Moi,
En ole varma, että onko oikea paikka kysyä, mutta parempaa en keksi. Aloitin jonku aikaa sitten kuvaamaan kavereiden kanssa lyhytelokuvaa, jossa tärkeänä elementtinä esiintyi valkoinen 7n kukan tulppaanikimppu. Suurin osa kohtauksista oli jo kuvattu, kun selvisi, ettei kuvauksia voi jatkaa, kun tulppaaneja ei saa enää oikein mistään. Kysyisin, oisiko kellään mitään hajua, mistä saisi halvalla pk-seudulla muovisia tulppaaneja, tai kukkia, jotka menisivät tulppaaneista, jos niitä ei kuvaisi erityisen läheltä.
Muoviset tulppaanit
MrOhjaaja
1
111
Vastaukset
- Lad
Etolassa olen joskus nähnyt aidon näköisiä tekokukkia. Neilikat jäivät mieleen, mutta ehkä on tulppaaneitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657