Jussi Halla-aho ja Ari Jalonen VASTUSTAVAT vanhusten hoitoa

Vihainen porilainen

MIKSI perussuomalaisten kansanedustajat helsinkiläinen kielitieteilijä Jussi Halla-aho ja porilainen palomies Ari jalonen vastustavat vanhusten hoivatakuun liittämistä lakiin?

Tähän mennessä kaikilel muille suomalaisilel on tullut selväksi että pelkkä kaino toivomus vanhusten hoidosta ei ole saanut asioita kuntoon. Tuhannet vanhukset, jotka ovat rakentaneet tämän maan, joutuvat elämään sattumanvaraisen hoivan varassa, jopa sänkyyn sidottuna ja makaamaan viikkokausia pääsemättä edes ulos koko talvena.

Meidän vanhuksemme ovat hoivan ja turvallisen vanhuuden ansainneet, siihen tällä maalla on kyllä varaa.

Miksi Jussi Halla-aho ja Ari jalonen vastustavat tätä? he ovat terveitä nuoria miehiä eivätkä kykene tuntemaan kunnioitusta isänmaamme rakentajia, kovaa työtä ikänsä tehneitä vanhuksiamme kohtaan.

Itse he kylä nauttivat nyt yhteiskunnalta yli 6 500 euron kuukausipalkkaa.

14

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ps-äänestäjä

Pitäisi kysyä mitä mieltä muut perussuomalaiset kansanedustajat ovat tästä!

Jos kaksi vastustaa, ei se ole välttämättä koko puolueen linja.

• mitä he oikeastaan
      • Vanhusten ihmisarvo
        <<< kirjoitti:

http://www.hs.fi/keskustelu/aihealue/Politiikka/ketju/5906407

Olen itse nähnyt miten valtava eriarvoisuu s vanhusten saamissa hoivapalveluissa vallitsee armaassa isänmaassamme. Kyllä tähän asiaan on saatava joku roti että vanhus saa elää turvallisen vanhuuden sillä he ovat raataneet ikänsä raskaassa työssä ja lisäksi pelastsaneet Suomen kommunismilta.

• Halla-aho ampuu

Vanhukset on hoidettava verovaroin. Kuntien tai valtion, mutta hoidettava on! Nykytilanne on suuri häpeä Suomelle! Kyllä sen ymmärtää että joku Halla-aho ei vanhuksista piittaa, eiväthän he tuota enää yhteiksunnalle mitään HYÖTYÄ... hala-ahon mukaan ihmisarvo määräytyy sen hyödyn mukaan mikä hänestä on yhteiskunnalle. :-( Natsimeiniki vaan Suomeen ??

Ensiksi kuula kalloon vanhuksille niinkö? Sillähän on asekin, tällä Halla-aholla.

• Härdä

No sen takia, että hoitotakuu lisää kuntien byrokratiaa ja nostaa kunnallisveroja parantamatta vanhusten hoidon tasoa. Tästä juuri perussuomalaisuudessa on kysymys:
      - ongelma on vanhusten hoito, se ongelma pitää ratkaista
      - "hoitotakuu" on vanhojen puolueiden ratkaisu, joka ei millään tavalla ongelmaa ratkaise.

viime syksynä gtehdyn tutkimuksen mukaan kunnallisissa vanhusten taloissa hoiyto oli laiminlyöty ja vanhuksille aiheutui jopa vaaratilanteita. Tämä on byrokratiaa ja verovarojen tuhlausta. Tämä toiminta sataa vain virkamiesten ja pölhöjen kunnallispoliitikkojen laariin.

Perussuomalainen tapa on pohtoia ongelmaa, sen synnyn syitä ja pyrkiä ratkaisemaan itse ongelma ja sen syntyminen eikä julistaa jotain helvetin "takuuta", joka on pelkkä julistus eikä kuitenkaan toimi.

Hienoa Jussi ja Ari! suoraselkäistä toimintaa.

