Jumala on.
Jumala ei kysy lupaa olemassaololleen luomiltaan ihmisiltä.
Jumala on - halusi ihmiset sitä tai ei.
Jumalan kieltäneet ihmiset ovat kuoleman jälkeen todella kusessa viimeisellä tuomiolla, kun heillä ei ole yhtäkään perustetta ateismilleen, koska he ovatkin nyt yhtäkkiä sen Mahtavan edessä, jonka he elämänsä aikana kielsivät. Sen takia jumalattomat eivät pysty sanomaan viimeisellä tuomiolla mitään puolustuksekseen. He ovat sanattomina suuren kauhun valtaamina suuren Tuomarin edessä, jota he, pienet ihmiset, pilkkasivat koko elämänsä ajan sanoen, että ei sellaista Jumalaa ole edes olemassa. Nyt he ovat sen pilkkaamansa Jumalan edessä - ja paskat housuissa.
Jos sitten Jumalaa ei olekaan, niin uskovat eivät joudu kuseen - jos ei mitään nimittäin ole, niin uskovatkaan eivät joudu tuomiolle siitä, että uskoivat.
Eli ateistit ottavat suuren riskin luottaessaan siihen, että Jumalaa ei ole. He voivat ehkä olla oikeassa. Mutta oikeassa ollessaankin he eivät voita mitään, jos kuoleman jälkeen ei ole mitään. Mutta jos ateistit ovatkin väärässä ja kuoleman jälkeen on elämää, ja sen jälkeen Jumalan kieltäjät tuomitaan helvettiin, niin siinä tapauksessa ateistien riskinotto menee kirjaimellisesti päin helvettiä.
Uskovilla ei tällaista riskiä ole. Jos käykin ilmi, että mitään ei olekaan kuoleman jälkeen, niin kuolemanjälkeiseen elämään uskoneet uskovat eivät häviä mitään. He ovat yhtä olemattomia kuin ateistitkin ja se oli siinä. Mutta jos kuolemanjälkeinen elämä onkin totta, niin uskovat voittavat ikuisen elämän eivätkä joudu helvettiin.
Mitä tästä tulisi ajatella?
Minun mielestäni ainoa johtopäätös on se, että on parasta uskoa Jumalaan, koska silloin ei voi koskaan hävitä pahasti, ainoastaan ehkä joutua unohduksiin, jos kuolemanjälkeistä elämää ei ole, mutta ateistina ei kannata olla, koska silloin on tuon unohduksen lisäksi myös se mahdollisuus, että joutuukin eroon Jumalasta helvettiin.
Jouko Piho
Jumala on
20
101
Vastaukset
- FoxMulder. .
Jumala on päänsisällä elävä implantti.
Sen tunki sinne hybrid vihreät miehet.
Ensin ne kidnappaa valonsäteeseen ja tekevät leikkauksen.
Kun päässäsi soi , tiedät että jumala on kanssasi, ikuisesti. - ei jälkeistä elämää
Näin se menee, ihmiset keksi jumalan, jonka nimellä on peloiteltu ja manipuloitu ihmisiä aina näihin päiviin saakka.
- Jumalan tähtitiede
"Näin se menee, ihmiset keksi jumalan, jonka nimellä on peloiteltu ja manipuloitu ihmisiä aina näihin päiviin saakka."
Luonnollisesti ihminen keksi Jumalan olemassaolon heti kehittyään kyllin älykkääksi. Mihin tarkoitukseen Jumalaa on ihmisyhteiskunnassa käytetty, ei ole Hänen vikansa.
- rosa-m
Mutta ongelmahan tässä on se, että kun jotkut eivät vain usko. Vaikka kuinka ymmärtäisi, että fiksuahan se olisi jne. niin ei sitä vain pysty mieltään muuttamaan, koska niin sitä vain uskoo siihen minkä tuntee oikeaksi. Kyllä minunkin päätäni on yritetty kääntää ateismiin, mutta kun ei, usko on minussa niin vahvasti että en vain pysty enkä halua muuttua. Se on alaston totuus, minä en usko Jumalaan seuraamuksien vuoksi, vaan minä uskon.
Ja kaiken lisäksi, olen miettinyt sitä, että Luoja, joka on luonut jokaisen meistä, ei halua asettaa meitä kadotukseen. Eikö Luoja ole rakkaus? Sitähän Raamattukin sanoo, Jumala on toivo ja rakkaus. Jos sanoo uskovansa Jumalaan, sanoo siis samaan aikaan uskovansa rakkauteen. Ja päinvastoin. Mutta joka ei usko rakkauteen, on tyhjä kuori. Näin minä olen asian ymmärtänyt.
