Kertokaa mitä puoluetta kannatatte

olen perus-suomalain

kun kirjoittelette peruSuomalaisista ilkeyksiä. Uskallatteko ?????

9

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julkilausuma

Olen syntynyt vuonna 1957 ja SDP:n kannattaja, koska arvostan isiemme työtä tämän maan hyväksi.

SDP:n Väinö Tanner teki vuoden 1918 jälkeen pesäeron kommunisteihin. Maltillista työväenliikettä saamme kiittää siitä, että maassa on demokratia ja tavallisilla työtätekevillä inhimilliset olot.

Talvi- ja jatkosodassa tavallinen suomalainen työmies antoi etulinjan montuissa raskaimman uhrin Suomen hyväksi. Sotien jälkeen N-liiton vihaama SDP:n Tanner joutui sotasyyllisenä vankilaan, mutta puolue jatkoi taistelua kommunisteja vastaan ja esti maamme luisumasta samanlaiseen asemaan kuin esim. Romania tai Puola. Olen lukenut Paasikiven päiväkirjat ja hän toteaa usein, että Suomessa täytyy aina olla vahva sosialidemokraattinen puolue, koska se estää ääriainesten valtaanpääsyn.

SDP on tehnyt paljon huonojakin ratkaisuja historiansa aikana, mutta se on kuitenkin aina ollut yhteistyökykyinen puolue joka suuntaan ja osallistunut maan rakentamiseen. Se on aina niin sanotusti pelannut niillä korteilla jotka kulloinkin on kädessä ollut.

Maltillista ja rauhanomaista työtä suomalaisten hyväksi arvostaen annoin ääneni SDP:lle myös vuonna 2011.

• +++++

No on se hyvä että sentään joku uskaltaa sanoa mitä kannattaa - palstalla on näitä muutamia vakio persuhaukkujia,jotka siis eivät uskalla kertoa mikä on puoluekanta.

Tosin joissakin kirjoituksissa käy ilmi,että kysessä on hurri tai äärivasemmiston edustaja.

• Suosikkipuolueitani ovat Vihreät, SDP ja Vasemmistoliitto. Olen joskus äänestänyt myös Kokoomuksen ja RKP:n ehdokkaita. Eduskunnassa on kolme käsittämätöntä puoluetta, joita en ikinä äänestäisi: Perussuomalaiset, Maalaisliitto (eli ns. Keskusta) ja kristiliset. Toisaalta on hauska seurata noiden kolmen puolueen kansanedustajien tekemisiä, sillä tahaton huumori en valtavan hauskaa!

• PERUSPERSU
        +++++ kirjoitti:

No on se hyvä että sentään joku uskaltaa sanoa mitä kannattaa - palstalla on näitä muutamia vakio persuhaukkujia,jotka siis eivät uskalla kertoa mikä on puoluekanta.

Tosin joissakin kirjoituksissa käy ilmi,että kysessä on hurri tai äärivasemmiston edustaja.

SUURIN OSA NÄISTÄKIRJOITTAJISTA ON NUORIA RÄKÄNOKKIA TAI ALKOHOLISOITUNEITA LUUSEREITA JOILLA EI OLE MUUTA TEKEMISTÄ

• PERUSPERSU

JEP TANNER OLI RYHDIKÄS MIES

• Perus-suomalainen

Kiitos julkilausuma rehtiydestä . Olin itsekkin SDP läinen mutta tuo Lipponen oli vähän sitä sun tätä eli en luottanu enää.
        Nyt persut ajaa sitä mielipidettä joka oli ennen EU äänestystä eli en kannatanu EU ta.

Lievempi veersio EU sat olisi riittäny.

• ei soiniWätys!

-Siis nuolet 24/7 Isä-Timon persettä. Mitä kehumista siinä on?

• KTP.

KTP

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe