Mahdottomuus on täältä löytää ainakaan tyttöystävää tai tosiystävää mitä näitä nyt sitten onkaan niin voin sanoa että aivan turhaa työtä yrittää täällä ketään.Voin kokemuksesta sanoa että tämmösiltä paskapalstoilta ei saa kuin "moi"mitä sää"ok" moi" ystäviä.*On aivan saatanan käsittämätöntä miten täällä vongutaan meseseuraa ja sitten kun päästään jutteleen niin maksimissaan yks kerta ja siihen loppuu chättäily.....paremmat todennäköisyydet on voittaa sota ryssiä vastaan kuin saada täältä joku vittu olen puhunut.
Paska palsta
3
116
Vastaukset
- Ja tämä on tosi
Juuri näin on asia,täällä ei ole kun paskanjauhajia ja meseen ruikuttajia ja sitte siellä mesessä ei olla eikä puhuta mitään jos ollaankin.
Paska paikka tämä. - Weirdogirl
Samaa mieltä. Ja suurin osa niistä "siis niinku mä oon niin hot 18v mies haen seuraa alaikäraja 10v!!!!111" -tyypeistä on vaan niitä nelikymppisiä epätoivosia äijiä. Hyi saatana. Ja tytöt jotka hakee seuraa on sitten niit perseen heiluttajia jotka ei tajuu oikeista suhteista mitään. Eikö maailmassa oo oikeesti enää yhtään jalat maassa olevaa tyyppiä?
- hfhghghhfhfhhfhhfhfh
Palstana tämä on mielestäni loistava ja idea on hyvä, mutta uskottavuus on mennyt pilalle juuri näiden edellämainittujen ihmistyyppien ansiosta. Todella surullista sellaisia ihmisiä kohtaan jotka tosissaan täältä hakee esimerkiksi ystävää.
Ja kyllä, kyllä jalat maassa olevia tyyppejä on olemassa, mutta niistä suurin osa ei etsi täältä yhtään mitään kun heillä on jo kaikki asiat kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647