Kirjoituksesi on jo reilu puoli vuotta vanha,mutta halusin kertoa omita kokemuksistani, vanhemmistani,äidistä,joka joutui narsistisen isän henkisen ja fyysisen väkivallan kohteeksi.Itse olen jo lähes neljäkymppinen ja minulla on 2 lasta. Kirjoituksesi kosketti,ymmärrän tunteesi ja sen pahan olon,mitä tekosi lapsiasi kohtaan saa aikaan. Isän väkivaltaisen ja henkisen manipuloinnin takia,äiti purki pahaa oloaan myös meihin lapsiin ja saattoi myös olla väkivaltainen. Tuota perhehelvettiä kesti lähes parikymmentä vuotta,kunnes äiti vihdoin otti eron. Silloin se oli jo myöhäistä, tästä vuosikausia kestäneestä piinasta johtuen äiti sairastui vakavasti henkisesti,eikä enää,hänen ollessa nyt 57v, kykene huolehtimaan itsestään. Kaikille ulkopuolisille,jotka eivät ole vastaavassa tilanteessa olleet,sanon,että on hurjan vaikea,lähes mahdoton hakea apua.Narsisti osaa manipuloida uhrinsa niin täysin,että pelko estää lähtemästä,tai hakemasta apua. Nyt,tänä päivänä hoidan äitiäni parhaani mukaan,enkä kanna kaunaa tai vihaa äidilleni siitä,että olen joutunut välillisesti narsistin uhriksi. Isää en ole tavannut vuosiin. Toivon, että te narsistin uhrit pystytte voittamaan pelkonne ja hakemaan apua,koska seuraukset voivat olla peruuttamattoman kamalia.
Nimimerkille "En jaksa enää"
Pitää uskaltaa
0
167
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625