Niin että miten musta tuntuu että oikeesti todella moni mies hehkuttaa pitkien ja hoikkien naisten perään? Siis tosi tosi tosi moni mies! Sen oon huomannu ainakin itse kun miehiin oon tutustunu. Mikä niissä pitkissä naisissa niin kauheesti vetoaa? Kun taasen lyhyitä naisia haukutaan armottomasti persjalkasiksi. Ja nimenomaan siis pitkä sekä HOIKKA, esim pitkä ja vähän tanakampi on kauhee hirvitys mutta pitkä ja hoikka.. Miehet, mikä siinä niin vetoaa ja miksi te monet miehet haukutte meitä lyhyitä naisia? :(
Itse 162cm ja eräs mies vasta nauroi ja sanoi että saatana mikä kääpiö. Mielestäni en kuitenkaan mikään persjalkanen ole, eli ei ole pitkä selkä ja lyhyet jalat vai miten se persjalkanen määritelläänkään.. Tyytyväinen olen näinkin vaikka joskus halusin olla pitempi.
Miksi pitkät ja hoikat
51
3976
Vastaukset
- Å
No jaa... olen itse 168cm hoikka nuori nainen ja kaikilla miehillä, joista itse olen kiinnostunut on sellaisia pieniä, lyhyitä ja söpöjä keijukaistyttöjä kainalossa.
Minulla on sellainen tunne, etten ikinä voi olla niin lutuinen kuin nämä alle 165 cm tyttöset. Oma hoikkuuteni näyttää melkein läskeydeltä ja keijutyttöjen vierellä on "isoluinen" ja "raamikas" - mitkä eivät ole parhaimpia adjektiiveja naiselle :(
Luulen kuitenkin, ettei miehiä haittaa naisen pituus tai lyhyys niin paljon kuin naisia miesten suhteen. Miehiä alkaa varmaan siinä vaiheessa harmittaa, jos nainen on miestä pidempi korkkareilla tai ilman.
Ja musta myös tuntuu, että suurimmalla osalla miehistä on sydämessään herkkäkohta herttaisen ja avuttoman näköisille naisille kuin voimakkaille ja itsenäisille naisille. Ja lyhyemmän on helpompi vaikuttaa herttaiselta ja avuttomalta kuin pitkän tai normaalin.
Pituuden ja hoikkuuden ihannointi on myös yhteiskunnasta ja kulttuurista opittu kauneuden normi. Samon se, että kauniit ihmiset ovat hyvä kumppaneita ja ihannekumppanin tulee olla kaunis. - fdsfdssfdxc
Hoikkuus iskee, pituudella ei ole niinkään väliä. Tosin kohtalaisen pitkä ja hento nainen o kyllä näyttävämpi kuin lyhyt ja hento. Toisaalta taas lyhyt on ehkä söpömpi. Aika vaikea päättää kumpi on parempi, onneksi ei tarvikkaan.
- Ylpeä itsestäsi.
Kiinnität huomion siihen, mitä sinulla ei ole.
Naisten perisynti. - ..................
Ei ainakaan omalla kohdallani pidä paikkaansa. Nimenomaan en pidä pitkistä ja hoikista. Pitkä ja urheilullinen menee, mutta paras on lyhyt/keskipituinen ja urheilullinen. IsoHuom: hoikka ja urheilullinen ovat eri asioita, vaikkakin ihailemani urheilluliset naiset ovat hoikkia. Laiha on sitten ihan eri lukunsa, ei kiitos.
- ...................
Niin ja itse olen 188/92, 29-vuotias mies.
- ihana nainen:)
................... kirjoitti:
Niin ja itse olen 188/92, 29-vuotias mies.
Olkaamme onnellisia siitä mitä olemme.Jokainen ihminen on omalla tavallaan kaunis.Minä olen 180cm pitkä ja hoikka.Harrastan liikuntaa ja yritän pitää huolta itsestäni.Nuorena pituus oli aivan jotakin kamalaa mutta nyt aikuisena naisena osaa nauttia sen tuomista etuuksista.Nauti itsestäsi ja tuo esille parhaita ja kauniita puoliasi.
