Näin on totuus kävi esille äsken, vain toisessa muodossa.
Suomalaisuus on siis Venäjä.
14
93
Vastaukset
No valakasehan vähäsen meillekkii, mitä tarkotat?
- meeriamanda
Meinaa et ne poistot kolahtelee tiuhaan....kevytkenkäisistä naisista...oletan näin!
- lejanna
Onkohan mulle tullut jokin yläpään auringonpimennys, kun tuntuu, ettei näitä aloituksia enää ymmärrä. ://
Onko sulla mennyt Ljudmila hukkaan?
.Sellasta tuppaa olemaan kun etsii pilua ja puloa.
Mä olen lopettanu ton alotusten analysoinnin rönsyillään vaan rauhassa .
Tänään tutkin keltaruusun silmuja ,hyvin on äimät hatussa.
- lejanna
Suletu, ei kanata. :))
Minä Keltaruusun kerran, näin mailla Texasin. Vain mulle hymyn silloin. soi ruusu kaunehin. ♫ ♪ ♪
Minä laitoin joskus vuosia sitten tuohon olohuoneen ikkunan eteen vaaleanpunaisia ruusuja. Eivät ikävä kyllä eläneet kuin yhden kesän.
Ukolla karmea autokuume, tekisi mieli sanoa iso sana. :/
Se yrittää puhumalla väsyttää minut.
.
.- lejanna
piikkiö kirjoitti:
Anna periksi ja hoivaa kuumeista viemällä se kauppaan.
Osta valkoinen minäkin ostin.Se on kuin kissa pistoksissa.
Koko maassa on yksi ja ainut rukki, johon se tähtää.
Aikoo mennä hakemaan se junalla.
Pitäisiköhän antaa haseva vastalause, vai myöntävä vastaus?
Tosi komealla ja isolla autolla nytkin isäntä ajelee. ://
Oli meilläkin valkoinen auto.
Rattirapula, voiko sillä soittaa, niin kuin mandoliinirapulalla?
.
- u,,,.-.,-,,--
Tuli esille, mutta ei voinut olla koska suomen aivot eivät kestä totuutta oli asia mikä tahansa.
- ystäväsi,,,,,,,,,,,,
Kuulehan nyt, ystäväni. Ei ihan kannattaisi mitätahansa aloitusta tehdä, rumin sanoin...ei me täälä suomessakaan vielä niin vapaamielisiä olla!
Sinä kirjoitat S24 sivulle, sinun totuus on mitä on olkoon vaikka kuinka oikeat, vaan sinä SAAT vain kirjoittaa sen puitteissa mitä formaatti sallii.
Tuli mieleeni, kirjoitteletko siellä Ruotsissa vastaaville sivuille ja onko ne sallivimpia?
Miksi mollaat jatkuvasti suomalaisia, olethan sitä itsekin?
Miksi tulet lomalle Suomeen, kai sinulla olisi varaa mennä muuallekin?
Anna meidän olla laisiamme ja ole itse mikä sitten oletkin, ilman moitteita? - görgyj
ystäväsi,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Kuulehan nyt, ystäväni. Ei ihan kannattaisi mitätahansa aloitusta tehdä, rumin sanoin...ei me täälä suomessakaan vielä niin vapaamielisiä olla!
Sinä kirjoitat S24 sivulle, sinun totuus on mitä on olkoon vaikka kuinka oikeat, vaan sinä SAAT vain kirjoittaa sen puitteissa mitä formaatti sallii.
Tuli mieleeni, kirjoitteletko siellä Ruotsissa vastaaville sivuille ja onko ne sallivimpia?
Miksi mollaat jatkuvasti suomalaisia, olethan sitä itsekin?
Miksi tulet lomalle Suomeen, kai sinulla olisi varaa mennä muuallekin?
Anna meidän olla laisiamme ja ole itse mikä sitten oletkin, ilman moitteita?Suomalaisia ei saa
arvostella, koska suomalaisilla on huono itsetunto.
- -.,....-.,-.-.-
Kuinka oli yliopistoissa ex autonomi, kielet Ranska, Venäjä, jne. ei ollut Suomea.
Eikö voi arvostella Suomea. Pieni maa kuin Suomi haluaa olla paljon suurempi kuin. Miksi näin???
Yleensä Ruotsin TV:ssä ei puhuta Suomesta, mutta vapahtaja Soini oli kumminkin.
Kyllä aatu ottaa suomalaiset hoiviin, uskoa vain tulevaisuuteen.- uutimia lukeva,,,,,,
Usko nyt että pärjäämme ilman sinuakin maassamme, sinähän olet vaihtanut ruotsiin. Eipä paljoakaan kiinnosta mitä ruotsi meistä ajattelee, olemme Suomalaisia!
Saksalla ei ole enää aatua, eikä sitä nuoleskella....etkö ole huomannut? - näe totuus imevä...
uutimia lukeva,,,,,, kirjoitti:
Usko nyt että pärjäämme ilman sinuakin maassamme, sinähän olet vaihtanut ruotsiin. Eipä paljoakaan kiinnosta mitä ruotsi meistä ajattelee, olemme Suomalaisia!
Saksalla ei ole enää aatua, eikä sitä nuoleskella....etkö ole huomannut?Olen ollut siellä 10 päivää ennen vaaleja. Kuka perusti suomalaisen teollisuuden vastaus Saksa. Suomalainen on nuolija kansa hyvin suuressa määrin. Olen suomalainen, olen itämainen kuin tosi historia kertoo.
Tosi asiaan, Aatu pelasti Suomen, tästä en kirjoita.
Onko historian kirjoitus peilessä ... näin on ...DDR...jne. suljettu.
Ilman Aatua ei olisi minua. Missä on "apinoillla" järki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277