Emme mitään muuta kuin huudamma ja öykkäröimme. Hallitusta emme saa nurin, koska kepu on nykysen menon takaajana. Vas.liiton ja vihreiden homojen kanssa huudamme ja itkemme. Huonosti menee.
Mitä teemme oppositiossa?
17
103
Vastaukset
- voitto soinille
höpsistä
kyllähän ihmiset heräävät, tyhmemmätkin
vai onko susta kiva maksaa muiden laskuja ja rikastuttaa pankkiireita?
älä luulekaan, että muut ovat noin tyhmiä
kasvua näköpiirissä kun ihmisten tajunta laajenee- Olet juntti!
Taidat olla hölmölästä kotoisin. Nyt me todellakin jouduimme maksjiksi.
- 65465789
Hallituksesta tulee niin sekalainen sakki, että hyvinkin joku pien puolue voi jo sen kaataa.
- roope the man
Kun ei ole kykyä tehdä kompromisseja niin ei ole. Olisin itse toivonut persut hallitukseen korruption vastustajina ja tuomaan jotain älyä maahanmuuttopolitiikkaan. Esim jonkunlaiset älykkyystestit olisi paikallaan, kun meille tulee se pahin kura kaikista. En silti vastusta ulkomaalaisia.
- Timo Hitman
Juuri noin!
- PS
vartohan hiukan
soini piti sanansa uskotaan nyt häneen :)
vaaleissa tavataan!!- Timo Hitman
Piti sanana ja teki poliittisen itsemurhan. Minä äänestin Halla-ahoa, en Soinia.
Soini on urhea kamikaze. Tekeehän musutkin itsemurhia, urheudesta. - 987456
Totta, itse olisin todella järkyttynyt jos Soini olisi tuossa EU tuki hallituksessa. EU hajottattaa pian itse itsensä ja kaikki toimii PS:n hyväksi. Soini piti sanansa ja EU takaa hänelle veret seisauttavan tulevaisuuden.
- Jäähyväiset
Tässä persut allekirjoitti loppunsa. Seuraavissa vaaleissa ovat taas pienpuolue koska nyt valtapuolueet ottavat tosissaan mm maahanmuuton kansassa aiheuttaman kiukun ja tekevät asialle jotain. Näin persujen yhdeltä isolta suosion nostajalta putoaa pohja pois.
Nyt mulle riitti äänestelyt. Tulkoon mamuja vaikka ovista ja ikkunoista ja maatkoon suomalaiset vanhukset paskoissaan. Pääasia että uilkomaille virtaa mahdollisimman monta miljardia euroa vuosittain.
Kiitos ja adjö.- Hitsaman
Älä nyt ihan kokonaan karkaa,itsellä on samat aatokset,mut katselleaan,mitä tuleman pitää ?
- Savolax*
До свидания!
Goodbye!
Auf Wiedersehn!
Hyvästi rakkaat persut!
http://www.youtube.com/watch?v=NfIVqDd3RWQ - jåå pa jåå..
Savolax* kirjoitti:
До свидания!
Goodbye!
Auf Wiedersehn!
Hyvästi rakkaat persut!
http://www.youtube.com/watch?v=NfIVqDd3RWQhttp://www.youtube.com/watch?v=HTqbMzz59N8
Näkemiin kaupungit ja tönöt!
- Room.kat.
Soini teki voitosta tappion.
No ainoa onni se tässä on, että kyllä se porvarinkin ilonpäivät päättyvät joskus viimeistään siinä vaiheessa, kun lähimarketista loppuvat ruuat kun kaikkien työtätekevien nälkään kuolleet ruumiit pötköttävät ojissa ja tienpientareilla.
- Näin käy:
Kokoomus vie demareita, kuin pässiä narussa.
- Vihan vuodet?
Soini petti äänestäjänsä, se on nyt selvää. Soini saa palkkionsa taivaassa, ei Suomessa. Eriarvoisuus lisääntyy ja leipäjonot pitenee Kepu ja persut, todellisia pettureita.
- Ei olisi uskonut
Tämän kun olisin tiennyt äänestytkopissa,olisi toinen puolue saanut ääneni.
Persut=pikkulapsi en leiki teidän kanssa kun en saa tahtoani läpi.
Loppuiko Soinilta pokka ja pelkää että hallituksessa olisi tullut iso MOKA,Kun täysin amatöörit ja fanaatikot olisivat päässeet temmeltämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277