- liianpitkänainen
itse olen 175cm pitkä nainen ja haluaisin olla reippaasti lyhyempi :( jotenki niin miehekäs olo vaikka aika hoikka olenkin. pienet naiset on söpömpiä, naisellisempia! mutta tähän on tyydyttävä.
- ...............
Älä nyt! Mun mielestä se on hienon näköstä, kun on pitkä ja näyttävä kroppa. Vielä korkkarit jalkaan ja avot! ;) Naisellisuus ei muodostu ainoastaan siitä pituudesta ja ruumiinrakenteesta. Ja kaikki ei nyt voi olla pikkasia ja söpöjä, joidenkin osaksi jää se pelkästään kauniina oleminen ja näyttävyys. Joka ei ole musta yhtään huonompi vaihtoehto.
- ....................
Pöh, siis onhan noita 155 naisiakin, joten älä edes vaivaudu jonkun keskenkasvusen (henkisesti) mölväsyjä aprikoimaan. ;) Eli jatka vaan tyytyväisenä oloa.
Itse olen sen 165 enkä osaa kyllä itseäni pitää lyhyenä, en tosin pitkänäkään. Keskimittaisena. Ja samoin pidän sinuakin.
Ja kyllähän nyt pitkä ja hoikka kroppa on kaunis. Toisaalta niin musta on lyhyt ja siro kroppakin. Samaten treenattu, näyttävä kroppa. Ja muodokas. Ja ihan tavispitusetkin. Kyllä mä ihailen pitkiä ja hoikkia naisia. Mutta niin myös muodokkaita tiimalasivartaloita ja sellasia pikkasia. Ja samaan aikaan tykkään kyllä omasta kropastani ja olen siihen tyytyväinen, pituus- ja leveyssuunnassa. Onneksi on niin, että oikeasti löytyy monia erilaisia kroppia, jotka on oikeasti kauniita. Ei vaan sitä yhtä mallia. Ja en mä nyt usko, että kaikki miehetkään samanlaisesti ajattelee kuin tuo mainitsemasi poju. - D. Saurus
Minä olen pitkä mies ja pidän pienistä, ja vielä tarkemmin, siroista naisista. Pituuteni on yli 195 cm ja viimeiset ystävättäreni ovat olleet 155 ja 154 cm. Ja ennen näitä arviolta suunnilleen 152, 162, 160, 155, 160, 168, .... Nuorempana minulla oli parikin miltei 180 cm:stä tyttöystävää ajallaan.
Pieni siro nainen on ihana. Pieni nainen herättää suojelunantamisen tarvetta. Pienen naisen kanssa on ihana rakastella, koska kädet ylttävät mistä tahansa minne tahansa ja koska pientä naista on helppo kannatella ja kieputella. Kokokontrasti voi myös olla visuaalisesti aika kiihoittavaa, kun itsellä on suuria mittoja siellä sun täällä ja toisella pieniä mittoja siellä sun täällä.
Pienen siron naisen vartalo on usein taivaallisen kaunis. Vartalo on kuin koru tai jonkinlainen eläimellinen runo. Sirous ja pienuus ovat kuin avaimia, joilla pääsee porttieni sisään.
Mutta, pitkäkin nainen voi olla kaunis ja haluttava :) Naiset vaan on ylipäätään niin ihania.- 9+6
No sä oletkin ylipitkä mies. Ylipitkät miehet tykkää tosi lyhyistä naisista, että saadaan mahdolliset jälkeläiset pituuden suhteen balanssiin ;)
Tämä on nähty. Miksi miehet pitävät oikeasti vain lyhyistä naisista. Varsinkin munun iässäni tuntuu, että miehiä ei houkuta yhtään pituus vaan juuri se pieneys.
Olen pienestä pitäen ihannoinut olevani pituudeltani sen 168cm, mutta se pituus sitten hujahti äkkiä yli sen ja nyt olen sitten kymmenen settiä omasta ihanteestani pidempi.
