Jäseniä virtaa Vasemmistoon

Liberaali punavihreä

14

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvästikin

Stallarit palaavat vanhaan puolueeseensa. Onpahan ainakin rehellisempää kuin piiloutua viheraatteen taakse. Vihreille koittaa ankeat ajat.

• yguygyguyguyg

En koskaan lue teidän linkkejänne, koska olette anonyymeja. Sen voin kuitenkin sanoa, että myös minä olen harkinnut tässä vasemmistoliiton jäseneksi liittymistä. Minun jopa sukulaisissani on ollut sen puolueen eduskuntaehdokkaita ja vaikken koko stooria tiedäkään, tiedän, että yksi oli ministerijunassakin, eli jos sä herjaat, mulle et herjaa.

Mulla on vahvistunut ajatus, että vasemmistossa asuu hyvyys ja järki, joskin arvostan toki monia muitakin perinteisiä puolueita. Vasemmistoliitto ei usko siihen, että veronalennukset luovat parempia palveluita köyhille, joten mitäs vittua tätä puoluetta haukutte. Vasemmistoliitto uskoo markkinatalouteen, mutta oikeudenmukaiseen sellaiseen, toisin kuin kommunistit, eli erittäin järkevä puolue on Vasemmistoliitto. Mihinkään nettipalstaprovokaatioon minua ei saa mukaan, mutta osaan lukea.

• loppu häämöttää..

Itseasiassa vasemmistoliiton paikkat pudonneet vaaleista toiseen. Kun v 2015 vaalit koittaa, niin 10 paikkaa tuskin enempää. Puolue kannattaisi ajoissa ajaa fuusioon. Kun katsoo vaikka Pirkanmaan pudonneita Sirnö tyhjän nauraja ei tällaisilla tehdä mitään edustamassa palkansaajia. Kontulaa kiinnostaa vain maahanmuutto ei oman maan työläiset. Ei ihme jos paikat putoo vaaleista toiseen.

• Pitkää puhdistusta

CCCP-DDR -edustus eduskunnassa puhdistautui/puhdistui nyt jo niin paljon,
        että VL voi ehkä vapaammin kehittyä tässä ajassa toimivaksi, eurooppalaiseksi vasemmistoradikaalipuolueeksi.

SKDL-SKP -jämiä ei ole enää kuin hitaammilta alueilta, joista kuitenkin valittaneen ryhmyri uudistustarvetta tasoittamaan.

Uudistuva VL voi saada tukevankin jatkon liitoutumalla Persujen tiukimmin EU-, EMU-, YK-, NATO- jne vastaisen siiven kanssa.
        Laaksot, tennilät ja tiusaset Soiniin vaihtanut YYA-väki on irtonaisin Soinin keräilykoosteessa.

• jojumppanen
        Pitkää puhdistusta kirjoitti:

että VL voi ehkä vapaammin kehittyä tässä ajassa toimivaksi, eurooppalaiseksi vasemmistoradikaalipuolueeksi.

SKDL-SKP -jämiä ei ole enää kuin hitaammilta alueilta, joista kuitenkin valittaneen ryhmyri uudistustarvetta tasoittamaan.

Uudistuva VL voi saada tukevankin jatkon liitoutumalla Persujen tiukimmin EU-, EMU-, YK-, NATO- jne vastaisen siiven kanssa.
        Laaksot, tennilät ja tiusaset Soiniin vaihtanut YYA-väki on irtonaisin Soinin keräilykoosteessa.

mitä sie haet?lmie olen viellä sitä mieltä, kommunistit(lainausmerkeissä jättää edelleen äänestämättä.Nousis 10 % ääniProsentti

• jojumppanen
        Pitkää puhdistusta kirjoitti:

meitä keisarit ei enää hoivaa... Miksi joillakin muistoissa näitä ajatuksia

• Vas nousee

Eduskuntaryhmä taitaa nyt olla keski-iältään nuorin, naisiakin tuli lähes puolet, hienoa !

• Rasvanahka duunari

Lisää homoja ja lespoja sillä Vasimmisto liitto jyllää duunari kai kohta on kirosana vasemmistossa . Että terve menoa kun olette tämän tien valinneeet.

• Vasemmistoliberaali

Pienituloisena pätkätyöläisenä olen tyytyväinen, että vassarit pitää ääntä perusturvan ja -tulon puolesta.

• Stallari

Punavihreää polvea olen minäkin. Luonnonsuojelu, ihmisoikeudet, tasainen tulonjako lähellä sydäntä. Jokaiselle tarpeidensa mukaan ja jokaiselta kykyjensä mukaan. Liityin juuri liittoon.

• ikirevari
    • Vasemmistoliitto on kovaa vauhtia muuttumassa puolueeksi, jota minäkin voisin äänestää. Kolmenkymmenen vuoden aikana olen äänestänyt useimmiten vihreitä tai demareita, joskus 1980-luvulla nuoruudentyperyyttäni myös kokoomusta.

Nyt, kun vanhat änkyräkommunistit on saatu lähes kokonaan sivuun, on Vasemmistoliitosta tullut varteenotettava vaihtoehto minun kaltaisilleni ihmisyyden ja luonnon kunnioittamista arvostaville äänestäjille. Ehkä jo ensi kunnallisvaaleissa annankin ääneni Pekka Haaviston sijasta esimerkiksi Silvia Modigile?

• Paavin peli

Nyt kuulemma jo tuhat uutta jäsentä, erittäin hieno juttu, tuuletus toimii...

• jk----

Kuoleva puolue! Ei tilapäisellä jäsen nosto auta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6833
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2955
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1255
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1154
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223