Oli ihan pakko tehdä "perinteisesti" ja katsastaa asia tältä kantilta, toisaalla kun pohdimme "vaikeaa naista". Epäilen tosin ettei kovin moni mies suostu itse vapaaehtoisesti ilmoittautumaan vaikeaksi...
Millainen mahtaisi olla ns. vaikea mies? Itselleni tulee tällaisia ideoita mieleen:
- ei koskaan myönnä olleensa väärässä
- ei suostu näkemään mitään vaivaa parisuhteen/naisen eteen
- ei huolehdi henkilökohtaisesta hygieniastaan ja ylpeilee lihavuudellaan
- kuvittelee että naisen kuin naisen tulee pitää häntä Jumalan lahjana koko naissukupuolelle
- ei ymmärrä sanaa EI ja jää ränkyttämään ja vainoamaan sitä naisen rutjaketta joka ei tajunnut hänestä innostua
- ei suostu sitoutumaan ja pitää aina vähintään profiilia yllä vaikka näennäisesti olisi täysillä parisuhteessa mukana
- ei ole kiinnostunut mistään mitä nainen sanoo
- vaatii että itselle tärkeitä arvoja pitää kunnioittaa ja kiinnostua vain niistä asioista mistä hänkin on kiinnostunut
- vakavia mielenterveysongelmia, tasapainoton arvaamaton hullu
- äitinsä pilalle hemmottelema
Olisikos vielä jotain muita vaikean miehen ominaisuuksia? ;)
Vaikea mies
21
802
Vastaukset
- mies.
On. Ei suostu urheilemaan tai matkustelemaan.
- n.
Liukenee veden ja saunapuiden kannosta, mutta ei päästä lähellekkään
krillatessaan kyljyksiä. - Koettu
Ensimmäistä kertaa tavatessa haukkuu eksänsä.
Myöhemmässä vaiheessa haukkuu sinut, ja eksä onkin taas oikea unelmanainen. - aaarrrrggggh!
Kaikki naisen kiinnostuksen kohteet, esim. harrastukset, kiinnostavat tv-dokumentit ja asiaohjelmat, kirjat, ystävät ja etenkin musiikkimaku ovat naurettavan tyhmiä, typeriä ja lapsellisia.
Sen sijaan formula, jääkiekko ja jalkapallo ovt kovia juttuja. - Täällä on yksi !!!!!
Minä ilmoittaudun vaikeaksi mieheksi, ei silti osu mikää daami69 listasta, en vaan suostu juoksemaan naisten perässä ja sietämään vaikeita naisia, jollaisia ovat lähes kaikki oman ikäluokkani vapaat naiset.
- Oikeaa miestaä etsin
Olet tavoittelemisen arvoinen mies, jollet juokse muiden naisten perässä.
Sellaisia ovat lähes kaikki oman ikäluokkani miehet. Ääni tälle, ehdottomasti!
Se on karmeeta kattoo, kun mieheltä aivoista veri pakkautuu paisuvaisiin. Silloin mennään silmät lasittuneina piparin perässä kuin aivoton kollikissa, vailla hitustakaan itsekunnioitusta.
- jätskitötterö
Valitettavasti exäni jonka kanssa roikuin 9 1/2 v oli juuri aikalailla tuollaista sarjatuotantoa ... viimesen reilu 1/2 v 10v:sta eli pari viikkoo sitten rauhoittui niin että jätti minut rauhaan ja päätti keskittyä vain ja ainoastaan jos tuolta treffikanavilta sitten löytyis se jolta saa ... eipä ole kukaan tainnu vielä tarttua narsistin koukkuun. Lisäisin listaan vielä ongelmaksi että kun exä uhkaa jättää niin mies vielä häiriköi ja sotkee kaikki naisen tulevat suhteet ja uhkaa tuhota elämän ja viedä lapsenkin vaikka sitten lastenkotiin kun puhuu naisesta sontaa ... samalla kun mies todistaa ja lepertelee naiselle miten rakastaa ja nainen on vain se oikea .. miehellä on edelleen ja koko ajan treffilinjalla kuvallinen profiili ja tekee treffejä naisten kanssa ja kertoilee satuja ilmoituksessaan ... täysi sika ... tommosta pitäis ottaa vakavasti ja mennä takasin ...
