Mitenköhän saan kuvan takaisin Daewoo dhr-8105 dvd-soittimeen, kun menin sohraamaan asetuksista jotain (yritin ilmeisesti saada digitv:tä näkymään soittimen kautta, mutta se ei ole pääasiassa tässä tapauksessa), en edes muista enää mitä. Oletan, että valitsin väärän "kuvan ulostulon" vai mikä se oli. Joku sen tyylinen. Kirjainyhdistelmät siinä valikossa olivat tuntemattomia mulle.
Olen kokeillut eri liitäntöjä, ottanut virran pois, kaikki piuhat pois, mutta kuvaa ei tule. Ei siis edes niin, että saisin mitään asetusvalikkoja ym. näkyviin.
Eli en saa esimerkiksi tehdasasetuksia palautettua, koska kaukosäädinkin on hyödytön, koska MITÄÄN ei näy.
Tästä selostuksesta ei varmaan ollut paljon apua, mutta en ole tekniikan asiantuntija, vain innokas leffojen ym. ohjelmien katsoja ja tallentaja...
Kiitos jos joku edes viitsii yrittää keksiä vastauksen :)
DVD-soittimen kuva katosi
tekninen säätäjä
1
91
Vastaukset
- tekninen säätäjä
Ongelma hoitui kuin ihmeen kaupalla. Jotenkin onnistuin sokkona painelemaan ulkomuistista "setupista" sinne päin, kone sammui, ja kun käynnistin uudelleen, kuva näkyi, oli alkupisteessä, eli kaikki asetukset alusta asti. Kovalevyllä oli kaikki tallennukset tallella. Jeah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615