Ei isä lastaan tahdo kadottaa.- Älä ole idiootti
OMG, voi helvetti voiko joku vielä 2000 luvulla uskoa johonkin henkiolentoon?
Oletko todellakin sitä mieltä että evoluutioteoria ei pidä paikkaansa? Vaan me ollaan aina oltu tälläsiä ja kaikki tiede on humpuukia. Aatami ja Eeva se vaan syö omenoita ja tekee lapsia. Teidän mielestäkö kaikki polveudumme noista aatamista ja eevasta ja olemme siis sukurutsauksen tuotosta. Kaikki tieteelliset todisteet kuten fossiilit on väärennöksiä?
En voi uskoa että joku todellakin uskoo noihin satuihin vielä tänäkin päivänä.
Kannatan kyllä näitä "kristillisiä" arvoja kuten älä tapa yms.yms. Mutta joku vielä tosissaan tulee höpöttämään näistä henkiolennoista niin haloo. Mene hoitamaan pääsi kuntoon ennen kuin sekoat ihan lopullisesti. - rosa-m
Älä ole idiootti kirjoitti:
Oletko todellakin sitä mieltä että evoluutioteoria ei pidä paikkaansa? Vaan me ollaan aina oltu tälläsiä ja kaikki tiede on humpuukia. Aatami ja Eeva se vaan syö omenoita ja tekee lapsia. Teidän mielestäkö kaikki polveudumme noista aatamista ja eevasta ja olemme siis sukurutsauksen tuotosta. Kaikki tieteelliset todisteet kuten fossiilit on väärennöksiä?
Kannatan kyllä näitä "kristillisiä" arvoja kuten älä tapa yms.yms. Mutta joku vielä tosissaan tulee höpöttämään näistä henkiolennoista niin haloo. Mene hoitamaan pääsi kuntoon ennen kuin sekoat ihan lopullisesti.Ei kukaan täällä ole evoluutiosta selittänyt mitään. Evoluutio eli jatkuva kehitys ei kumoa Luojaa, tai päinvastoin. Kuten alkuräjähdys, myös Aatami ja Eeva ovat vain teorioita, joita kukaan ei voi todistaa todeksi. Ihmiset ne ovat pienissä päissään muodostaneet, mutta se ei minua kiinnosta, ei alku vaan nykyhetki.
En sanonut tietääkseni tiedettä humpuukiksi, en todellakaan, siitä on hyötyä ollut minullekin. Toki jotkut asiat tieteestäkin ovat humpuukia, esimerkiksi täysin turhat tutkimukset joihin käytetään versonmaksajien rahoja ja aikaa, ja lopputulos on täysin mitäänsanomaton tai ennalta-arvattava yms. Mutta se ei liity nyt tähän.
Minun päätäni ei ole ollut tarvetta tutkia. Olen täysin voimissani, joten sinun ei tarvitse kantaa huolta minun mielenterveydestäni, kiitoksia vain kovasti.
Odotan myös netissä anonyyminä kirjoittavilta ihmisiltä kunnioitusta, ja tuo, että haukut mielenvikaiseksi, laitat sanoja suuhuni ja loukkaat arvojani on epäkunnioittavaa, kai sen myönnät. Vaikka minun ajatusmaailmani ei olisi samalla radalla sinun kanssasi, ei se tarkoita, että olisin väärässä.
Kunnioitusta mielipiteitä kohtaan, arvon ihmiset. - Jumalan tähtitiede
Älä ole idiootti kirjoitti:
Kannatan kyllä näitä "kristillisiä" arvoja kuten älä tapa yms.yms. Mutta joku vielä tosissaan tulee höpöttämään näistä henkiolennoista niin haloo. Mene hoitamaan pääsi kuntoon ennen kuin sekoat ihan lopullisesti."OMG, voi helvetti voiko joku vielä 2000 luvulla uskoa johonkin henkiolentoon?"
Jumala
"Oletko todellakin sitä mieltä että evoluutioteoria ei pidä paikkaansa?"
Evoluutio on vain toinen nimi luomiselle. Jumalan määräämät luonnonlait johtivat ihmisen syntyyn Maa-planeetalla. Lopulta aika oli kypsä Jumalan ilmaista meille itsensä erilaisin ilmestyksin ja lopulta syntyä itse ihmiseksi Poikansa Jeesuksen Kristuksen hahmossa.