- helppo mies
Ai taas näitä. Nämä ovat hauskoja.
Vaikea mies ei palvo sokeasti ketään. Ei rakentele jalustoja. Vaikeaa miestä ei kiinnosta rivitalo, Volvo, eikä asuntolaina. Vaikea mies kyselee asioista, muistaa myös vastaukset. Saattaa jopa kyseenalaistaa puheitasi. Ja mikä pahinta vaikea mies on elänyt ennenkin. Hullut, juopot ja muuten päävammaiset ovat asia erikseen.- Daami69
Ei tuo tarpeeksi vaikealta kuulosta tai sitten olen vain alkanut pitää tuota "vaikeutta" normaalina koska netissä keskustellessa ainakin 90 % miehistä on juuri tuollaisia oman ilmoituksensa mukaan. Eivät vahingossakaan sano ikinä kenestäkään yhtään mitään hyvää (=eivät palvo tai rakenna jalustoja). Eivät ole kiinnostuneita maallisessa mammonasta (mutta jaksavat vääntää vaikka maailman tappiin siitä miten kaikkien naistenkin kuuluu olla innostuneita alfauroksista, ja näitä alfauroksia nämä nettimiehet kuolaavat itse suu vaahdossa niin h...mosti että...) Kyselyitä kyllä riittää ja kaikki mitä sanoo kyseenalaistetaan ihan vakiona. Ja on varmaan tullut elettyäkin, kaikki 22 v.
Osa näistä onnistuu olemaan vielä hulluja, juoppoja ja muuten päävammaisia.
Ei tosiaan vaikuta vaikealta, vaan normipäivältä NETISSÄ... xD - helppo mies
Daami69 kirjoitti:
Ei tuo tarpeeksi vaikealta kuulosta tai sitten olen vain alkanut pitää tuota "vaikeutta" normaalina koska netissä keskustellessa ainakin 90 % miehistä on juuri tuollaisia oman ilmoituksensa mukaan. Eivät vahingossakaan sano ikinä kenestäkään yhtään mitään hyvää (=eivät palvo tai rakenna jalustoja). Eivät ole kiinnostuneita maallisessa mammonasta (mutta jaksavat vääntää vaikka maailman tappiin siitä miten kaikkien naistenkin kuuluu olla innostuneita alfauroksista, ja näitä alfauroksia nämä nettimiehet kuolaavat itse suu vaahdossa niin h...mosti että...) Kyselyitä kyllä riittää ja kaikki mitä sanoo kyseenalaistetaan ihan vakiona. Ja on varmaan tullut elettyäkin, kaikki 22 v.
Osa näistä onnistuu olemaan vielä hulluja, juoppoja ja muuten päävammaisia.
Ei tosiaan vaikuta vaikealta, vaan normipäivältä NETISSÄ... xDAika hieno vastaus.
Alfaurokset ja pikkupojat kuuluvat peilin edessä pyörijöihin. Jotka siis luonnostaan ovat jumalanlahjoja kaikille naisille, luontainen taipumus kilpailuun/ihailuun muita samanhenkisiä kohtaan.
Todellinen vaikeus astuu kehiin, jos omaa mielipiteitä ja osaa jopa perustella ne. Jalustojen rakentelulla viittasin vallitsevaan prinsessa kulttuuriin. Mikä on omalla tavallaan takapuolen kaupallistamista. Hankala mies ei naista osta. Eikä kultaista noutajaa...
- eräs deittailija
Kuullostaapa tuollainen vaikea mieskin paremmalta kuin helppo mies. Niitä on tullut nyt eteen ihan riittävästi. Heidän meilinsa ovat täynnä hymiöitä ja sanoja "hurjaa" tai vielä pahemmassa tapauksessa "ihquu". Asioita käsitellään pintaraapaisulla eikä mikään oikeastaan huoleta sen kummemmin. Melkein kaikki käy.
