jostain raumalta joku tarvii apulaista? Ei mulla ole oikein omia työkalujakaan koskaq olen aina ollut jonkun muun hommissa, mut hommat hoidan jos tarvikkeet löytyy. Nyt tää kesä on aika paljon ollut vapaata joten jos on jotain pikku hommia niin olen valmis. mr.special@suomi24.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe