Aidot Saumanylonsukat

Nylonfetissit

Aidot saumanylonsukat, siis sellaiset joita käytettiin 50-luvulla, muotoon prässätyt ihonväriset erittäin ohuet ja liukkaat on mielestäni säärissä kaikkein kiihottavimmat! Ja kun niihin yhdistetään vielä korkeakorkoiset kengät joista näkyy punaiseksi lakatut varpaankynnet.....aaaah ihana näky. Mielellään vielä pistokas malliset korkkarit, jotka läpsähtää ihanan seksikkäästi niillä käveltäessä.
Lötyykö muita samanlaisia fetissejä?
t. Fettarit (pari)

26

1930

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saumanailonit

Sellaisia sukkia ei nykyään löydy juuri mistään, mutta tiedän Helsingissä yhden pienen kaupan, missä kyllä on.

• Saumanailonit

Nailonsukkien sihahtelu on kuin seireenin laulu korvissani:)

Samaisesta kaupasta saa muitakin 1950-luvun alusasuja!

• Saumanylonit
        Saumanailonit kirjoitti:

Nailonsukkien sihahtelu on kuin seireenin laulu korvissani:)

Samaisesta kaupasta saa muitakin 1950-luvun alusasuja!

Kauppa on ilmeisesti Kalliossa? Palmu?

• Saumanailonit

Juuri se! Selma Palmu:n pieni kauppa. Selma itse on jo edesmennyt, mutta tytär hoitaa kauppaa.
      Suosittelen! Osoite Neljäs linja 20

• Heke68

Tälläisena nylonsukkien ja sukkisten fanina olen samaa mieltä että noi saumasukat aivan upeat..Mikähän niissä saumoissa niin mahdottomasti kiihdyttää, mielenkiintoisia nämä fetissit kun itsellekään ei osaa selittää mistä on kyse. Toisaalta onko tuolla väliäkään pääasia että on hauskaa ja nauttii siitä mikä on kiihdyttävää. Huom.siis nylonit naisen päälle puettuna.
      Olenkin yrittänyt etsiä samanhenkistä seuraa vaihtamaan ajatuksia mutta ei ole oikein tärpännyt. Olen 44v mies.

• Näin minulla

Saumat vetävät miesten katseet puoleensa.
        Kun ne katoavat helman alle, mielikuvitus jatkaa saumoja pitkin ylemmäs.

• Kyllä meitä

on muitakin. Ja osataan nauttiakin.Olen 44 v. mies myös :)

• Akkerson

Minäkin 44 v mies. Häiritsee hieman, kun nämä keskustelut usein vetävät puoleensa sukkiksiin itse pukeutuvia äijiä runkkauskertomuksineen. Tai se, että sotketaan stayupit, sukkahousut ja nylonit keskenään. EI, nehän on ihan eri juttuja.
        Moukkamaisimmat kinnittävät stayupit sukkanauhoilla! Usein kyllä syynä on varmaan tietämättömyys.

Eihän aitoja nylonsukkia juuri paljon käytetä. Siksi pitääkin levittää tätä upeaa eroottista tapaa!

Onneni on, että oma vaimoni ymmärtää asian. Kyllä sekin vei kauan. Lähinnä siksi, etä arastelin ottaa asian avoimesti puheeksi. Voi veljet, se kannatti!

Suomessa näkee harvoin. sen sijaan esim. Ranskassa voi bongata silloin tällöin. Tosiharrastajahan näkee sukan laadun esim. poimuista ja kuosista. Ja oikeasta (ei siis painetun) saumasta ei voi erehtyä.

Hankin ensimmäiset ebaysta, mutta nykyään vain SIListä. Ebayssa kannatta hakea vintage nylon stockings. Ja huom, 60-70 -luujen sukkien koot olivat pienempiä kuin nykyiset. (oliko naiset niin paljon sirompia?)

• Ohjus valmiina

Vaimoni on ostellut Palmun kaupasta 1950-luvun korsetteja, rintsikoita sekä niitä sukkia.
      Mielestäni upeimmat ja ainakin itseäni eniten kiihottavat ovat sellaiset "madonnamalliset" rintsikat, joiden kupit ovat pyörötikatut ja terävät kuin ohjusten kärjet.

• Kun matkustelee Euroopassa,niin esim. Englannissa ja Ranskassa,missä naiset pukeutuvat naisellisemmin kuin täällä,alusvaateosastojen nailonsukkavalikoima on huikea. Ei tarvi hiippailla mihinkään paikalliseen "Kallioon" löytääkseen etsimäänsä.
      Vilkaiskaa vaikka mannermaisia nettialusvaatetarjontaa.
      Sielläpäin nailonsukkien käyttö on myös normaalia,toisin kuin täällä,jossa se ei kuulu kulttuuriin,vaan niistä tykkääviä pidetään jotenkin pervoina. Naiselle jos ehdotat kyseistä pukeutumista,palaute on paheksuvan kielteinen. Se osaltaan vaikuttanee siihen että niiden käyttämisessä täälläpäin on jotain syntisen paheellista.
      Onhan se seksikäs asu,mustana etenkin. Aidon nailonsukan erottaa sellasista venyvistä pussukkasukista siitä,että kun jalka koukistuu tarpeeksi,sukka menee polvitaipeessa ruttuun. Tästä tuli nyt vähän tieteellisen tuntuinen kommentti,mutta suhtaudun toki asiaan suurella intohimolla. Kaunista,ah niin kaunista!

