Anopillani on alkanut olemaan viime helteiden jälkeen paljon ongelmia mm. liikkumisen kanssa ja muisti toimii kuin kanan lento.
Pää kuvat otettiin syksyllä mutta niissä ei näkynyt kuin "iän tuomia hiutaleita"
Toinen puoli kehosta velttoilee, istuminen ilman tukia on lähes mahdotonta.
Muistaa aikaisempia asioita tosi hyvin, ja toisinaan muisti toimii kuin ennenkin. Mutta esim ei muista lääkäristä tullessa että mitä sielä puhuttiin, tai onko soittanut minulle jo.
Koti hoito hoitaa lääkkeet ja ruuat tuodaan.
Lääkärissä kun kysyttiin muistista niin kommentti oli ettei siihen nyt kannata nyt syventyä. Kirjoitti todistuksen että voin hoitaa muorin asioita kun ei itse osaa/pysty.
mietin vain että mistä tässä on kyse..
Tuo lewy jotenkin sopisi kun katsoin oireita. Muistamattomuus/ sekavuus ilmenee aina rajusti kun hän väsähtää tai sairastuu.
Olen hiukan huolissani että miten nyt kun hän joutuu muuttamaan uuteen asuntoon, meneekö aisiat huonommiksi nytten
Lewy, dementia, vai jotain ihan muuta?
MiniMiniä
1
176
Vastaukset
- hae infoa
otappa yhteys paikkakunnan muistihoitajaan jos olet epävarma,ja sitten on muistipolikliniikkakin olemassa siel ja täällä ,tai vaikkapa muistiliitto jos askarruttaa,sieltä saa apua,turha lähteä arvailemaan ja googlettamaan,muistisairauksia monia ja alzheimer ja lewykin sekoilee keskenään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595