- --------------------
Mitäs sanotte tästä olen noin 45-50 tuntia töissä viikossa .Käyn puntti salilla viikottain
.Katson mielelläni dokumentteja televisiosta .En juokse muitten naisten perässä.Kun tulen kotiin täytän jää kaapin perheelleni eli käyn kaupassa noin 90 kertaa sadasta .Elätän myös nämä kaikki eli avo puoliso ja 2 lasta. Teen myös kaikki raskaat piha hommat kotona eli poltto puut ja muut sellaiset. Ajan työkseni rekka-autoa, yö työtä pääsääntöisesti .Tästä kaikesta huolimatta saan kuulla, aina kun olen kotona että olen huono ihminen.- Daami69
Kyllähän tuosta väkisinkin tulee mieleen että pitäisi laittaa se vaimo vaihteeksi puikkoihin kokeilemaan miltä tuo tahti tuntuu.
Mutta voisikohan sitä työn määrää jotenkin vähentää? Ettei pumppu sano vanhempana poks, nääs. - Suoraan sanoja
Ollet liian helppo, olet lähtenyt lipomaan ja miellyttämään, eukkosi arvostaa sinua aina vähemmän, mitä enemmän yrität. Eukko on turhaan odottanut, että sinusta löytyisi selkärankaisen miehen piirteitä, joka ottaa perheen haltuun olemalla pomo, eikä yrittämällä miellyttää tekemällä kaikki. Veikkaan että nainen kyllästyy sinuun ja etsii todellisen miehen, nainen kuin haluaa jonkinlaista vastavoimaa itselleen ja mielipiteilleen, kuten normaalit terveet miehetkin.
- Panis Kusaiski
Ei liity asiaan, mutta pakko on sanoa.
Vähennä punttisalilla (yhdyssana) käyntejä ja opiskele huviksesi äidinkieltä (yhdyssana). Virkkeet muuten päättyvät pisteeseen, eivät ala pisteellä.
Ja itsehän olet itsesi tuohon tilaanteeseen hoitanut. Pistä avopuoliso (yhdyssana) lapsineen pihalle, ei tarvitse kuunnella vittuilua.
- marytakiss
Hei rakas.
Miten te, toivon olet hyvin? Nimeni on maryta Ruba i näki profiilisi tänään ja minä rakastan sitä, uskon, että voimme luoda hyvät suhteet sieltä, niin kirjoita minulle takaisin läpi minun sähköpostiosoite (marytaruba@yahoo.com) lisää keskustelua.
Odotan teidän
vastaus pian
maryta.
Rakkaat ota yhteyttä minuun tästä sähköpostiosoitteesi, jotta voimme oppia tuntemaan toisemme niin kuva (marytaruba@yahoo.com)
.......................................................
Hello dear.
How are you, i hope you are fine? My name is maryta ruba i saw your profile today at and i love it,i think we can build a good relationship from there,so please write me back through my email address( marytaruba@yahoo.com ) for more discussion.
I am waiting for your
reply soon
maryta.
My dear please contact me with this email so that we can get to know each other both in picture (marytaruba@yahoo.com ) - y4444
ai nyt täällä jo julkaistaan jonkun yksityisiä sähköpostejakin vielä nimen ja yhteystietojen kanssa. Eikö se ole laitonta?
- selitys
Joku on spammannut tuota samaa kamaa tälle palstalle nyt useaan otteeseen. Paina kohtaa "ilmoita asiaton viesti" niin huomaavat poistella nuo.
- gngfngf
Ei ole laitonta, koska viestistä ei selviä kirjoittajan henkilöllisyys. Ei siis ole kyse yksityisyyden suojan loukkauksesta.
Ei ole laitonta, koska julkaisija julkistaa itselleeen lähetetyn viestin. Kirjesalaisuus ei koske itse lähetettyjä eikä itselle lähetettyjä viestejä.
Kuulostaa niin ilmiselvältä huijausviestiltä, että on ihan hyvä jos tuollainen vilunkipeli julkistetaan.- OMG LOL
Voi itku, ettekö te nyt tajua että tuo nimim. marytakiss on itse laittanut tuon viestinsä missä on hänen s-postinsa. Kyseinen marytakiss tunki jokaikiseen ketjuun tuota yhtä ja samaa, eli jos joku muu olisi halunnut esitellä hänen paskapostiaan niin tuskin olisi vaivautunut tekemään sitä jokaisessa ketjussa, ja olisi varmasti sanonut että sain tällaista postia jne.
Muista ketjuista tuo sontaposti on jo siivottu kai pois, mutta tähän jäi jostain syystä.
Sivumennen sanoen tyhmä mies se vasta vaikea mies onkin. Liian vaikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022