"Vaan me ollaan aina oltu tälläsiä ja kaikki tiede on humpuukia."
Jumala, joka on ikuinen ja luomansa ajan ulkopuolella, on tietoinen kaikista ajoista. Jumalan kaiken käsittävässä tietoisuudessa olemme aina olleet sitä mitä olemme, Hänen "kuvansa", vaikka meidän näkökulmastamme olemme kehittyneet pitkän ajan kuluessa meitä alkeellisemmista elämänmuodoista. - Älä ole hullu..!
rosa-m kirjoitti:
Ei kukaan täällä ole evoluutiosta selittänyt mitään. Evoluutio eli jatkuva kehitys ei kumoa Luojaa, tai päinvastoin. Kuten alkuräjähdys, myös Aatami ja Eeva ovat vain teorioita, joita kukaan ei voi todistaa todeksi. Ihmiset ne ovat pienissä päissään muodostaneet, mutta se ei minua kiinnosta, ei alku vaan nykyhetki.
En sanonut tietääkseni tiedettä humpuukiksi, en todellakaan, siitä on hyötyä ollut minullekin. Toki jotkut asiat tieteestäkin ovat humpuukia, esimerkiksi täysin turhat tutkimukset joihin käytetään versonmaksajien rahoja ja aikaa, ja lopputulos on täysin mitäänsanomaton tai ennalta-arvattava yms. Mutta se ei liity nyt tähän.
Minun päätäni ei ole ollut tarvetta tutkia. Olen täysin voimissani, joten sinun ei tarvitse kantaa huolta minun mielenterveydestäni, kiitoksia vain kovasti.
Odotan myös netissä anonyyminä kirjoittavilta ihmisiltä kunnioitusta, ja tuo, että haukut mielenvikaiseksi, laitat sanoja suuhuni ja loukkaat arvojani on epäkunnioittavaa, kai sen myönnät. Vaikka minun ajatusmaailmani ei olisi samalla radalla sinun kanssasi, ei se tarkoita, että olisin väärässä.
Kunnioitusta mielipiteitä kohtaan, arvon ihmiset.Mielestäni on päässä vikaa jos uskoo henkiolentoihin ja kummituksiin.. näin se vaan on.
Eikös raamattu puhu noista Aatameista ja Eevoista totuutena. Valehteleeko raamattu?
Eikö tiede ja raamattu hieman "sodi" toisiaan vastaan?
Miltäs sinusta tuntuu nuo Islamin opit? Onkos ne ihan niinkun järkeenkäypiä? Vai onko Kristinusko ainoa oikea uskonto maailmassa? Onko nuo reilut miljardi Islamin uskoista väärässä?
Nyt hoitoon kun vielä ehdit.
- Lukitut ovet
Jos tekisin itsemurhan,jota en tee,ellen sairastu esim keuhkosyöpään tai johonkin muuhun syöpään jossa loppu olisi tuskallinen.jos siis tekisin,se ei olisi itsekästä,sillä minua ei kaipaisi kukaan. Ei ole ole kaivannut eikä tule kaipaamaan,sen tosiasian kanssa olen oppinut elämään.Ainut joka on ehkä minua rakastanut on äitini joka hänkin on kuollut.Äitini oli Kristusta rakastava harras uskova,jolle Jumala antoi kiitokseksi tuskallisen ja hitaan vuosia kestäneen sairauksen,joka johti lopulta kuolemaan.Hän sanoo rakastavansa kaikkia luotujaan,mutta valehtelee..En usko puheisiin tai kirjoituksiin välittämisestä rakkaudesta,teot puhukoon puolestaan .Uskon kyllä Jumalan olemassaoloon,mutta en usko että on rakkaus.Hän on valehdellut joissain asioissa mitä lupasi raamatussa tehdä,esim tämä"Mitä tahansa yhdessä rukoillen rukoilette Jeesuksen Kristuksen nimessä,sen te saatte."Koeteltu on ja valheeksi tuo on havaittu.ja jos Jumala pettää ,vihaa,ja on valehtelija,entäs sitten ihmiset.