Voi vittujenkevät,eikö tässä yhteiskunnass oo enää nuoria ja teini-ikäisiä muitakun homoja ja bi/lesboja.
Kaikki pennut jo 10 vuotiaasta alkaen ulisee täällä homo/lesboseuraa mesee ja irl.
Mihin tää maalima on oikee menossa ku jo pikkupennut,pojat, on jo homoja kyrvän lutkuttujia.
Voi ristus että osaa vituttaa tää tällänen touhu.
Nim nyt hetero ja AINA hetero.
Homo homo homo
6
196
Vastaukset
- TÄYSIN100%HOMO
kypsää (heterot saastuttaa yhteiskunnan) :p
- lål
no vittuuko tänne tuut valittamaan?Eiköhän molempia oo ihan riittävästi..
- Hetero nyt,AINA hete
no siks tulin ku vituttaa ja ihmetyttää ku jo 10 vuotiaat pennut,pojat on jo kyrvän lutkuittajia,saatana,eikö nykyään enää oo terveitä nuoria/teini-ikäsiä ollenkaa.
- lål
Hetero nyt,AINA hete kirjoitti:
no siks tulin ku vituttaa ja ihmetyttää ku jo 10 vuotiaat pennut,pojat on jo kyrvän lutkuittajia,saatana,eikö nykyään enää oo terveitä nuoria/teini-ikäsiä ollenkaa.
juu , tuo 10-vuotias juttu on totta. Vaan aika törkeetä sanoo "terveitä nuoria/teinejä"? jos on homo/lesbo nii ei oo terve?
- homo100%
Kyl mä huomaan et te ootte selvästi vähän jälkeen jääneitä noitten juttujenne perusteella ;) Homothan on ihan vitun pelottavia
- jaaaahas...
Aika lapsellista, aloittaja. Vaivaako homofobia vai mikä? Eikö löydy seuraa kun kaikki hyvännäköiset on homoja/lesboja, hm? :D Itse olen hetero, mulla on ihana poikaystävä, eikä mitään väliä kuka on homo ja kuka lesbo. Oikeasti, me ollaan kaikki vaan ihmisiä! Mun täti on lesbo ja sillä on kaks lasta, enkä oo varmaan ikinä nähnyt onnellisempaa ihmistä. Ja totta kai rakastan tätiäni hirmuisesti, ei siihen vaikuta seksuaalinen suuntautuminen. Joten painu vaan vittuun fobioides kanssa ja jätä meidät terveet ihmiset rauhaan. Ja entä sitten jos ihminen huomaa jo kymmenen vuotiaana olevansa homo? Ei sitä voi mitenkään peruuttaakkaan, että kehen rakastuu. Mutta se on kyllä totta, että 10-vuotiailla ei oo tälle palstalle paljoo asiaa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657