Nettitreffeillä on naisten markkinat. Miehillä ei ole mahdollisuutta esittää vaatimuksia, vaan kaikki etenee nais(t)en fiilisten mukaan. Jos tulee joku joka ei ole sisäistänyt tätä, niin seuraava kehiin vaan. Naisen ei seuranhaussa koskaan tarvitse alistua miehen tahtoon, varsinkaan nettitreffeillä.
Faktoja miehille
15
562
Vastaukset
- Vahingoniloinen.
Näinhän ne useimmat naiset toimivat, mutta vuositolkulla näyttävät etsivän sitä sopivaa, eikä sittenkään löydy. Kannattaa esittää loppuun saakka vaikeasti tavoiteltavaa, jää löytymättä kenties ne oikeat helmet, jotka eivät lähde mielistelemään ja piirittämään.
- ....................
Tätä kieltämättä itsekin miettinyt, että en kyllä kauhean vakavasti ottaisi "kokeneiden nettitreffailijoiden" vinkkejä, sillä itse en ainakaan toivonut, että jäisin jumittamaan pitkiksi ajoiksi jonnekin nettitreffeille.
Opetuksen saaneen kanssa samaa mieltä siitä, että yhteen ei kannata nopeasti muuttaa. Oli sitten tavannut henkilön missä tahansa.
- opetuksen saanut
ei kannata heti aloittaa vakavasti sillä aika näyttää onko juoppo mies vai muu ongelma, suurin virhe on mennä nopeasti yhteen asumaan.
Ulkonäköön ei voi luottaa aina, ja ainahan voi näytellä alussa, esm.alkoholin käyttö on sellanen et tulee alle vuodessa vasta esille, onko ongelmainen siinä. - mr_groove
Tuolla asenteella tulet hankkimaan paljon kokemusta. En toki väitä, että naisen pitää alistua, mutta ei kärsi asettua miehen yläpuolellekaan, jos oikeasti haluaa löytää kumppanin. En kokenut nettitreffejä naisten markkinaksi, vaan mielestäni ne menivät aika tasan, ainakin omassa vaatimuskategoriassani.
- Daami69
Herää kaikenlaisia ajatuksia. En tarkoita näitä välttämättä suoraan kommentiksi aloittajalle, mutta pyörittelin vain näitä alistumisideoita muuten vaan.
Minkä ihmeen takia kenenkään pitäisi alistua kenenkään tahtoon? En ymmärrä. Eiköhän nuo alistusleikit kuulu enempi SM-puolelle.
Jos ajatellaan että nainen ja mies menevät treffeille ja mies päättää haluta seksiä mutta nainen ei, niin tottakai jos nainen suostuu vastoin tahtoaan niin hän on alistunut, mutta jos nainen ei vaan suostu, niin voiko sanoa että "mies alistui naisen tahtoon"? Haluaminen on tahtomista, mutta onko se että ei halua tahtomista?
Jos tapaus jäi vähän hämäräksi, niin verrataan sitä siihen että Matti ja Teppo ovat naapuruksia, ja Matilla on kiva harava. Teppo haluaa saada sen haran, mutta Matti ei halua antaa sitä. Jos Matti ei vaan anna, niin alistuiko Teppo Matin tahtoon? Naurettava ajatuskin.
Kuka tahansa voi päättää haluta mitä tahansa, ja on itsestäänselvyys ettei ulkopuolisten tarvitse mennä näiden oikuttelijoiden tahdon mukaan tasatahtia pomppien, palvelemaan ja miellyttämään pyrkien.
"Fiilis" on vähän huono sana ehkä kuvaamaan naisen tahtoa, halua tai haluttomuutta, sillä siitä tulee sellainen mielikuva kuin naisen pyrkimykset perustuisivat jollekin epämääräiselle, kaltevalle pohjalle jota ei pysty perustelemaan. Kuitenkin syitä jättää joku jätkä väliin tällä kertaa voi olla hyvinkin päteviä, joita ei ehkä voi sanoa ääneen mutta miehet voisivat ottaa huomioon. Kuukautiset on yksi tällaisista. Ei todellakaan kiinnosta joku sotkuseksi tuikituntemattoman miehen kanssa, voi moni nainen ajatella.- mr_groove
Samaa mieltä muuten, mutta miksi ihmeessä et voi sanoa haluttavalle deitille, että nyt ei käy kun on menkat?