Älkää tehkö itsemurhaa,vaan eläkää ihan tuon Jumalan kiusaksi,sillä hän antaa vaikeuksia jotta tapatte itsenne ja helvetissä olevien luku täyttyisi.Pakottakaa tuo tyranni tekemään ne murhansa itse.Jos hän tahtoisi todella ihmisten pelastuvan,hän rakastaisi heitä käytännössä teoin eikä vain tyhjin sanoin,ja pitäisi sen minkä lupaa.Jumalan on helpompaa vihata ja kiduttaa ikuisesti helvetissä,kuin sanoa häntä etsivälle edes yhden kerran rakastava sana,edes yhden kerran,tai tehdä joklin rakastava teko.Sen sijaan hän on tehnyt löytämisensä ja seuraamisensa mahdollisimman raskaaksi monille,kääntäen jopa sudet seurakunnissaan vainoamaan,jottei vaan liikaa ihmisiä pelastuisi,(esimerkkinä surullisen kuuluisa Kouvolan vapaaseurakunta) ja täyttyisi helvetissä olevien luku.Jumala katuu että on luonut ihmisen,ja vihaa ihmisiä koko sydämestään,ja siitä on todisteena ikuinen halunsa kiduttaa helvetissä luotujaan,ja hänen omat sanansa.Kun kerran hänet on valehtelijaksi havaittu,eikä kestänyt koetusta,mitä muuta hän on meille valehdellut?Tuskin pitkään joudumme odottelemaan kun hän aloittaa suurimman osan ihmiskuntaa kohtaavan hävittämisen.Tekee sen mistä eniten pitää,vihansa maljojen tullessa täyteen.Ihmiskunta ,olisi pitänyt lopettaa sukupuuttoon jo Adamin aikoina.Ihmisellä ei ole mitään arvoa ,on ollut vain sadistisen pelin kohteena saatanan ja Jumalan välisten kiistojen kärsijänä.Kirottu ihminen kirottune elämisineen,kärsimys,yksinäisyys,sairaus.Miksi unohdatte sen tosiasian,että Jumala on kironnut koko ihmiskunnan,eikä ole kiroustaan poistanut.Lupasi kyllä sen joskus tehdä,on luvannut monta muutakin asiaa tehdä,vaan ei lupauksiaan ole pitänyt,kas kun Jumalan ei tarvitse tehdä kellekään tiliä yhtään mistään toisin kuin meidän jotka olemme luotuja.Kirottuja me olemme kaikki,pienimmästä suurimpaan asti,kirottuja olemme koko luomakunta.Jokainen helvetissä oleva,joka kärsii sietämättömiä tuskia fyysisesti ja henkisesti,on siitä todisteena ikuisesti,niin enkelten kuin joidenkin valittujen ihmisten silmien alla.Silloin kukaan ei sano Jumala on rakkaus ja rakastaa kaikkia luotujaan kun kuulevat piinattujen tuskanhuudot ja näkevät miten raaasti heitä piinataan ikuisuudesta ikuisuuteen sääliä tuntematta.
- JonesHenry
Itsemurha ei ole suositeltavaa henkisen kehityksesi kannalta. Se on Jumalan luomuksen tuhoaminen, hänen kuvansa murskaaminen, joten se lähtökohtaisesti on aina synti. Et ole omaa omaisuuttasi. Et luonut itseäsi. Koska Jumala todella LOI sinut äitisi kohdussa. Jokainen TERVE lapsi on JUMALAN LAHJA! Muuten olisit vain vammainen, epämääräinen solumöykkö, jollaisiakin on syntynyt, ja jopa Jumalan tahdon vastaisesti käytännössä VÄKISIN pidety hengissä!
Sinä et ole vammainen solumöykky, vai kuinka?
Älä luule, että olet itsetuhoajatuksinesi yksin! Niitä ajattelee moni, MONI muu kokoajan. Päätös ei silti ole sinun. Jumala voi helposti ESTÄÄ itsemurhasi! Ajatteleppa vain, kuinka katkeraa on selvitä epäonnistuneesta itsemurhasta esim pysyvillä aivovaurioilla?
Meillä kaikilla on vain rajallinen vapaus päättää omasta elämästämme. Elämän on TARKOITUSKIN olla hankalaa. Se on kaikki eräänlainen suuri koetus ja testi. Silti jos haluat tehdä itsarin, ja varsinkin jos sinulla ei kerran kuulemma ole ketään läheisiä, niin en usko että hän tulee sinua pysäyttämään. Suurin osa pysäytetyistä on niitä joilla on vaimo ja lapset, eikä Jumala tykkää siitä että hänet hylätään, koska hän on sama asia kuin ME! Meissä on Jumalan henki!
