eli eilen pimeni kesken käytön, jäi hurisemaan. Mihinkään ei reagoinut joten muin akun pois. Sen jälkeen virtajohdon viereinen valo oli oranssi pitkään (mitä se tarkoittaa?). Annoin olla yön latauksessa mutta nyt ei aukea. Mitä voin tehdä? Olen koittanut akun uudelleen laittamista. Kone on uusi, alle 6kk. Käyttöjärjestelmä on vaihdettu, joten en tiedä meneekö takuuseen?
Itse en koneista paljoa ymmärrä joten en uskalla koskea mihinkään laitteisiin kannettavan sisällä.
Tiedän että samantyyppinen kysymys oli aikaisemmin mutta "keitä" ja "peittele" eivät olleet sen tyyppistä apua mitä kaipaan joten kysyn siksi uudestan,
jos nyt saisin apua.
Kiitos avusta.
hp g72 ei aukea.
5
204
Vastaukset
- 9+13
pidä virtanappia minsan ajan pohjassa, kun koneessa ei ole akkua ja virtajohto on irti. sitten aseta akku ja virtajohto ja yritä käynnistää.
oranssin valon merkitys riippunee tietokoneesta, saattaa merkitä ongelmaa lauatuksessa ja virransaannissa.
käyttöjärjestelmän vaihtaminen ei vaikuta virhevastuuseen, jos virhe ei johdu käyttöjärjestelmän vaihtamisesta. kokeilin, ei toiminut. :( kiitti kuitenki vinkistä.
Oranssi valo vaihtui itekseen pois kun oli yön latauksessa. Huomenna lähtee kone huoltoon. :(- dgnddfs
toisinaan vikatilanteessa starttaa vain ilman akkua toisinaan vain akulla. siitä voi sitten päätellä vian suuntaa eteenpäin.
ei starttaa akun kanssa tai ilman. Toivottavasti vika on akussa, jolloin se olisi helppo vaihtaa. Turhauttavaa.
- fundamentalist
Oireet täsmäisi aikalailla siihen että laturi on hajalla ja kone sammui
kun akku tyhjeni.
Mutta koska takuu on voimassa niin sinne sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854