- LiinaMaija
mr_groove kirjoitti:
Samaa mieltä muuten, mutta miksi ihmeessä et voi sanoa haluttavalle deitille, että nyt ei käy kun on menkat?
Ompas sekavia juttuja! Mutta niin nainen kuin mieskin voi sanoa että nyt ei vaan huvita! Ja yleensä ekoilla treffeillä ei huvita, vaan sitten kun on tutustuttu paremmin.
Eikä se todellakaan kuulu treffikumppanille onko menkat vai ei! - mr_groove
LiinaMaija kirjoitti:
Ompas sekavia juttuja! Mutta niin nainen kuin mieskin voi sanoa että nyt ei vaan huvita! Ja yleensä ekoilla treffeillä ei huvita, vaan sitten kun on tutustuttu paremmin.
Eikä se todellakaan kuulu treffikumppanille onko menkat vai ei!Tuohon menkkajuttuun haluan kommentoida.
Ymmärsin Daami69:n tekstistä, että kyseessä olisi tilanne, jossa nainen haluaisi, mutta ei voi, kun on menkat. Kyllä mulle on pari kertaa treffikumppani sanonut tunnelman kehittyessä kiihkeäksi, että ei voi harrastaa seksiä, kun on menkat ja näillä kerroilla on päädyttiin intiimiin kanssakäymiseen ilman yhdyntää. Toisen kanssa olin parisuhteessa kolme vuottaa ja toisen olen parhaillan. Itse arvostan avoimmuutta ja suoruutta.
Mikä häpeä se on. Jokaisella naisella on ne.
Ehkä kaikein avoimin tässä mielessä oli eräs saksalaisnainen, jonka kanssa satuimme samaan hissiin ja elettin juttelemaan. Lasketeltiin sitten yhdessä monta tuntia, syötiin , juteltiin ja sitten hän sanoi, olevansa pahoillaan, kun hänellä on menkat. Hotellimme olivat vielä eri kylissä, joten se juttu ei edennyt pidemmälle. En oiken osannut suhtautua tuohon kommenttiin ja menin vähän hämilleni, koska se olisi kuitenkin ollut vain lomaromanssi.
No joo, tottakai jokaisella on oikeus ja velvollisuuskin sanoa, että ei huvita. Paljon pahempi tilanne syntyy, jos suostuu seksiin vasten tahtoaan. Sitten ainakaan suhteesta ei tule mitään. - Daami69
mr_groove kirjoitti:
Tuohon menkkajuttuun haluan kommentoida.
Ymmärsin Daami69:n tekstistä, että kyseessä olisi tilanne, jossa nainen haluaisi, mutta ei voi, kun on menkat. Kyllä mulle on pari kertaa treffikumppani sanonut tunnelman kehittyessä kiihkeäksi, että ei voi harrastaa seksiä, kun on menkat ja näillä kerroilla on päädyttiin intiimiin kanssakäymiseen ilman yhdyntää. Toisen kanssa olin parisuhteessa kolme vuottaa ja toisen olen parhaillan. Itse arvostan avoimmuutta ja suoruutta.
Mikä häpeä se on. Jokaisella naisella on ne.
Ehkä kaikein avoimin tässä mielessä oli eräs saksalaisnainen, jonka kanssa satuimme samaan hissiin ja elettin juttelemaan. Lasketeltiin sitten yhdessä monta tuntia, syötiin , juteltiin ja sitten hän sanoi, olevansa pahoillaan, kun hänellä on menkat. Hotellimme olivat vielä eri kylissä, joten se juttu ei edennyt pidemmälle. En oiken osannut suhtautua tuohon kommenttiin ja menin vähän hämilleni, koska se olisi kuitenkin ollut vain lomaromanssi.