Tunne niin olevani nainen mihen kropassa. Vaikka siis naisellisetkin muodot löytyvät, vähän turhankin selkeästi. Jos olen miestä lyhyempi niin ainakin olen lantioltani häntä leveämpi. En koskaan löydä sitä miestä joka olisi minua pidempi ja myös miehekäs. Ehkä minu ei ole koskaan luotu elämään suhteessa. Olen tälläinen oman tien kulkia johon ei kukaan mies edes uskalla koskea, koska olen niin no iso. Olen siis painoltani ihan normaali, mutta muuten...
Noh, ei kaikki voi olla niitä lyhyitä ja siroja. Vaikka haluaisi.poodel kirjoitti:
Miksi miehet pitävät oikeasti vain lyhyistä naisista. Varsinkin munun iässäni tuntuu, että miehiä ei houkuta yhtään pituus vaan juuri se pieneys.
Olen pienestä pitäen ihannoinut olevani pituudeltani sen 168cm, mutta se pituus sitten hujahti äkkiä yli sen ja nyt olen sitten kymmenen settiä omasta ihanteestani pidempi.
Tunne niin olevani nainen mihen kropassa. Vaikka siis naisellisetkin muodot löytyvät, vähän turhankin selkeästi. Jos olen miestä lyhyempi niin ainakin olen lantioltani häntä leveämpi. En koskaan löydä sitä miestä joka olisi minua pidempi ja myös miehekäs. Ehkä minu ei ole koskaan luotu elämään suhteessa. Olen tälläinen oman tien kulkia johon ei kukaan mies edes uskalla koskea, koska olen niin no iso. Olen siis painoltani ihan normaali, mutta muuten...
Noh, ei kaikki voi olla niitä lyhyitä ja siroja. Vaikka haluaisi.Olen itse keskimittainen. Pidän pitkiä naisia seksikkäinä. Monesti vaan nainen testaa kenkiensä korot minun rinnalla ettei vaan ole pitempi. Miksi, mihin se vaikuttaa?
- ap
Noniin.. Eli joko pitkät ja hoikat on miesten mieleen tai lyhyet ja hoikat. Tässähän sen näki taas perkele. Ite oon siis lyhyt ja ns muodokas. On leveä lantio, kapea vyötärö, tissejäki jonku verran. En siis ole lyhyt ja siro tai hoikka.
No joo.. Mielipiteitä on monia. Turhaan kai tätä ressaamaan.- ....................
Hoikka voi olla muodokas. Eivät ne sulje mitenkään toisiaan pois. Muodokkuus tulee luuston rakenteesta ja sopivasta määrästä lihasta ja rasvaa. Pelkkä läski ei tee kenestäkään muodokasta. Jos tästä on kyse, voit hyvin vaikuttaa asiaan ihan itse.
- D. Saurus
Mutta sinähän vaikutat makeelta =) Kapea vyötärö on ihana.
Voihan lantiossa ja pepussa olla kokoakin, mutta sitten pitää olla myös vähän timmiyttä.
Kaikki mikä lisää kontrastia on yleensä eduksi. Jos reidet ovat tukevat, niin homma ei ole hukassa, jos nilkat ovat kapeat. Kapea vyötärö, leveä lantio on perin naisellista ja viestii hedelmällisyydestä.
Juu, älä ressaa. Yksi helppo asia, jonka voit heti implementoida käyttöösi on hyvä ryhti. Se on kaunista - kaikilla. Toinen juttu, mikä lisää viehättävyyttäsi on se, että jätä rumat sanat pois. Suvaitsevaisuus, empaattisuus, avarakatseisuus ovat myös ihanan naisen ominaisuuksia. - ap
Voi, kiitoksia noista ihanista kirjotuksista
- nuoripoikaa--92
Hoikkuus, kyllä. Ei mikään missi, että kylkiluut paistavat läpi, sellainen on todella oksettavaa. Sellainen, että ei ole kauheaa mahaa ja muutenkin sirot muodot, täydellinen.
Pituudella ei niinkään ole väliä, kunhan ei niin hirveästi itseäni pidempi ole. Siihen tuskin on vaaraa, pituutta kun on 185. Silti jos nainen olisi vaikka sen 190 ja lätkäsee siihen korkokengät, niin hallelujaa :D
Liian lyhyt ei minulle voi olla, ellei oikeasti ole kääpiö. 150-155cm on ihan tarpeeksi pitkä, mieluisin pituus on tuossa 160-170 välillä.
Pidän paljon suutelusta ja halimisesta, ja se voi olla hieman hankalaa välillä jos pituuseroa on kovin rutkasti. Sen sijaan juuri tuollainen ~165cm on niin unelmapituus kun olla ja voi. - 10
Pitkät ja hoikat naiset ovat seksikkäitä. Ei silti ole mitään järkeä haukkua lyhyitä naisia.
- Lyhyt ei ole=söpö
Kylie Minogue on hyvä esimerkki seksikkäästä, näyttävästä ja kauniista melko lyhyestä naisesta! Ei se aina mene niin, että lyhyt olisi söpö vaan yhtälailla lyhytkin voi olla kaunis ja näyttävä.
- Totta.
Totta, eikä lyhyt ole myöskään automaattisesti hellyttävä ja suojelunhalua herättävä, vaan saattaa olla hyvinkin kovan oloinen nainen esim. Madonna joka on kai jotain 160 cm. Myöskään pitkät ei välttämättä ole näyttäviä, vaan on heidänkin joukossa söpöjä ja siroja linnunluisia naisia, joilla on tosi suloiset kasvot. Kaiken mittaisissa on rumia ja kauniita, söpöjä ja näyttäviä, kovia ja hellyttäviä.
- ap
Miks toi sirous tulee aina joka paikkaan mukaa? Pitkä ja hoikka tai lyhyt ja siro.. Ääh. No joo.. Kai sitä jollekin joskus kelpaa.
- ..................
Se sirous tulee siksi joka paikkaan mukaan, koska jos nyt useampi ihminen keskustelee, niin varmasti löytyy useampia kroppamakujakin! Hoikkaa, muodokasta, pitkää, laihaa, atleettia, siroa jne jne. Ja tosiaan jos joku nyt tykkää erilaisesta kropasta kuin sinulla on, niin se ei ole tosiaankaan mikään maailmanloppu. Luojan kiitos ihmiset tykkää erilaisista ihmisistä, koska tuskin säkään nyt mitään mieshaaremia tarttet.
Sä et ole edes alle 160 senttiä etkä myöskään 2 metrinen, et sanonut, mutta et välttämättä edes ylipainoinen. Vaan muodokas. Eli no worries. VAIKKA joku tykkäisi sirosta tai pitkästä.
Kuule mä en usko pätkääkään, että sun kelpaaminen jää jostain pituussenteistä tai vartalon muodoista riippumaan. Realistisuutta peliin nyt nainen eikä murehita turhista siel!
- D. Saurus
Sanoit, että vyötärösi on kapea. Se on siis perin siro.
Älä aina rupea kääntelemään sanoja negatiivisesti. Ajattele positiivisesti. Olen aika varma, että jos istuisit edessäni, kynttilä ja viinilasi välissämme, pitäisin sinua huumaavan ihanana ja haluaisin nuo turhuudet pois välistämme.
Sulje silmäsi hetkeksi. Tunne kämmeneni paljailla hartioillasi. Tunne minut lähelläsi. Tunne kuinka sormeni hivelevät niskaasi, kaivautuvat hiusjuuriisi, tunnustelevat pääsi muotoa. Tunne kuinka kannattelen päätäsi kuin kukkaa kämmenellä. Tunne suudelmani otsallasi, poskellasi, nenänpäälläsi, tunne minut lähelläsi,...
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja olet viehättävä. Uskalla olla nainen, mieheen verrattuna erilainen. Nainen, sinä, olet makee! - 20s
Salaa haaveilen "varastavani" kaverini pitkäaikaisen tyttöystävän, ja kappas hän taitaa olla yli 180 ja hoikka kuin mikä.. Uskaltaako niitä varattuja yrittää? Äh.
