Yrityksessä, jossa työskentelen on YT:t alkaneet muutama viikko sitten. n. 20 henkilöä irtisanotaan, työttömyysputkeen tai osa-aikaistetaan. Olen ilmoittanut ottavani työttömyysputki "paketin" Täytän paketin ehdot. Yrityksessä on yksi henkilö vuokrafirmasta tekee samoja juttuja kuin minäkin ja toinen henkilö työharjottelussa. Työharjottelijan sopimus päättyy kesäkuussa Harjottelijaa on kaavailtu kesäapulaiseksi. Vuokrafirmasta olevalla on sopimus alku syksyyn. Onko oikein, että vuokrafirmasta oleva saa noin vain jatkaa, mahdollisesti vielä jatkavat syksyllä hänen sopimusta.
YT-neuvottelut alkaneet
Antiopa
2
316
Vastaukset
- 19
Käsittääkseni silloin ei voi vedota tuotannollisiin syihin työn vähenemisen perusteella eikä taloudellsiiin (tuskin tulee säästöä). YT neuvottelut olisi käytävä siltä pohjalta, että töitä järjestetään uudelleen ulkoistuksen kautta.
- loppuu kun päättyy
määräaikaiset ei vaikuta yt. hen mitään .niitten työsopimus päättyy silloin kun se loppuu, ei aiemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645