No joo, tottakai jokaisella on oikeus ja velvollisuuskin sanoa, että ei huvita. Paljon pahempi tilanne syntyy, jos suostuu seksiin vasten tahtoaan. Sitten ainakaan suhteesta ei tule mitään.>En oiken osannut suhtautua tuohon kommenttiin ja menin vähän hämilleni,
Vastaat itse itsellesi että miksi ei voi sanoa. Ainakaan itse en suotta halua hämmentää jotakuta ihmistä jonka toleranssia en vielä tiedä. Joidenkin mielestä kuukautiset on sama asuin kuin puhuisi vaikkapa peräpukamista, eli jotain todella ällöttävää. Toisille ne ovat ihan normaali asia. Itse kuulun jälkimmäiseen leiriin, mutta mistä voin tietää mihin toinen kuuluu? Eiköhän tutustumisvaiheessa ole syytä vähän säästellä toista osapuolta.
Eikä se välttämättä pelkkään seksiin vaikuttaisi, ainakin itselläni on aivan hirveä olo juuri ennen varsinaista vuotoakin, eikä voisi vähempää kiinnostaa tavata joku jos on paha olla (melkeinpä tarvis antaa ylen). Itse vuotohan sitten tuleekin yleensä infernaalisen kivun kanssa...
Yksi toinen syy miksi ei tunnu kivalta sanoa tuollaisia on se että sitä ei välttämättä uskota. Jotkut miehet ovat niin vakuuttuneita jo etukäteen että "ei se mun kaa lähe kumminkaan" että sanoi näille minkä tahansa syyn että ei voi nyt tavata niin heti on se toinen tietävinään että se vaan yrittää vältellä. Sen huomaa siitä että mies alkaa vetoamaan ja aloittaa jonkun kauhean selityksen jossa perustelee kauheasti miten se tapaaminen on tärkeää ja mielellään mahd. pian.
Tässä en ole mikään kaiken tietävä kun en ole kauheasti edes ketään tapaillut, mutta kuuleehan noita juttuja... xD - mr_groove
Daami69 kirjoitti:
>En oiken osannut suhtautua tuohon kommenttiin ja menin vähän hämilleni,
Vastaat itse itsellesi että miksi ei voi sanoa. Ainakaan itse en suotta halua hämmentää jotakuta ihmistä jonka toleranssia en vielä tiedä. Joidenkin mielestä kuukautiset on sama asuin kuin puhuisi vaikkapa peräpukamista, eli jotain todella ällöttävää. Toisille ne ovat ihan normaali asia. Itse kuulun jälkimmäiseen leiriin, mutta mistä voin tietää mihin toinen kuuluu? Eiköhän tutustumisvaiheessa ole syytä vähän säästellä toista osapuolta.
Eikä se välttämättä pelkkään seksiin vaikuttaisi, ainakin itselläni on aivan hirveä olo juuri ennen varsinaista vuotoakin, eikä voisi vähempää kiinnostaa tavata joku jos on paha olla (melkeinpä tarvis antaa ylen). Itse vuotohan sitten tuleekin yleensä infernaalisen kivun kanssa...
Yksi toinen syy miksi ei tunnu kivalta sanoa tuollaisia on se että sitä ei välttämättä uskota. Jotkut miehet ovat niin vakuuttuneita jo etukäteen että "ei se mun kaa lähe kumminkaan" että sanoi näille minkä tahansa syyn että ei voi nyt tavata niin heti on se toinen tietävinään että se vaan yrittää vältellä. Sen huomaa siitä että mies alkaa vetoamaan ja aloittaa jonkun kauhean selityksen jossa perustelee kauheasti miten se tapaaminen on tärkeää ja mielellään mahd. pian.
Tässä en ole mikään kaiken tietävä kun en ole kauheasti edes ketään tapaillut, mutta kuuleehan noita juttuja... xDAinakan juttuja kuulee!
