viikon loma edessä, ja toisena päivänä lähdetiin vuokrakämpästämme illalliselle ja sillä aikaa kun söimme oli huoneistomme putsattu kokonaan: kaikki rahat, kortit, elektroniikat yms. viety. Tutu sisään avaimilla kun ei ollut murron jälkiä. Törkeää puuhaa. Siis www.barcelonaforrent.com sivusto täyttä kusetusta, soitettiin toimistolle ja eivät edes viitsi tulla paikalle, sanoivat vaan että poliisille ilmoittakaa. MITÄ KUSIPÄITÄ!!
ÄLÄ KOSKAAN VUOKRAA KÄMPPÄÄ
2
847
Vastaukset
- olasir
Pahoillani puolestasi, mutta ehkä pikkasen liikaa yleistät!
Minulla on kuudesta vuokrauksesta kokemusta ja kaikki menneet hyvin. Tosin en ole jättänyt arvoesineitä huoneistoon vaikka siellä on ollut koodattava kassakaappi. Koodihan on helppo purkaa kun sen muutoskoodin vain tietää.. sitäpaitsi kerrankin kassakaappi oli täysin irrallinen, helposti kainaloon otettavissa. Kuka sellaiseeen voi luottaa? Onneksi kamerat on nykyisin laadultaan loistavia joissakin kännyköissä, joten ei tarvitse raahata laatikkokameraa mukana. - Barcelonaforrent
Barcelonaforrent.com on huijaus.
Vuokrasimme 2011 marraskuussa heidän kautatan "deluxe" asunnon kahdeksi viikoksi. Asunnon kunto oli "rikkinäistä Ikeaa" eikä firmalla pienintäkään halua tulla vastaan hinnassa tai korjata 30-kohtaista virhelistaa.
Lopuksi toteuttivat puhelimessa sanomansa uhkauksen ja vedättivät depositin, koska olin valittanut asunnon kunnosta. Eli yhden kalliin kokemuksen perusteella voin sanoa perustellusti, että Barcelona for Rent on kusetus. Pysykää kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595