Muistaako joku ton laulun sanat? netistä ei löydy eikä ite muista sitä kokonaan :(
Oi mamma pappa kulta
5
1844
Vastaukset
- Lj
"Oi mamma, pappa kulta, mun täytyy kirjoittaa/ kuin kamalata leiri on täällä ollutkaan./ Oi päästä pois, oi päästä pois, oi päästä kotiin pois."
Laulu on vitsikäs, mutta säkeistöjä paljon. Sinun kannattaa etsiä partio/retkilaulukirjoja kirjaston musiikkiosastolta, sieltä varmaan löytyisi. Uusimman "Lauluja" partiolaisten laulukirjan sisällysluettelosta en sitä löytänyt, ehkä laululla on jokin vakiintunut nimi, joka poikkeaa alkusanoista? Tietääkö kukaan? - emumumu
Ei olisi Terve mutsi, terve fatsi? En nyt löytänyt sanoja tähän hätään, löytyy kyllä Åttopoikien CD:ltä! Sen sijaan ruotsinkielinen versio Brev från kolonien löytyy ainakin täältä laulettuna: http://www.youtube.com/watch?v=dWJC5NSsujI
- 32 + 7
Oi mamma, pappa kulta, mun täytyy kirjoittaa
kuin kamalata leiri on täällä ollutkaan.
Oi päästä pois, oi päästä pois, oi päästä kotiin pois.
Oi päästä pois, oi päästä pois, oi päästä kotiin pois.
On johtajat niin keljut, pääkiho varsinkin.
Työn orjana saan olla kuin oisin murjaani.
Oi päästä pois, oi päästä pois...
Ja syödä leiriruokaa, hyi se on kamalaa.
En mieliherkkujani mä täällä koskaan saa.
Ja sitten ruoan jälkeen kun aion uinahtaa
he hyppii selän päällä ja repii tukasta.
Mä kärsin sekä laihdun, oon oljenkorsi vaan.
Oi koska mamma kulta sylihis tulla saan.
Minusta tämä on vähän liian raju pikkulapsille, joilla voi olla oikeasti koti-ikävä. Hauska omassa porukassa, jossa kaikilla hyvä meininki. Ei lasten aina tarvi olla niin reippaita.- 32 + 7
Tai kyllä ne taisi hyppiä mahan eikä selän päällä.
Yksi säkeistö jäi pois:
Mutt pahinta on yöllä, kun sattuu satamaan.
Kun katto vuotaa vettä, saan uida teltassa.
Oi päästä pois, oi päästä pois... - 32 + 7
Ja jos sä mamma kulta vaikk laitat paketin,
he herkut ryöstää multa, mä saan vain paperin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657