En kannusta itsemurhaan, vaikka eihän edes itsemurhan avustaminen tässä itsetuhoisessa junttilassa varsinaisesti ole rikos. Rukoile, pyydä häneltä apua! Jumala ei rankaise sinua tai pane sinua helvettiin jos riistät nirrin itseltäsi, mutta sinun täytyy olle AVOIN henkimaailmassa ottamaan vastaan hänen apunsa! Siellä kehitys on myös PALJON vaikeampaa kuin täällä maan päällä. Se lähtökohtaisesti myös tapahtuu paljon hitaammin. Jos haluat, voit toki yrittää itsaria. Muista kuitenkin, että päätös on aina lopullinen! Ei Jumala sinua estä, jos tätä TODELLA haluat! Haluatko sinä?
P.S:Veikkaan, että minulla on ollut paljon rankempi elämä kuin sinulla. Äitini hylkäsi minut. Isänmaani möi minut. Minua pahoinpideltiin usealla eri tavalla, ja kohdeltiin kuin eläintä "rakastavan Jeesuksen" nimissä. He sanoivat sen olevan "Jumalan tahto" ja kun kysyin asiaa Jumalalta, hän oli hiljaa, ja kieltäytyi vastaamasta. Mutta Jumala on meissä ITSESSÄMME! Me emme tarvitse vastauksia, jos me SISIMMÄSSÄNNE tiedämme mikä on oikein ja väärin! Suunnittelen itsekin ns "Itsemurhaa" En koe kyllä tappavani yhtään ketään, mutta rikos mikä rikos, eikö totta? Onneksi se ei ole anteeksiantamaton rikos, muista se!
- Jokujostain
Jumala on olemassa, muovannut meidät kaikki YKSILÖLLISESTI äitimme kohdussa, eikä todellakaan riippuvainen siitä, olemmeko me valmiit "hyväksymään" hänet ja hänen työnsä vai ei?
Jumala ei myöskään halua salata itseään meiltä. Hän on aina ollut läsnä. On aina ollut, ja aina tulee aina olemaan! Hän on jotain suurempaa kuin näkemämme universumi ja ns "alkuräjähdys" Hän oli olemassa kauan, KAUAN ennen alkuräjähdystä, maan muokkausta ja dinosauruksia, ja hän tulee olemaan olemassa kauan, KAUAN sen jälkeen, kun tämä paha sukupolvi on tuhonnut yhteisen planeetan, jossa nyt asumme!
Joten ei! Jumala ei ole riippuvainen siitä, hyväksymmekö me hänet vai ei. Mutta hän rakastaa silti suuresti meitä KAIKKIA! Hänen suurin halunsa, hänen suurin toiveensa on, että ajanmyötä kaikki luodut sielut yhtyisivät häneen, niinkuin ne hänestä lähtivät. Mutta Jumalan luona ei voi olla mitään vähäisimmässkään määrin negatiivista tai pahantahtoista. Vaikka Jeesus on tie, usko ja elämä, edes hän ei voi tuoda sellaista ihmistä Jumalan luo, joka ei siihen ole valmis. Mutta Jumalan suurin halu on, että kaikki ihmiset, niin pahat kuin hyvätkin, ajan kanssa palaisivat takaisin unohtamalleen elämän lähteelle. Hänen suurin toivonsa on, ettei yksikään kadonnut lammas joutuisi hukkaan!
Mutta koska meille on annettu vapaa tahto(tosin sekin tietyissä rajoissa)me tulemme ajanmyötä tuhoamaan toisemme ja tämän maa planeetan. Ellei Jumala sitten(Jeesuksen toinen tuleminen)pysäytä tätä suurta katastrofia.
Sillä me emme ole täällä yksin. Täällä on myös meidän luonamme SAATANA! Jumalasta eronnut enkeli, muinaisten aikojen alkukäärme, jota mm asteekin palvoivat!
