Minulla on vanha Handanin tallentava antennidigiboxi (tallentaa vain yhtä kanavaa kerrallaan, kohta varmaan jo 10-v.)
Ongelmana on se, että kun tallennuslistasta poistaa ohjelman niin lähes tulkoon joka toinen kerta laite menee jumiin ja jää tilaan "Tallentaa tietoa" ja jää siihen vaikka maailman tappiin. Laite on pakko sammuttaa, koska ei ota vastaan mitään muita komentoja. Ohjelma poistuu luettelosta, samoin kuin sen alla listassa olevat ohjelmat (ne kyllä palaavat parin päivän viiveellä takaisin luetteloon mutta poistettu ohjelma tietenkään ei)
Poistettu ohjelma siis häviää listasta mutta ei ilmeisesti kuitenkaan kovalevyltä, koska HDD on täynnä ilmoituksen mukaan. Nämä "poistetut jumittavat ohjelmat "ovat jo kaapanneet levytilasta puolet. Minulla on boxissa ohjelmia, joita haluaisin säilyttää. Olen miettinyt ohjelmien siirtoa tietokoneen kautta dvd-levylle mutta enpä ole saanut aikaiseksi.
Osaako kukaan auttaa tässä ongelmassa? Uuden hankinta on kyllä harkinnassa, kun taloyhtiö siirtyy kaapeliin joskus tulevaisuudessa. Siihen asti yritän selvitä tämän kanssa
Digiboxin jumitus
Digiluu Digilei
1
233
Vastaukset
- sori vaan
Ollut sulla 10 vuotta? Eli ostit sen vuonna 2001? En oikein usko. Jos silloin edes ollut digibokseja niin tuskin olivat tallentavia ainakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595