• Vanhusten puolesta

Sinä et tosiaankaan näy ymmärtävän mmist äkaavaillussa hoitotakuussa on kyseymys. se on lain asettama velvoite, ei suositus, ja sitä valvottaisiin, jotta sellaisia laimminlyöntejä ei voitaisi enää tehdä. Vanhuksemme ovat ansainneet hyvän ja turvallisen hoivan kun eivät enää kykene pitämään itse huolta itsestään.

Sillä juuri mitataan sivistysvaltiota miten se hoitaa kaikkein heikoimmat.

Jussi Halla-ahon logiikalla heitä voitaisiin käyttää ehkä johonkin selliseen jota eräs toinen kansallis-sosialistinen pulue harjoitti 1940-lluvulla Auschwitzissa.

• olen perus-suomalain

Tappeliko veteraanit siitä , että suomi lahjoitetaan euroopalle EU:n muodossa ja kun viimeinen veteraani kuolee niin suomi on liittovaltio jos kokoomus saisi päättää.

Onko minkään muiden puolueiden riviedustajien juttuja näin paljon haukuttu kuin persuja

• Ei pidä luottaa

Vanhusten hoito tulisi nostaa kärkiasiaksi nyt hallituksessa.
      Mutta tähän se loppui vähävraisten asian ajaminen persuilla.

Kun vaalivoitto oli saatu, heti alkoi lipeäminen.

Näinhän populisti puolue aina toimii.

• suurmestari

> MIKSI perussuomalaisten kansanedustajat helsinkiläinen kielitieteilijä Jussi Halla-aho ja porilainen
      > palomies Ari jalonen vastustavat vanhusten hoivatakuun liittämistä lakiin?

Tämä johtunee varmaan Halla-ahon järkevästä ihmisarvokäsityksestä. Halla-ahon mukaan ihmisarvo määritellään sen mukaan miten paljon ihmisestä on hyötyä yhteiskunnalle. Jostain vanhuksesta, vammaisesta tai työttömästä tuskin on mitään hyötyy joten niille ei kannata turhaa rahaa ja hyysäystä jakaa.

• EI EI EI

Ei Halla-ahon ihmiskäsitys ole järkevä.

Se on kaikkea muuta kuin järkevä eikä edes inhimillinen.

• näin on näreet

"Ei Halla-ahon ihmiskäsitys ole järkevä.

Se on kaikkea muuta kuin järkevä eikä edes inhimillinen."

Eli yhdellä sanalla ilmaistuna : persumaista.

• 614

Jumalauta ihmeellistä ruikutusta. Ainuttakaan päätösesitysta, päätöksistä puhumattakaan tyrmätään Persut.
      Sama ruikutus ja pelko kaikissa medioissa ennen vaaleja, Persut romahtaa, silti JYTKY tuli. Antakaa nyt puolueen edes kunnolla järjestäytyä, niin kyllä se siitä.
      Halla-ahosta kun tulee maahanmuuttoministeri, niin ainakin meille suomalaisille on parempi asia kuin edellisen ministerin aikana.
      Kehitysavun leikkaaminen on ainakin hyvä juttu. Tutkikaahan mihin kehitysapua oikein tungetaan, julkista tietoa. Esimerkiksi suuria summia on vuosien aikana lähetetty Somalian mehiläisyhdistykselle. Onko mennyt senttiäkään Somaliaan asti, epäilen ?

• MIETIPPÄS MILLÄ NÄMÄ KAIKKI TAKUUT MAKSETAAN

SUOMI ON TÄYNNÄ ERILAISIA TAKUITA..JA KAIKKI KAATUVAT KUNTIEN NISKOILLE

NOSTETAAN SITTEN VEROÄYRIÄ JA PANNAAN KAIKKI VERONKIERTÄJÄT LINNAAN JA KALJAPUMMIT TÖIHIN NIIN SAADA KAIKKI NÄMÄ TAKUUT MAKSETTUA

VAI OLIKO SE SITTENKIN PORTUGALIN TAKUUT ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe