Olen jo pidempään haaveillut ryhmäraiskauksesta...eli en tietenkään oikeasta väkivaltaisesta päällekarkauksesta, vaan ainakin hiukan etukäteen sovitusta ja pelisäännöt ja rajat kaikille sopiviksi mallatusta rajusta joukkopanosta. Olen reilu 30 nainen ja tuntuu etten oikein löydä väylää miten toimia...Asun helsingissä ja luulisi että täältä halukkaita miehiä moiseen löytyisi, mutta mistä...Onko kellään ideoita, miten lähtisin fantasiaani toteuttamaan??
Kiitos jo etukäteen=)
ryhmäraiskaus fantasia...
44
6112
Vastaukset
- hehennana
Mulla kanssa on samanlainen fantasia, mutta en ole ainakaan toistaiseksi ajatellut sitä toteuttaa.. =)
- lilllavapeena
Minä haaveilen melkein samasta, mutten kovasta joukkopanosta vaan kovasta paukkujonosta! Siis päästäisin jonossa kovan paukun!
- Kaikki on mahdollist
Hmm... Fantasiasi joukkoraiskauksesta on oikeasti ihan toteuttamiskelpoinen. Tiedätkö miten se tapahtuu?
Tutustut eräänä päivänä minuun ja muutamaan muuhun kaveriimme. Me menemme kahville, ja koska me olemme mukavia herrasmiehiä, niin viihdyt seurassamme. Luottamus syntyy ja päätät kutsua meidät kotiisi ihan vain juttelemaan. Kun olemme päässeet kotiisi, joku meistä alkaakin lähennellä sinua. Tunnet olosi ahdistuneeksi, mutta pelko kangistaa sinut. Miehet sitovat sinut ja sänkyysi lataavat lastinsa yksi toisensa jälkeen.
Sen jälkeen miehet vapauttavat sinut ja poistuvat asunnostasi jättäen sinut yksin makaamaan häpäistynä ja höylättynä.- Puhut kuin aseista
"lataavat lastinsa yksi toisensa jälkeen."
kyrpä onkin kova ase, nalli lentää kohta. - kiihottunutkalle
Tuo fantasia kiihottaa sekä tyttöystävääni että minua. Olisi todella kiihottavaa katsella sidottuna vierestä, kun miesjoukko pakottaisi tyttöystäväni riisumaan housunsa ja ottaisivat hänet vuoron perään sängyllämme ruiskien spermat hänen sisäänsä hänen vastustellessa ja rimpuillessa miesten alla.
- he kuma
Noi on ihan kivoja fantasioina, mutta toteutettuna saattaa hommasta jäädä pakan maku suuhun. Ajatukset hauskanpidosta kun ei ihmisillä aina käy yks yhteen. Jälkifiiliksetkin voi olla enemmän morkkiksen puolella.
- Hyvin-nuijittu-pihvi
Ryhmän löytämin on kyllä vaikeaa. Itse onnistuin erään mies puolisen ystävän avustuksella. Tarkoitus oli naimalla saada minut sanomaan turvasana ja siten lopettamaan "raiskaus".
-
Itse pidin kovasti sessiosta mutta mieti ja tutustu ihmisiin ekaksi. - jepjep6769
Ah - olisin vaikka valmis maksamaan "joukkoraiskauksesta".
Olen 43-vuotias nainen ja ihan lapsesta saakka olen ollut kiinnostunut "pakottamisesta". Muistan kun alle kouluikäisenä leikin naapurinpojan kanssa. Halusin aina että hän hyökkää kimppuuni ja sitoo minut kiinni milloin pöydän jalkaan tms. Nyt vasta kaksi vuotta sitten löysin itselleni miehen joka on kiinnostut samoista asioista kuin minä. Tosin hänen kokemuksensa menevät minun kestokykyni ylikin.
No se on juttu erikseen, mutta olen saanut puhuttua jo puoliksi;) että saisin joskus edes! kahta miestä kerralla, mutta voi kun niitä olis ainakin 4.
NamnamnamMulla kans samanlaisia muistikuvia lapsuudesta :)
Minulla myös "joukkoraiskaus" fantasia, mutta todennäköisesti se sellaisena pysyykin :/
- 123.. ihanaa
Nuorena tyttönä sain pojilta munaa porukalla kun niitä naitatti. Nyt kolmekymppisenä harvoin saa "sessioita". Onneksi yksi vanhempi mies tietää haluni ja on järjestänyt mulle viisikin miestä samaanaikaan. Ovat vanhempia ja panevat kunnolla vuorollaan, ei väliä minkä ikäisiä kun tuntuu että saa kunnolla kullia samaanaikaan. Kai sitä haluu olla lutkana kun saa samaanaikaan joka paikkaan eikä haittaa. Kotona ei nuorelle miehelle viitsi kertoa kun ei ymmärrä. Odotan että tulee viikonloppu ja miehet hoitelee tai "raiskaa" mut kunnolla, tullut himo vieraisiin miehiin.
- bodde-
Mistä päin olet ja kelpaisiko 25v Mies?
- Voihan sitä ajatella
Mä fantasoin melkein aina rakastellessa, että mies "valmistelee" mua joukolle muita miehiä. Että kun laukean,sen jälkeen joudun joukkoraiskauksen uhriksi. Kiihotun tosta tosi paljon ja laukean nopeasti.
Olen miettinyt, että haluaisinko oikeasti. En tiedä, mutta olisi kiva kokeilla turvallisessa porukassa. Mies ei kyllä tiedä tästä, ja hänet tuntien ei varmaan antaisi lupaakaan. Huoh. - muistinvirkistykseks
Seksifantasiat ovat vain mielikuvituksessa eivätkä automaattisesti tarkoita, että niitä haluttaisiin missään olosuhteissa toteuttaa todellisessa elämässä. Varmasti moni nainen fantasioi tulevansa raiskatuksi, mutta se on vain heille fantasia ja tuskin kukaan oikeasti haluaa sitä toteuttaa kuin korkeintaan ennalta sovitusti roolileikkinä.
En ole mikään friikki enkä addikti mutta itse fantasioin myös ryhmästä miehiä jotka saisivat minut nauttimaan.. Tietenkään OIKEASTI en haluaisi joutua raiskatuksi. Tuskin kukaan nauttii jos nainen otetaan väkisin, siinä kun tuskin on kyse naisen nautinnosta. Ihanien miesten seurassa kimppa on todella ihanaa..
- Fantasia1
Täällä 40 nainen joka haaveilee myös "ryhmäraiskauksesta". Olisin sidottuna ja miehet hoitelisi minua vuorotellen.....uuuh...mistä löydän sopivia miehiä ?
Ei ole vaikea löytää, tässä vaikka yksi ihan ok kaveri ;)
- Miss Olivia
Fantasioin myös raiskauksesta, mutta fantasiani punainen lanka ja kiihottavin asia on, että mies haluaa minua niin paljon, ettei voi pitää näppejään erossa, vaan hänen on pakko saada minut.
En oikeasti haaveile väkivaltaisesta raiskauksesta, enkä todellakaan haluaisi sellaista toteuttaa. Kyse on seksuaalisesta jännitteestä, siitä että mies haluaa minua enemmän kuin mitään muuta.
Kiihotun myös alistumisesta ja vahvoista miehistä, miehistä jotka tietävät mitä haluavat ja näyttävät sen.- !9 haluja 1??!
Minulle on tullut adjekki monesta miehestä. On "mentyä" vanhempien luokse ja alistuuttua niiden haluihin kun väkisin haluavat... Sitä onn niin oloissaann kun monta hoitelee samaanaikaan. On kyllä Raiskattu" olo kun on monta ukkoo illan aikana tökkinyt kulliisa. Joskus tuntuu et ei saa tarpeeks!
- Harjoittelia
Mieheni on paljon poissa kotoa, olen 18v ja haluttaa ryhmäjutut.En kerro kellekkään kun käyn hotelleissa missä vanhemmat miehet ehdottelee kimppakivaa, siitä saa kunnon kiksit kun äijät kimpassa nussii minkä jaksavat. Olin neljän mustan liikehiehen huoheessa ja halusivat plondia naida. Kyllä (raiskasivat) hyvin ja vielä lähtiessä anto pari tonnia rahaa vaikka en ole huora. Siihen jää koukkuun kun haluttaa, kai se on joku adjekti kun haluu tulla "raiskatuksi" tai antaa monelle miehelle samaanaikaan.
- Pervo 19
Olen ollut nuorena tyttöna vanhempien kimppakivana, itse hallut ja joskus hävettänyt kun ollut kuuskyppisen porukan kanssa(4ukkoo) pantavana Jotenkin siihen jää koukkuun vai ei haluskaan vanhaa kullia.Se vaan on kiihottavaa kun saa vanhan miehen kyrpää.
- Adjektiivi
!9 haluja 1??! kirjoitti:
Minulle on tullut adjekki monesta miehestä. On "mentyä" vanhempien luokse ja alistuuttua niiden haluihin kun väkisin haluavat... Sitä onn niin oloissaann kun monta hoitelee samaanaikaan. On kyllä Raiskattu" olo kun on monta ukkoo illan aikana tökkinyt kulliisa. Joskus tuntuu et ei saa tarpeeks!
ADDIKTI !
- N17
Ekan kerran kun vanhat herrat jatkoilla puoliväkisin kimpassa naivat, nolotti mutta jäi hyvät muistot. Olen etsinyt ikäisiäni mut en ole löytänyt? Vanhempia herroja kyllä löytyy välillä jonoksi asti, kun HALUTTAA niin antaa pitää kimppakivaa.