http://www.youtube.com/watch?v=KhsGQNKmjpU - Lukitut ovet
En väitäkään,että Jumala olisi mitenkään riippuvainen hyväksynnästämme.On tietysti myös totta jos oikein vastauksia lukemani ymmärsin,etten ymmärrä Jumalan tekoja tai suunnitelmia enkä hänen tapaansa toimia.En ymmärräkään.Väitän kuitenkin ettemme ole kohdeltuja tasaväkisesti mitä tulee pelastumiseemme ja pyhityselämään.Ihminen on syntymästään asti ohjelmoinnin alainen,tätä ohjelmointia tekee suuressa osin saatana.Kaikki vaikeudet jokaikinen jonka elämässämme kohtaamme oli se mitä tahansa on saatanan aiheuttama.Kaikilla ihmisillä on demoninsa,ehkä useampikin,mutta yksikin niistä voi aiheuttaa paljon vaikeutta.Saatana on murhaaja,valehtelija,ja ennen kaikkea Jumalan sekä ihmiskunnan vihollinen joka tahtoo tehdä meidät kykenemättömiksi saamaan lahjaksi ikuista elämää Jumalan taivaissa.Saatana ei kuitenkaan saa tehdä mitään ilman Jumalan sallimista,ja Jumala on se joka lähettää nämä demonit meidän vaivoiksemme.Koettelumuksiksi niitä sanotaan,ja että Jumala ihmistä koettelee.Seurakunnassa ollessani törmäsin ns,menestysteologian kannattajiin,jotka halveksivat niitä joille Jumala oli antanut saatanansa kautta paljon vaikeuksia,koulukiusattuja,vammautuneita fyysisesti,henkisestikin ,jotkut menettäneet kaiken,jopa läheisensä.Näitä he vihasivat ja halveksivat.Onkin hyvä että vihaamalla saivat nämä poistumaan Jumalattomista seurakunnista,ja se joukko joka pelastuu on taatusti tuleva yllätyksenä niille jotka luulevat olevansa jotakin suurta vaikkeivat ole olleet.Toivon kyllä vilpittömästi,että jokainen ihminen pelastuu.Näin ei kuitenkaan käy,vaan pelastuneita on vain pieni osa,he jotka ovat valittuja.Voi olla että olen hakoteillä kun oletan niin että valituilla on syntymästään asti jo ohjelmointi niin että siunausta siunauksen perään,lohdutusta ,rakkautta terveyttä.Monet ei valitut ovat niin rikottuja lapsuudesta asti sylkykuppeina olleina ettei edes enkeli taivaasta,vaikka heille ilmestyisi,saisi heitä vakuuttumaan että Jumala on rakkaus.Kenen tarkoitusta tämmöinen ihmisten kiusaaminen palvelee,varmasti saatana on siitä hyvillään.Tee Jumala jotain,älä lupaa älä puhu vaan osoita käytännön elämässä että tahdot kaikkien ihmisten pelastusta.Jos lupaat etkä tee,menetät nekin jotka sinua sydämestään ovat etsineet,mutta ei kai sillä sitten ole väliä jolleivat he kuulu valittuihisi.Onko millään väliä muutoinkaan.Ihmiskunta on tulossa tiensä päähän.Pian ja on merkkejä siitä,että suomenkin hallituksen johtohahmot valmistelee tietä pedolle,ja antikristukselle tässäkin pikku maassamme.Ehä,toivon niin että pian alkaisi puhdistava tuli.Jumalan lähettämä puhdistus,ja he jotka sen läpikäytyään selviävät,ovat tämä viimeinen seurakunta joka kulkee voimassa jollaista ei ole milloinkaan ennen nähty,ei edes alkuseurakunnan aikoina.Ehkä lupaukset silloin toteutuvat,Ihmiset vapautuu saatanallisista seurakunnistaan,muotojumalisuudesta,parantuu sairauksista,ennenkaikkea uudistuu,ja silloin kerätään se viimeinen sato.Kypsä vilja leikataan.Silloin olen itsekin uudistunut uudessa toivossa ja uudessa ymmärryksessä sekä voimassa oleva,tai sitten hylätty ,ja kuollut totaalisesti.
- avaataan lisää
Hmm, nythän on niin että asiaa voi peilata usealta eri kannalta. Jumala peilautuu usein uskonnon mukaan. Jumalaa sekoitetaan omien ja muitten arvojen, oppien ja ymmärrysten mukaan. Elämän tarkoitus voi kuitenkin olla paljon laajempi kuin mitä yleisesti esim.kristinuskon mukaan yritetään syöttää.