• Mahtava vaimo

"Veli" on oikeassa.
      Kun tulen töistä kotiin ja huomaan puolisoni pukeneen saumasukat, se tarkoitta suomeksi sanottuna yhdyntähalukkuutta.

• Heke68

Kuulostaapa mukavalta, tollainen lady olisi minunkin mieleeni. Viehätysvoimastaan varma ja seksikkäästi pukeutunut nainen osaa nauttia seksistä täydellä sydämellä.. Olisi upeaa tuntea saumanailoneiden kosketus, hivellä ja hyväillä..rakastella kiihkeää naista.
        Ajatus että ottaisin takaa saumanailoneihin pukeutuneen naisen tuntuu mielettömän kiihottavalta.

• Matteusko

Hyväkroppainen, säihkysäärinen nainen, tiukka minihame, joka juuri peittää peffan, mustat ja kiiltävät nylonsukkahousut, mustat piikkikorkoavokkaat, joissa on niin korkea - ehkä 15-senttinen metallikorko - että sukkahousu rypistyy sekä kannan takaa että päkiältä, niin katselen laukeamiseen saakka, vaikka siihen menisityöpäivä.

• J.ussi

Netistä löysin yrityksen, mistä löytyy kymmeniä sukkavaihtoehtoja. Tilasin vaimolle 16 paria, sukkanauhasukkia.

• Halut hereillä

Mikä sen yrityksen nimi on?

• Jaska55
        Halut hereillä kirjoitti:

Calzessa varmaan. Sieltä saa 100% nylon sukkia. Ne on liukkaita, mahtava runkata sellaisen sisälle.

• J.ussi
        Halut hereillä kirjoitti:

Calzessa.

• 4+4
    • Akkerson

Tuollainen lady löytyy kotoa. Ja nimenomaan takaapäin naidessa saumasukat ovat yli kaiken muun! se näky jonka silloin näkee on niin kiihottava. Viimeksi sain ruotsinlaivalla tulla pyllyyn, hänellä oli mustasaumaiset, ihonväriset sukat, kiiltonahkapiikkarit ja kuuden nauhan sukkanauhaliivi. uuh...

Meillä on käytössä vain aidot nylonit. parhaat saa USAsta, Secrets in Lace on firma. käykää katsomassa.

Ja korkoa pitää olla, ainakin 12 cm.

Vaimoni inhoa sukkahousuja, ja sehän ei minua haittaa! samanhenkiset, vastailkaapa.

• Jape$$$$

Paljonko tullaus maksaa, kun osta SIL:stä?

• Akkerson
        Jape$$$$ kirjoitti:

Paljonko tullaus maksaa, kun osta SIL:stä?

Riippuu ihan summasta. Tullin sivuilta voit laskea. Huomionarvoista on, etta kannataa eritella tarksti, koska eri tuotteilla voi olla eri tullausarvot. Hintaan tulee lisaa n 12% plus Suomen alv. ostot dollareina.

Ei hullunhalpaa, mutta kun nainen pukee ostokset, niin hinta ei enaa silloin harmita.

Aidon nylonin tuntua ei mikaan normisukkis voi mitenkaan paihittaa!!

• Samaa miltä.Englannista saa myös hyviä sukkia..

• Heke68

Kylläpäs kuulostaa hienolta, aivan kuin mun fantasiassani.
      Secrets in Lacen nettisivuilla on hienot kuvat suosittelen.
      Saumasukat on kyllä kiihottavat siitä ei pääse mihinkään!

• Akkerson

oletko ehdottanut kumppanillesi? ei ole naisista niin pervo juttu lainkaan. ja etuna on se, etta pillu ei hikoile kuten sukkiksissa.

Sukkien pukeminen on oivallinen esileikki. kokeile, jos on tilaisuus, et kadu.

ei meill' nyt jatkuvasti ole tuollaista, mutta aina silloin talloin kylla...

• Heke68

Probleema on se että pitäisi löytää exän tilalle uusi lady, ja mielellään sellainen joka ymmärtää näitten asioiden päälle.
      Deiteistä ei ole oikein tärpännyt, ja asianharrastajien sivuilla pyörii lähinnä äijiä...

• Akkerson

joo, alan keskusteluissa saa lukea sukkiin pukeutuvista äijistä ja heidän runkkailuistaan, hohhoijaa.

toivotan onnea, kyllä oikeanhenkinen lady löytyy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe