Olen osa-aikaisena vuokrafirman kautta töissä, mutta samassa työpaikassa siis koko ajan. Tammikuussa kyselin kesätöistä ja minulle sanottiin sekä esimieheni, että vuokrafirman puolesta, että koska olin sillä hetkellä pisimpään ollut työntekijä saan täydet tunnit kesällä. Puhuimme tästä asiasta tiimipalaverissakin ja paikalla oli muut työntekijät kuulemassa. Nyt on kuitenkin käymässä niin, että en taidakkaan saada täysiä tunteja. Saan ehkä 3-4 vuoroa viikossa, mutta en viittä kuten alunperin sovittiin.
Eikö niin, että laki on minun puolella ja suullinen sopimus asiasta on lain edessä pätevä?
(Laitan tämän myös tänne, vaikka ensin laitoin kesätyö-kohtaan)
Lupaus kesätöistä
Nyt suututtaa
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670