Muu Taivaan Portilla

Nasse.

varoitus, vitsi ei sovellu vajakeille

Taivaan portilla oli jonossa neljä lammasta ja kaksi lehmää.
Ensimmäinen lammas kysyi, pääsenks MÄÄ taivaaseen?
Pyhää pietaria nauratti ja imitoi lammasta, kyllä SÄÄ pääset taivaaseen.
Toinen lammas nokkelana kysyi, pääsenks MÄ MÄ MÄÄ MÄÄ taivaaseen?
-Kyllä SÄ SÄ SÄÄ SÄÄ pääset tai taivaaseen.
-Pääsenks MÄÄ MÄÄ MÄÄ taivaaseen?
-Kyllä SÄ SÄ SÄ SÄÄ SÄÄ SÄÄ pääset tai tai tai taivaaseen.
-Neljäs siitten, pääsenks MÄÄ MÄÄ MÄÄ MÄÄ taivaasen?
-Pyhistä alkoi jo ottaan pattiin ja sanoi kyllä SÄ SÄ SÄ SÄ SÄ SÄÄ SÄÄ SÄÄ SÄÄ SÄÄ SÄÄ SÄÄ pääset tai tai tai tai tai taivaaseen, mutta MUUT eivät ja lojautti taivaan portit kiinni.

Ensimmäinen lehmä harmitteli toiselle kunn ei aikonaan tullut opiskeltua kieliä.

4

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teinityttö oli lähdössä kovasti viettämään lauantai-iltaa läheiseen puistoon kavereidensa kanssa. Rahaa ei ollut, ja juotavaa piti saada. Kavereilla ei ollut rahaa lainata, ja he kehottivat tyttöä pyytämään rahaa isältään.

-Isä, saisinko rahaa 50 euroa juopottelua ja irstailua varten?
      -No et todellakaan, sinä likainen huora! Mene matkoihisi!

Tyttö palasi kertomaan kavereilleen, ettei tulosta ollut syntynyt. Kaverit vaativat kuitenkin, että tyttö yrittäisi uudelleen, ja kovemmin.

-Isä, saisinko silti sen 50 euroa? Pliis! Voisin tehä ihan mitä vaan?
      -Ihan mitä vaan?
      -Kyllä.
      -No jos otat suihin, oikein kunnolla, niin sitten saat rahaa.

Tyttö mietti hetken, että mistä tässä nyt on oikein kysymys, mutta päätti ryhtyä hommin.

-Hyi saatana! Tämähän maistuu ihan paskalta!
      -Aaahahahaha! Lankaan menit! Veljes haki meinaan tuossa äsken auton lainaan!
      -Voi iskä! Sä olet välillä niin hassu! Hetkinen, onhan tässä vähän verenmakuakin.
      -Joo-o. Siskollas on menkat, ja annoin sille kaikki käteiset. Eihän mulla oikeasti ole edes rahaa.
      -Voi vitsit. Nyt kyllä hävettää. Taisit juksata mua oikein kunnolla.
      -No ei hätä ole tämän näköinen. Käy kellarista hakemassa äidiltäsi rahaa.
      -Iskä, sä oot ihan paras! *hali*
      -Älkää sitten metelöikö yöllä. Mulla on huomenna aamulla jumalanpalvelus pidettävänä.

• .

Mulla on huomenna aamulla jumalanpalvelus ,Setassa jossa palvomme erästä entistä punatukkaista kommunisti pj;tä.
        Hän on meidän jumalamme.

Tuli muuten hieman silleen kerrottuna että sulla on ihan omakohtaista kokemusta?!
        Ilmankos susta on tullut lesbo, yleensä lesboksi tulleet on juuri noita siänsä raiskaamia miesvihaajia.

• Tosimies.

Olipa huono.

USA:ssa saapui nuori nainen lääkärintarkastukseen. Kun hän riisui pusakkansa, tohtori näki naisen rinnassa suuren punaisen H-kirjaimen. Lääkäri ihmetteli:
        - Mistähän tuo on tullut?
        - Poikaystäväni pusakasta. Hän opiskelee Harvardissa, ja on siitä niin ylpeä, ettei ota puseroa pois päältään edes silloin, kun rakastelemme.
        Seuraavana saapui tyttö, jolla oli rinnassaan sininen Y. Lääkäri kysyi myös häneltä, miksi Y oli siinä, ja sai selityksen:
        - Poikaystäväni opiskelee Yalessa, ja on siitä niin ylpeä, ettei ota yliopiston pusakkaa pois edes rakastellessamme.
        Seuraavaksi vastaanotolle tuli nuori nainen, jonka vatsassa oli vihreä M-kirjain. Lääkäri sanoi:
        - Antakaas kun arvaan. Poikaystävänne opiskelee Michiganissa.
        - Kuinka niin? Ei minulla ole poikaystävää. Minulla on tyttöystävä ja hänkin opiskelee Washingtonissa.

• Heips,,mennäänkö taivaan portille,,jos mennäänkö yhdessä????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6635
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      668
      2842
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1220
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1215
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      232