Kuukauden päästä tarkoitus oleilla Riikassa pitkä viikonloppu. Sen olen ymmärtänyt, että hintataso lähellä Suomea, mutta siinäpä se tietämys sitten onkin.
Seuraavista kaipaisin lisätietoa:
- valuutta, mistä kannattaa hankkia, kotoa pankista vaiko sieltä paikanpäältä ja jos sieltä, niin mistä?
- mitä kannattaa tuoda eli onko jotain mikä olisi erityisen edullista Suomeen verrattuna, alkoholi?
- ruokapaikat, mitä paikallisia ruokia, mitä ja missä kannattaa syödä?
- tärkeimmät käyntikohteet, onko vanhankaupungin ja Jurmalan lisäksi muita hyviä kohteita?
- ilta- ja yöelämä, olen ymmärtänyt, että joitakin paikkoja kannattaa ilmeisesti välttää?
- mistä netissä lisätietoa?
Kiitokset!
Antakaa viimeiset Riika
vinkit
1
350
Vastaukset
- Itsvinite
Tämä blogi on aika hyvä, paljon pieniä matkailuvinkkejä
http://halvat-matkat.net/astu-riikaan/
Hauskaa matkaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657