Paljon kivaa!! Tervetuloa huvipuistoon, slusps....
- Noora
Minulla myös sama fantasia kuin aloittajalla mutta en ole kehdannut sitä kenellekkään kertoa D:
Kiihotun siitäkin kun ajattelen että "tuntematon" mies tulisi väkisin ovesta sisään ja raiskaisi.. Vähän kuitenkin helpottaa kun on muitakin joilla sama fantasia. :D - N24
Mun fantasiassa mut vedetään kerrostalon rappukäytävästä asuntoon...
Yhtäkkiä yllättäen. Yhden miehen sijasta 2 miestä "raiskaa" mut pitkän kaavan mukaan :)
En edes asu kerrostalossa... - Otamutotamut
Itsekin fantasioin siitä, että minut otetaan väkisin. Yleensä fantasioissani on vain yksi mies, mutta kiihottava on myös ajatus monesta miehestä.
Alistaminen ja se, että mies/miehet nauttii täysillä siitä ottaessaan minut milloin ja miten haluaa, on todella kiihottavaa! Joskus vielä aion toteuttaa tämän fantasian poikaystäväni kanssa. Mulla vaan ei ole vielä poikaystävää. :D Tietääkseni kuitenkin aika moni mies nauttii alistamisesta ja kovista otteista, koska olen siitä kyllä jutellut kundien kanssa ja he vaikuttivat todella pitävän ajatuksesta.
Joku puhui täällä myös siitä, että on lapsesta saakka ollut kiinnostunut tästä - myös minä olen ja luulin olevani hieman sekopää... ehkä olenkin, en tiedä. :D Muistan kun loin mielessäni kuviteellisia skenaarioita siitä kuinka aikuinen mies kidnappaisi minut. Aina se on tavallaan ollut mun juttuni. Ei kait siinä sen kummempaa kun kyseessä on vain fantasia. - isoperaleena
kuulostaa hyvältä...niin tahtoisin itsekkin..
- "pakottaa"
On ollut nuoresta tytöstä himoja vanhempiin miehiin mitkä nai. Nyt kun olen toteittanut kiksini olen saanut kunnolla. Vaikka ollutkin useimpiakin. Kiihotun kun (kun raiskaavat) vuoron perään. Sitä haluu kuitenkin lisää vanhempien irstailua pimpin päälle. Ei enää fantasia.
Nainen: jos nämä asiat kiinnostavat niin ota yhteyttä.
- syke
Liittykää alastonsuomeen =)
Sieltä löytyy kuvia videoita juttu kavereita ja kenties jotain enemmän... Minullakin on tuollainen fantasia pari kertaa kerenny toteutua olin kaverini kanssa saunomassa ja kuultiin kun avain kävi oveen niin tietenkin tultiin äkkiä sanunasta ja huomattiin että ne oli kämppis niin mentiin jatkaa saunomist niin pois päin sen jälkeen kun oltiin saunottu niin menimme makkariin makoilemaan nii (asia oli jo aika semmin suunnitelmissa) ne tulivat ja "panivat" meitä kaikki 8 vuoron perään vitsi oli hauskaa nyt tekee miel lisää mutta kun ei ole seuraa niin ei voi mitään:(
- Tyär 18
Täällä myös yksi!
Ikää ei ole kuin vasta 18-vuotta, mutta pitkemmän aikaa on ollu
fantasiana tuollainen "joukkoraiskaus".. Ennalta sovittu tietenkin, mutta
kuitenkin.. :)
Toisena fantasiana ois ihan vaan sellanen, että joku
jätkä yksin "ottais väkisin", tämäkin siis pitäisi olla ennalta sovittua..
Mutta eipä tuolle omalle ukolle kehtaa moisia fantasioita
ehdotella, niin pakko kai se on vaan kuvitella tilanteet.. :P- otappa yhteyttä
täällä olisi kans 24v ok näköinen mies vapaaehtoisena raiskaus sessioon :) että ei muuta ku naiset ketä sitä ryhmää haluaa, niin viestiä tulemaan. Itse tykkään kimppasessioista todella paljon, mutta niitä on harvemmi tarjolla :s
- RyhmäX
Moi!
Mulla on komeita lihaksikkaita hyväkroppaisia kavereita ja olemme usein jakaneet naisemme joihin esim. laivalla olemme tutustuneet.
Voisimme toki toteuttaa myös sinun fantasiasi. Kaikki on kyllä katseenkestäviä, luotettavia ja tutustumme etukäteen tarvittavan määrän. Näissä hommissa on myös se tärkeintä, että jokainen voi viheltää pelin poikki missä vaiheessa tahansa.
