Kävin lääkärissä viikko sitte, epäili mykoplasman aiheuttamaa keuhkoputkentulehdusta.Sain kuurin, ja olen viikon sitä syönytkin, nyt on vielä jokunen päivä jälellä.
Minulla siis edelleen yskä ja hengitys rohisee paljonkin. Ja tahtoisin tietää, onko hengityksen rohina normaalia mykon aiheuttamassa keuhkoputkentulehdukessa? Tulisiko minun hakeutua lääkäriin uudelleen, ja pyytää mahollisesti uusi ja eri kuuri (jos ei vaikka tehoakkaan?) tai pyytää keuhkokuvat (joita ei ole edes otettu, voiko olla kuumeeton keuhkokuume?).
Astmaa ei meiän suvussa ole, ja minulla ollut jo kuukauden yskä. Sairastin siis kuukausi sitten flunssan, ja siitä saakka ollut oireita.
Mikä aiheuttaa hengityksen rohinaa ja ONKO SE NORMAALIA?
Hengitys rohisee
2
4066
Vastaukset
- homeallergikko
Minulla todettiin keuhkoputken tulehdus, mutta se ei hävinnyt antibioteilla.
totesivat keuhkoklamydian ja keuhkokuumeen.
sain 3pv:n hurjan kuurin ja sillä lähti!
Kuulemma jotkut antibiootit ei edes auta putkentulehdukseen, joten kannattaa pyytää nopea ja tehokas kuuri.
Minulla tauti kesti 1kk ja tuli vähäks aikaa uudelleenkin, osalta sanoisin syyksi hometalon ja kovan pakkasen mikä oli talvella. - anon123456
Itselläni rupesi henki rohimesaan ja samantien rupesi veriyskä/oksentelu, ja olin 2kk sairaalahoidossa , todettiin keuhkokuume. Keuhkoissa on suonen-laajentuma oikealla puolella..en vielä hoidostoa tiedä :S8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850