Mutta siis, pitkät, pitkäjalkaiset ja hoikat naiset ah - michmarie
Ihan kiva. Vaan sivukommenttina, myös pitkä nainen voi olla siro.
- eläköön erillaisuuus
pitkä/lyhyt, isot/pienet tissit, lantio levee/kapee, tumma/vaalea OK
mutta hyllyvä läskerros ympäri kroppaa etenkin mahassa YÄK - kkkkkkkkkk44
jos on lyhyt ja siro nainen tulee mieleen joku kymmenen vee pikku tyttö.. hyi saatana. naisen pitää olla nainen, muotoja täytyy löytyä. eikä väliä onko pitkä vai lyhyt.
- voi ei......
Googlaa vaikka Eva Longoriasta tai Jaana Pelkosesta (ekat aikuiset piskuiset, jotka tuli mieleen!) muutama kuva, niin hoksaat, mistä puhutaan.
Tai vaikka Peter Panin Helinä-keiju.
Sirolla
VOI OLLA
kunnon persus ja lanteet
pyöreät b-kupin rinnat
masun seudulla hieman pyöreyttä
selkeästi erottuva vyötärö
ja silti hänellä
VOI OLLA
pienet ranteet, nilkat, sormet
pienet, pyöreät kasvot
pikkuruiset luut
Itseni mielestä juuri sirot (eli ah niin namisti muodokkaat!) ovat juuri kaikkein naisellisimpia. En pidä yhtään luisevista, hoikista naisista, joilla ei ole lantiota ja vyötäröä.
Ja vielä: kaikilla lihavilla EI ole muotoja ts. ovat yhtä pötköä. Ei vyötäröä, lantiota... Osa lihavista on myös muodokkaita.
Sana muodokas tarkoittaa eri ihmisille eri aisoita.
Samoin sana siro. - vaimo eikä tytär
Mua luullaan pelkän ulkonäön perusteella usein puolisoni tyttäreksi! Oon pieni ja siro mutta silti d-kuppi löytyy. Kyllä se vähän loukkaa kun ihmiset tokaisee "sinähän olet tuommoinen pikkutyttö" :( vaikka ei sitä pahalla tarkoitetakkaan.
- Minimyy
vaimo eikä tytär kirjoitti:
Mua luullaan pelkän ulkonäön perusteella usein puolisoni tyttäreksi! Oon pieni ja siro mutta silti d-kuppi löytyy. Kyllä se vähän loukkaa kun ihmiset tokaisee "sinähän olet tuommoinen pikkutyttö" :( vaikka ei sitä pahalla tarkoitetakkaan.
Niin varmasti minuakin. Jos kovasti ihmiset pällistelevät ,voi aviomiehen kanssa vetää kunnon kielarit ja perseestä puristelut. Ihmisten ilmeet ovat huvittavia :D
- eisiro
Oonks mää kenenkään ihanne
Rinnanympärys 100
Vyötärö 90
Lantio 112-120 - metabolia1234
Naisilla yli 80cm:n vyötärö on terveysriski jo mm. kakkostyypin diabetekseen...
- kakkostyypindiabetes
eiks se ollu niin että kuhan ei yli 90cm vyötärönympärys mene niin ei oo terveysriski.. näin muistelisin.
- Riippuu pituudesta
155cm ja 175cm (molemmat Suomessa ihan tavallisia pituuksia) naisella 80 cm vyötärö on melko eri näköinen. Jos puhutaan pelkästä estetiikasta.
Mutta juu, olen myös nähnyt sekä 80cm että 90cm riskirajoina mainittavan. Lyhyelle naiselle 90cm on kuitenkin jo melkoinen ympärysmitta, ja rasvaa on tällöin liiaksi.
eisiro: pelkät mitat on tuskin kenenkään (suht normaalin ihmisen) ihanne :)
Tulee myös muutenkin teidän nuorten erottaa näissä kirjoituksissa ulkonäköihanne - vähän semmoista hassuttelumielistä haaveilua visuaalisilta tyypeiltä JA muuten ihannekumppanin piirteet - joissa siis suurimmalla osalla enemmän luonteenpiirteitä jne. ja lisäksi muutama ulkonäkötoive (jotka usein ovat siis toiveita, ei vaatimuksia!)