Uskon, että saisit mitä odotat :) markusmaa(a)hotmail.com sinne vaan ajatuksia vaihtamaan. Myös pienempiä apumiespalveluita löytyy sieltä. - Hessuman
Moikka
Kerran tuli osallistuttua ja käytyä hotellissa jossapäivähuoneen vuokrannut pariskunta. Alkuun oikein tuli lyötyä pakaroille NAHKAREMMILLÄ NAISTA.
Nainen hoiteli meitä miehiä 6 mukaan lukien naisen miesystävä.
Kyllä saatiin naida ihan kaikki reiät ja oltiin kyllä poikki kaikki miehetkin.
Nainen varmasti oli tyydytetty.- Naiskivaa
Meitä oli kolme vanhempaa akkaa hotellissa, ja saatiin nuori mies mukaan. Kyllä meni rajuksi humalassa, mutta saatiin tehdä mitä haluttiin kun kerran seiso kaikille. Kyllä kimppa pano tuntu jotenkin kiihottavalta kun poikaa nussittiin kunnolla.
- hytter
Jos raiskausfantasiat kiinnostaa ja olet Etelä-Suomesta, ota rohkeasti yhteyttä 28-vuotiaaseen mieheen. wallaton_84@suomi24.fi
- Höyläyskone
Hei, Kiva kulla, että on muitakin, joita samat himot ja ajatukset täyttävät. Minulta se alkoi, kun olin vasta noi 17v. En suinkaan neitsyt, mutta harkitsin tarkkaan kenen kanssa menen sänkyyn. Kerran tanssien jälkeen jäin bussista ja lähdin kävellen kohti muutaman kilometrin päässä olevaa kotiani. Vähän ajan kuluttua viereeni pysähtyy auto ja siinä neljä nuorempaa iesta. eräs pojista oli tuttu ja kun hän pyysi nousemaan mukaan yöjatkoille, suostuin.
Menin tämän tutun pojan asunnolle, mikä oli sellainen tavallinen poikamies kaksio. otimme hiukan olutta ja valkoviiniä. Se nousi nuoren naisen päähän aika nopeasti, kuten poikienkin, joiden jutut alkoivat sitä mukaa härskiintyä ja minä kikatin niille tarinoille ihan reilusti. Sitten sanoin, että nyt alkaa väsyttämään, mutta eihän minua kukaan voinut kotiin viedä, kun kaikki olivat juoneet. Se tuttu kaverini pyysi minua jäämään luokseen ja vähän vastustellen siirryimme kahdestaan pieneen makuuhuoneeseen. Siinä ei sitten kauan enää mennyt kun jo rakastelimme. Kaveri oli aika äänekäs pannessaan ja jossain vaiheessa ne kolme muuta kaveria ilmestyivät vuoteen vierelle ja jokaiselle oli seisova kalu kädessään. Tuttuni ruiski spermansa vatsalleni, ja hetkessä oli toinen pojista jalkojeni välissä. yritin puristaa jalat yhteen, mutta joku piti niitä levallaan ja taas sain tuntea kullin sisälläni. hetkisen jälkeen aloin todella nauttimaan tilanteesta, enkä enää vastustellut, kun jokainen vuorollaan nussi minua. Aamulla sain vielä kahdelta kaverileta uudestaan, vaikka alpää oli aika arka ja turvoksissa.
Siitä se alkoi. Sen yön jälkeen taapsin näitä kavereita usein. Ja olen vanhemmpana hakeutunut aina kuin mahdollista seksiseuraan, missä tiesin saavan ryhmässä useammalta.
Mieheni tietää hommistani ja on jopa ollut mukanakin muutaman kerran.
Nyt minua ei tartte enää raiskata, annan ihan suosiolla. - Mies32
"Höyläyskone" todella huono provo. Suurin osa tahdottomista naistenraiskauksista sattuu juuri kaveriporukassa. Jos tämä on tosi, olet ilmeisesti yksi raiskaajista, joka yrittää oikeuttaa väkisinmakaamisensa ja helpottaa oloaan.
Monilla naisilla toki on raiskausfantasioita muttei vieraiden vaan oman poikaystävän tai vakikumppanin kanssa. Kyse on silloin turvallisesta roolileikistä, jossa naisella on mahdollisuus lopettaa hommat kesken jos siltä tuntuu.
Olet sairas ihminen vailla empatiaa ja suosittelen hakemaan oikeasti apua. Jos saisin sut kiinni, pakottaisin sut maahan ja tunkisin jos jonkinmoista esinettä perseesesi jotta tiedät miltä naisesta on tilanne tuntunut.
Kukaan nainen ei halua väkisin vierasta kullia (ja mahdollisia tauteja ja komplikaatioita emätimeen/kohtuun, puhumattakaan niistä mahdollisesti koituvasta hedelmättömyydestä).
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164