Halutaan unohtaa se mitä sanomaa on tuotu kautta aikojen ja miten niitä on muutettu ihmisten tarkoitusperien mukaan. Synnit, helvetit, saatanat, rakastamattomuus ym. näyttäytyvät aivan eri valossa esim. jälleensyntymän valossa. Silloin asiat saavat aivan uuden muodon. Mitä pidemmällä asioita tutkii, sitä laajemmaksi ymmärrys kasvaa, sitä vähemmän on tarvetta kritisoida tai kyseenalaistaa Jumaluutta. Silloin asiat vain ovat. Rakkaus itsessä. Absoluuttinen totuus menettää merkityksensä. Sydämessä on avain. Niin kauan kun emme tiedä kaikkea tai edes osaa, on hedelmätöntä esittää tietävää sillä mitä enemmän olet varma sitä varmemmin olet harhassa.- Lukitut ovet
Jumalani peilautuu kristinuskon mukaan.Jälleensyntymäoppiin en usko,sillä miksi Jumala tekisi saman virheen uudelleen ja uudelleen.Uskon että on vain yksi ainoa elämä,ja tässä elämässä valinnat jotka ratkaisee missä iänkaikkisuutemme vietämme.Monia valintoja teemme ja useimmiten menemme harhaan,toiset luonnostaan kulkevat suorempia teitä,toisille se tie on mutkikkaampi,kuten esim minulle näyttääkin olleen.Toisille tiet tehdään jo alkujaan suoremmiksi.Jos väitätte kulkeneenne erehtymättä ja eksymättä vain suoraa tietä,puhutte omianne,ja sama kuin väittäisitte että olette synnittömiä.Tietävää en ole leikkinyt,kirjoitinhan aiemmin jo etten ymmärrä Jumalan tapoja tai syitä toimia niinkuin toimii.Epäonnesta elämästä sain taas uuden näytön.Olin viikko sittten leikkauksessa,ja kas kummaa en edes ole hämmästynyt että leikkaus onkin epäonnistunut,mitenkäs muutenkaan.Normaalia "siunausta" vain taas elämässäni,niin aina.Ehkä jos en olisi rukoillut ennen leikkausta että se onnistuisi,kaikki olisi voinut päättyä hyvin.Tässä vain lisää koettelumusta elämään,ja mitä muuta elämältä voi odottaa kun muuta ei ole ollut.Onhan mahdollista että olen jotenkin kirottu jo syntymästäni,ja se näyttää kaiken koetun ja eletyn valossa todennäköisimmältä.Luuletteko että olen katkera,ei en minä ole,vain osaani jotenkin sopeutunut,ja en osaa mitään kummempaa elämältäni odottaakaan,kun ei odota ei joudu pettymäänkään.On vain elettävä loppuun asti,koska se on ihmisen osa,sitten kuolema ja kadotus ja helvetti.täällä ja siellä iänkaikkisuudesta iänkaikkisuuteen...aina-.amen.
- JonesHenry
Rukoile Jumalalta johdatusta, niinkuin minäkin tein. Parempaa neuvoa en voi antaa.
P.S:
Mitä ruumiinosaa leikkauksesi muuten koski? - JonesHenry
Sinun ei tarvitse missään nimessä vastata tähän viestiin. Mutta minä tulen silti rukoilemaan sinun puolestasi, koska tunnut monessa mielessä olevan kohtalontoverini. Jos haluat puhua enemmän, niin toivoisin, että lähettäisit viestiä tähän sähköpostiosoitteeseen;
JonesHenry@hotmail.fi
Ei muuta! Ymmärrän, että sinulla on nyt vaikeaa. Niin on minullakin. Fyysisesti olen vasta kolmekymppinen, terve kuin pukki. Toipumassa syvästä masennuskaudesta. Kuntoilemassa, aloittamassa osa-aikatyötä, raha-asiatkin kunnossa.
Mutta syvällä sisimmässäni minulla on syöpä. Syöpä, joka ei parane millään "hyvinvointivaltion" lääkkellä. Olin eräs ensimmäisiä lajistani. Minusta tehtiin hyväksikäytön ja ihmiskokeilun koekaniini. En väitä että kykenen ymmärtämään miltä sinusta tuntuu, kun menetit rakkaan äitisi, ja olet nyt itse sairas. Minulla ei ole äitiä eikä isää. Ei edes kotimaata!
Tunnen erään seitsämänkymppisen pastorin, jonka kanssa yhdessä rukoilemme parin kuukauden välein. Hänkin yritti itsemurhaa, mutta epäonnistui. Se oli tosin ENNEN kuin hänestä tuli vapaakirkon pastori. Hän oli vähän aikaa sitten kaihileikkauksessa. Leikkaus epäonnistui, ja hän on melkein menettänyt näön toisesta silmästään. Näköhermot eivät yhdistyneet niinkuin piti. Alkuajoista näkö on jonkinverran parantunut. Julkinen terveydenhoito ei kuitenkaan enää halua leikata häntä uudelleen. Kuulemma "liikaa riskejä" uudessa kaihileikkauksessa. Nyt on toinen silmä menossa kaihileikkaukseen tänä kesänä. Tapaan häntä asian tiimoilta joskus ensi Elokuussa.