- ifrah23
Onpa outoa, kun mina itse olen pitka ja hoikka silti se arsyttaa mua.
- Kaunis_taskuvenus
Ethän sinä aloittaja ole edes mikään lyhyt... Ihan sellainen keskimittainen, joita on Suomi pullollaan. Tiedän erään naisen, joka on oikeasti TODELLA kaunis, täydellinen kroppa (muodokas, hoikka, urheilullinen) ja kaikki hänessä on ulkopuolisesti täydellistä ja pituutta vain 155 cm! Kyllä tuo nainen vetoaa todella moniin miehiin ja jotkut kateelliset naiset ne häntä kääpiöksi haukkuvat. Kyllä siis lyhytkin nainen voi olla näyttävä! En tiedä oikeastaan ketään häntä pidempää naista, joka olisi häntä näyttävämpi!
- kyllä kelpaa36
Itse olen 166 cm ja mulle kelpais 162 cm nainen tosi hyvin. 170 cm on jo liian pitkä mulle. Ei lyhkäsissä naisissa ole mitään vikaa ja luonne sen lopulta ratkaisee et tykkääkö.
- MilaKunis
Vaatteilla saa näyttävyyttä aikaan oli sitten minkä pituinen tai kokoinen tahansa.
- .....
Ja jos näytät Mila Kunisilta, no worries.
- Ei muuta sanottavaa
Kaunis.
- 16+14
Ei muuta sanottavaa kirjoitti:
Kaunis.
Mahtava vartalo. Meikäläisittäin nuo mitat ovat 192 cm ja 73 kg. Kyseessä siis USA:n lentopallomaajoukkueen pelaaja.
- Ei muuta sanottavaa
16+14 kirjoitti:
Mahtava vartalo. Meikäläisittäin nuo mitat ovat 192 cm ja 73 kg. Kyseessä siis USA:n lentopallomaajoukkueen pelaaja.
Joo, pitkä nainen kyseessä, mutta ruumiinrakenteeltaan todella siro, sillä tuon kuvan perusteella häntä ei arvaisi noin pitkäksi. Olisin itse arvioinut pitkähköksi ehkä jotain 175 cm mittaiseksi, kun sääristä näkee että on pitempi nainen kyseessä. Ikinä en olisi arvannut, että on noin pitkä. Aivan upeat mittasuhteet ja vartalo. Kasvotkin on todella kauniit.
- ...
Enpä kyllä tiedä mikä pitkissä naisissa miehiä viehättää.. :o Ja aivan yhtä hyvin pitkä ihminen voi olla persjalkainen, jos vaan selkä on pitkä suhteessa jalkoihin.
- _______________
Yleisempää se persejalkaisuus on kuitenkin lyhyillä ja keskimittaisilla, joissa on todella harvinaista että on pitkät sääret suhteessa vartaloon. Hyvin harvinaista on sekin, että on edes sopusuhtainen. Pitkissä on myös näitä persejalkoja, mutta ei heitä kukaan ihannoikaan, vaan niitä pitkäsäärisiä ja pienivartaloisia. Yleensä juuri siksi pitkät naiset viehättää, kun heistä löytyy näitä joilla oikeasti on pitkät sääret. Tosin suomessa ovat aika harvinaisia, vaan tämä taitaa olla niin miehissä kuin naisissa ja niin lyhyissä kuin pitkissä persejalkojen kansakunta.
- .........
En ole huomannut, että pituus olisi miehille se ratkaiseva juttu, toisin kuin hoikkuus. Naiset niitä pituusrasisteja ovat.
