Elikkäs, olen ostamassa uutta tablettia ihan pelien pelaamiseen ja netti surffailuun eli minkäslaista suosittelette? Olen katsellut IPad 2, mutta hinta kyllä aika kallis. Kannattaako tabletissa olla 3G ja miten paljon muistia tarvitsee? Ja voisitteko suositella joitain esim. Android tabletteja. Kiitos jo etukäteen.
Uutta tablettia ostamassa.
19
676
Vastaukset
- jph88
Kannattaa katsoa, jos iPad ykköstä saisi jostain halvalla. Omien kokemuksieni perusteella ei juurikaan kalpene kakkoselle ja jos vielä jostain saa, niin hinnat ovat jo todella kilpailukykyisiä. Itselläni on 16gb wifi ja aivan täysin riittävä on ollut. Nykypuhelimilla pystyy usein luomaan lähiverkon joten 3g-ominaisuus ei ole välttämätön (mm. Nokialaisissa joikuSpot..).
- 1stMacFinn
Olisko Tectorilla ollut just tarjous ekan polven iPadista 299€?
Toki pelaamiseen iPad 2 on paljon parempi, näytönohjaimen nopeus vaan nostaa pelaamisen ihan toiselle tasolle.
3G tarpeeseen tai tilantarpeeseen ei pysty vastaamaan. Itse ottaisin 16 GB WiFI-mallin, koska läppärissä on tilaa ja iPhone jakaa nettiyhteyden iPadille.
Android-tablettien huono puoli on se, että pelivalikoima on paljon huonompi. Varsinkin tabletille tehtyjen pelien määrä on surkea.
Android tabletteja ei taida Suomessa juuri olla kuin Samsungin 7-tuumaiset känny-Androidilla. Ei taida sopia pelivälineeksi.Ensimmäistä iPadia ei kannata ostaa kun se jää niin lyhytikäiseksi.
Fiksuinta olisi kyllä odottaa Android 3 tabletteja, saisi Flash pelit ja Androidille tehtyjen pelien määrä kasvaa niin huimasti, että saisi sitten parhaan pelivalikoiman. Kestää vielä hetki ennen kuin saa kaupasta.
Ei ole olemassa Android-tabletteja, joita voisi suositella pelikäyttöön, kun niille ei ole kuin muutamia yhteensopivia pelejä.
iPadiin taas on kymmeniä tuhansia pelejä.
En ehkä enää ostaisi iPadia 3G-versiona, kun kännykästäni saa Wlan-tukiaseman. Vain itse tiedät oman tarpeesi.Ipadissa ei toimi flash ja se on rajoitettu... Android 3.0 tabletteja alkaa ilmestyä kohta....
- Pädiläinen
Ipadissä voi käyttää muutamaa ohjelmaa et Flash näkyy.. Osaamattomuutta jos joku muuta sanoo.
- Suositus
Kirjoittelen tätä Acerin Android-tabletilla. Muistia 16GB ja Wi-Fi, 10 tuuman 16:9 näyttö ja SD-muistikorttituki. Käyttiksenä Androidin uusin, Honeycomb-versio. Ostettu pari viikkoa sitten verkkokauppa.comista. Hyvä ostos, voin suositella.
Siinä on vaan se lataus juttu huonopuoli. Se ei nimittäin ole micro usb....
- set34546
Minulla työkäytössä Galaxy Tab ja kotona Ipad. Android marketissa on enemmän ilmaista tauhkaa, mutta Ipad kyllä teknisesti toimii varsinkin näytön osalta paremmin.
- naapurin matti
Sama ongelma...ittelläni on samsung galaxy gio, ihan paskana, ja pitäis löytyy sopivanlainen tabletti..
Itse suosittelen tätä tablettia: http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/taulutietokone/GTP5100TSANEE/samsung-10-1-galaxy-tab-2-16gb-wifi-3g-musta-hopea
- note 10.1
Anttilassa on tarjouksessa samsun galaxy tab 2 10.1 android nelosella =)
- 1stMacFinn
Ja Android 4.1:stä saakin sitten odottaa.
Tulee viimeistään ensivuoden alussa jollei aikaisemmin.
pöydällä uusi galaxy note 10.1 hieno kynä kone.. ja paskat pakko hankkii siihen näppäimistö. vittu mikä virhelyöntien ja haamu sivujen avaaja, vai pitääkö mennä sormikirurgille...
Sama juttu on kaikissa kosketusnäytöllisissä tableteissa. Ainakaan vielä niiden "virtuaali" näppäimistö ei korvaa oikeata qwerty näppäimistöä.
- 1stMacFinn
Ei muuten ole. iPadeissa ei tuota haamusivujen availua tapahdu ja virhelyöntien määrä on kiinni kirjoittajasta, ei iPadista.
- nieltävä_tabletti
suosittelen kyllä oli padi mikä olikaan, suojaamaan sen :) joko ihan kotelo tai sit tämmönen http://www.designskins.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154