Ehkä tuossa hieman liioittelin omaa kärsimystäni. Totean vain, ettei minulla ole elämä ollut kovin helppoa.
http://yle.fi/uutiset/kulttuuri/2010/10/suomeen_sopeutuminen_on_adoptoiduille_tyolasta_2031684.html
Anteeksi, kun olin hieman tyly, mutta tunnistin sinussa itseni. Oman katkeran "Jumalan vihani" Jumala kuitenkin vastasi, kun rukoilin hänelle. Sinusta en sen sijaan tiedä. Kehotan sinua rukoilemaan isältä apua. Hän on hyvä, rakastava, ja ymmärtävä persoona. Jos haluat, voit vaikka kirjoittaa minulle jotain tuohon osoitteeseen, mutta oma päätöksesi. Anteeksi vielä kerran, kun olin sinulle niin tyly, mutta nuo ajatukset itsemurhasta ja itsetuhosta ovat vaan niin lähellä minua itseänikin. Olen ollut siellä ja olen yhä. Ihan samassa paikassa kuin sinä. Helvetissä, joka ei vielä ole päässyt manifestoimaan, koska olen yhä kiinni fyysisessä ruumissani, mutta valitettavasti nuo ovat ajatuksia, joita ajattelen itsekin joka päivä.
Tsemppiä ja siunausta sinulle silti, kuka ikinä oletkin! Rukoile ainakin kerran, vaikkei kukaan aivan heti vastaisikään. Taivaallinen isä rakastaa sinua enemmän kuin voit ymmärtää! - Lukitut ovet
Kiitos JonesHenry rohkaisevasta viestistäsi.Minulta leikattiin nukutuksessa ärtynyt napatyrä.Leikkauksen piti olla pikkuoperaatio,jostakin syystä vaan ei onnistunut.Kun avasin tämän sivun lukeakseni viestejä,jostakin syystä fontit on sotkeutuneet,muilla sivuilla ne näkyy oikein.Kirjoittelen sulle mailiin.Kiitos vastauksista.
- JonesHenry
Joo, Suomi24 mokasi taas!
- Lukitut ovet
Taisikin olla vika omassa selaimessa,sillä suosikin kautta tullessa fontit ei näkyneet oikein,suoran linkin kun kirjoittaa niin kaikki toimii niin kuin pitikin..
Niin, ihmisellä lie ainainen päänharmi onko Jumala olemassa vai ei. Tätä on vaikea todistaa. Mutta, jos lähestymme Jumalaa Raamatun ilmoitusten kautta, niin itse ymmärrän ja uskon, miten se taho, joka on kirjoituttanut Raamatun ilmoituksia, tulee tietää ihmisen alitajunnasta,- ja todella paljon.
Ajatelkaapa tätä. Ihmisen puhehäiriö änkytystä on maailmassa tutkittu kalliilla rahalla,- ja todella paljon. Niin, geneettisyyden kautta kuin aivotoimintojenkin jne... mutta hullua hurskaammaksi ei tutkimuksissa ole tultu.
Itse olen tutkinut myuös tätä aluetta ja lähestynyt sitä toisesta vinkkelistä käsin ja mahdolllistun todistamaan miksi yleensä ihminen änkyttelee ja tämän voi havainnoida änkyttävän ihmisen persoonallisuudesta eli ihmisen änkytys aktivoituu kaikilla ihmisillä samalla tavalla. Ainoastaan geneettisyys ohjaa tämän tason.
Niin, ajattleppa tätä. Raamatussa on ilmoitus Jesaja 32:4;
" Ajattelemattomien sydän käsittää taidon ja änkyttäväin kieli puhuu sujuvasti ja selkeästi".
Siis kyseessä on vanhurskauden vaikutus mm puhumisen alueelle. Jos/kun ymmärrämme mitä vanhurskaus on ja miten se vaikuittaa ihmiseen, niin tällä mahdolllistutaan todistamaan jo mistä syystä ihminen reagoi änkyttäen.
Niin, en tiedä miten kouluja käymätön ihminen oli Jesaja profeetta, mutta ihmettelen suuresti mityen hän tiedosti todistetusti miten vanhurskaus vaikuttaa änkytyukseen parantavasti. (kasvun kautta).
Jos lukija olet ateisti, niin mistä tämä ihmeellinen yhteen sattuma ajatellen ihmisen alitajuisia tiedostamattimia asioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450