- carambola87a
185cm miehenä en allekirjoita väitettä että kaikki miehet pitäisivät pitkistä ja hoikista. Pituus ei ole ratkaiseva tekijä mutta mieluiten ei itseäni pidempiä. Nyt olen 2kk lämmitellyt n. 160cm naista joten 162cm aloittajalla on hyvät edellytykset löytää itseään pidempi kumppani, jos vaatimuksesi ovat realistiset. (tutustu epärealistisiin vaatimuksiin esim täällä http://keskustelu.suomi24.fi/node/10780060 )
Hoikka/normaali vartalo kertoo kyvystä hillitä itseään, tosin on myös perinnöllisiä syitä ja lääkityksiä jotka aiheuttavat lihomista. En halua lapsistani pyöreitä, siksi en voi riskeerata että jatkaisin lihavuusgeenejä. Jos syynä on lääkitys, ei sairaudet ole toki oma vika mutta niissäkin voi olla periytyvää. - Seinäruusu
Minä olen pitkä ja hoikka, urheilullinen. Mittani ovat 179 / 67, strategiset mitat about 92 / 67 / 92 . Ja miten kauheaa oli pitkän aikaa olla aina se pisin. Olen aloittajan vastakohta. Monta vuotta olen tuhrannut aikaani seisomalla kumarassa ja synkistelemällä, kun olen niin pitkä. Miksen vain voisi olla lyhyempi? Pieni, siro, söötti, suloinen, herttainen?
No. Minä nyt en vain ole. Ja helkkari soikoon minusta ei sellaista tule. Jos joku etsii pientä, suojeltavaa, siroa naista, niin minun ohitseni hän taatusti kävelee. Minä olen kyllästynyt murehtimaan, miksi en voisi vain olla jotain, mitä en ole. Joten leuka ylös, kroppa kuosiin, korkkarit jalkaan ja baanalle. Enkä ole ikinä ennen tajunnut, että voisin olla viehättäväkin. Kuulen kommentteja malliudesta, missiydestä, näyttävyydestä, ja aina olen kuvitellut olevani se epäviehättävä seinäruusu, joka on yksinkertaisesti liian pitkä ollakseen nainen.
Summa summarum. Toteamme taas, että ikinä ei ole hyvä. Lyhyt haluaisi olla pitkä ja hoikka, pitkä ja hoikka taas pikkuruinen. Jokainen silti tietää, että kaikki eivät pidä kaikista, emmekä itsekään kelpuuta vierellemme ketä tahansa. Meillä on vain halu olla kaikkien mieleen, mikä on mahdotonta. Keskiverroille mahdollisuuksia on ehkä enemmän, mutta ei meille ääripäissä kulkevillekaan ole niitä liian vähää suotu.
Toiset miehet eivät pidä pitkistä naisista ja toiset lyhyistä naisista. Tieto vihlaisee vain silloin, jos oma itseluottamus ei ole kunnossa. Sen sijaan, että murehtisit, miksi sinun täytyy olla lyhyt ja miksi miehet tykkäävät vain pitkistä, sinun pitäisi haistattaa paskat ja muistaa, että et sinäkään pidä kaikista. Koska myönnä pois, ei sinullekaan kaikki mahdollinen kelpaa.
Mitä tulee itseeni, ulkoisesti kiinnostun pitkistä ( 185), urheilullisista, tummista miehistä. Vuosia märehdin ja murehdin ja kärsin huonosta itseluottamuksesta - eihän miehiltäkään yleensä huomiota tullut. Pukeuduin miten sattuu, miksi minä nyt olisin itseäni halunnut koristaa. Sitten löysin kadotetun itseluottamuksen, pistin itseni kuntoon, ja ohoh. Johan alkoi ehdokkaita löytyä.
Itseluottamus. Nauru. Eloisuus. Selväjärkisyys. Jos sinulla on ne tallella ja muistat pitää itsestäsi huolen, sinulla on kaikki mitä tarvitset.- läski mikä läski
Et varmasti ole hoikka tuolla painolla
- Sanoisin näin.
Jos olisin itse lyhyt, jättäisin sellaiset miehet väliin, jotka haikailee pitkien naisten perään. Varsinkin, jos pituus tai lyhyys olisi heikko kohtani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773