Niin, tuossa omassa suhtautumisjutussa hämmensi se, että en ollut vielä edes ajatellut haluavani seksiä naisen kanssa. Nautin vain hyvästä lasketteluseurasta, eikä jutteluissammekaan ollut mitään flirttiä. Sitten kun toinen heittää, että on ikävää kun mulla on menkat. Ehkä hän oli kotimaassaan tottunut siihen, että jos saa miehen huomiota, niin mies haluaa seksiä, mitä en aivan helposti omien kokemusten perusteella usko. No, hän oli yksin siellä kuten minäkin, molemmat vasta eronneita. - Daami69
mr_groove kirjoitti:
Ainakan juttuja kuulee!
Niin, tuossa omassa suhtautumisjutussa hämmensi se, että en ollut vielä edes ajatellut haluavani seksiä naisen kanssa. Nautin vain hyvästä lasketteluseurasta, eikä jutteluissammekaan ollut mitään flirttiä. Sitten kun toinen heittää, että on ikävää kun mulla on menkat. Ehkä hän oli kotimaassaan tottunut siihen, että jos saa miehen huomiota, niin mies haluaa seksiä, mitä en aivan helposti omien kokemusten perusteella usko. No, hän oli yksin siellä kuten minäkin, molemmat vasta eronneita.Jaa, mutta olikohan varmasti kyse seksistä? Saattoihan hän tarkoittaa että olisi muuten vaan tykännyt viettää iltaa, mutta pitää lähteä vaihtamaan tamponi/side/tyhjentämään kuukuppi. Tai että häntä sattui eikä jaksanut enää seurustella enempää.
Vai ilmaisiko ihan suoraan että sori ei seksiä kun on kuukautiset?
Itse saattaisin kieltäytyä monestakin asiasta kuukautisten aiheuttaman kivun ja yleisen epämukavuuden vuoksi. Pitkässä parisuhteessa se ei kuitenkaan olisi välttämättä seksi, koska orgasmi vähentää kivasti kuukautiskipua. Ainoastaan uudessa suhteessa jossa haluaa olla vieraskorea eikä läträtä veren kanssa.
- että näin
ja höpö höpö, kyllä miehet ihan just samanlaisia, ainakin minun kokemukseni mukaan..
Kyllä se on juuri noin että naisten ehdoilla mennään, naisilla on kovat kriteerit, minä lähtisin kenen naisen kanssa tahansa vaikka kahville mutta ketään ei kiinnosta...
- marytakiss
Hei rakas.
Miten te, toivon olet hyvin? Nimeni on maryta Ruba i näki profiilisi tänään ja minä rakastan sitä, uskon, että voimme luoda hyvät suhteet sieltä, niin kirjoita minulle takaisin läpi minun sähköpostiosoite (marytaruba@yahoo.com) lisää keskustelua.
Odotan teidän
vastaus pian
maryta.
Rakkaat ota yhteyttä minuun tästä sähköpostiosoitteesi, jotta voimme oppia tuntemaan toisemme niin kuva (marytaruba@yahoo.com)
.......................................................
Hello dear.
How are you, i hope you are fine? My name is maryta ruba i saw your profile today at and i love it,i think we can build a good relationship from there,so please write me back through my email address( marytaruba@yahoo.com ) for more discussion.
I am waiting for your
reply soon
maryta.
My dear please contact me with this email so that we can get to know each other both in picture (marytaruba@yahoo.com ) - marytakiss
Hei rakas.
Miten te, toivon olet hyvin? Nimeni on maryta Ruba i näki profiilisi tänään ja minä rakastan sitä, uskon, että voimme luoda hyvät suhteet sieltä, niin kirjoita minulle takaisin läpi minun sähköpostiosoite (marytaruba@yahoo.com) lisää keskustelua.
Odotan teidän
vastaus pian
maryta.
Rakkaat ota yhteyttä minuun tästä sähköpostiosoitteesi, jotta voimme oppia tuntemaan toisemme niin kuva (marytaruba@yahoo.com)
.......................................................
Hello dear.
How are you, i hope you are fine? My name is maryta ruba i saw your profile today at and i love it,i think we can build a good relationship from there,so please write me back through my email address( marytaruba@yahoo.com ) for more discussion.
I am waiting for your
reply soon
maryta.
My dear please contact me with this email so that we can get to know each other both in picture (marytaruba@yahoo.com )
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911