http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/kehitys-soinisk1911
Luettuani Eija Soinin tarinan, olen entistäkin vakuuttuneempi ettei siinä ole mitään järkeä.
Tukea Afrikkaan, kannattaako?
9
66
Vastaukset
- Tosimies.
Kun tukee Afrikkaa ,se on hyödyttömämpää kuin vetäisi rahat likakaivoon.
Apinoille antaessaan rahat saa enemmän vastinetta. Kun ensin käydään tuhoamassa mahdolliset nousevat sivilisaatiot ja sitten ollaan niin kovin pahoillaan ja aletaan rakentamaan kaikenmaailman pytinkeja ja viemään kaikkee krääsee kuka minkäkin ismin voimin ja unohdetaan täysin se että näille kavereille pitäisi ensin opettaa kuinka korkeakulttuurinen yhteiskunta toimii, kun ensin se mahdollisuus, että he olisivat itse sen oppineet heiltä riistettiin.
- Tosimies.
Mitkä nousevat sivilisaatioti??
Ovat olleet samassa asemassa jo 4000 vuotta, ne eivät siitä nouse ilman meidän apua, saatanan paviaanit.
Samanlaisissa lehmänpaskamajoissaan asuvat edelleen. - hassu-1
Kun halu puuttuu, niin muu on turhaa ja toivotonta.
Sama näkyy erään meilläkin satoja vuosia vaikuttaneen vähemmistön toimissa.
- ss--ss&V}}
Harvinaista että joku uskaltaa sanoa totuuden asiasta, mutta samaan aikaan Halonen ramppaa jakamassa lisää lahjuksia, pedaten jotain kuvitteellista YK-virkaa itselleen.
Tuo artikkeli kannattaa kyllä lukea antaumuksella. - sitä saa mitä tilaa
Kyllä "mustassa maanosassa" on ollut myös KORKEAKULTTUUREITA, eikä pelkästään kivikautista menoa. Eurooppalaiset tunkeutuvat Afrikkaan, ryöstivät maan luonnonvarat, raahasivat väkeä ORJIKSI ja tuhosivat eläimistöä, osan jopa lähes sukupuuttoon. On turha UMMISTAA SILMIÄ SILTÄ TOSIASIALTA, että Afrikan kärsimykset ovat suurelta osin eurooppalaisten aikaansaannosta!.
Amerikan mantereenkin eurooppalaiset ryöstivät alkuperäiskansoilta, jotka elivät sopusoinnussa luonnon ja itsensä kanssa. Monta korkeakulttuuria tuhoutui eurooppalaisbarbaarien hyökkäyksissä. Nyt sitten ihmellään, että kuis nyt näin kävi. - .
Äläs nyt luovuta. Kyllä keenenerikin voi oppia yksinkertaisia asioita, kuten vaikka pykäämään huussin, kunhan muutama vuosisata opetetaan.
Itse tuotoksestahan he ovat osanneet jo kauan rakentaa vaikka, mm. asuntoja, keittää ruokaa jne.
Tämäkin kaveri oppi uuden ihan tuosta noin vain; http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/nakiko-mies-rullaportaat-ensimmaista-kertaa-elamassaan-/art-1288388787793.html - kaso2
Hienoa että tullee itse tekijältä tällaista palautetta...mutta pelkään että mediassa se kuitenkin vaipuu unholaan...kukaan ei opi mitään...
- Voi H*LVETTI!
Uusi hallitus tulee olemaan vielä pahempi hyysärihallitus kuin edellinen.
Mikään ei muutu kuin pahemmaksi. Thors jatkaa tuhoaan, samoin Sinnemäki ja Brax oikeistajumme ärsyttämistä.
Varautukaa maksamaan paljon enemmän veroja. Meille kun rapsahtaa pelkästään Portugalista iso lasku, eikä se jää viimeiseksi vaikka kuinka luvataan. Pitihän Irlanninkin olla viimeinen, samoin Kreikan.
Espanjasta se vasta iso lasku tulee.
Pakolaismäärä räjähtää käsiin, kun arabimaiden diktatuurit sortuvat ja diktaattorien ystävät joutuvat pakosalle. Tiedätte siis keitä on tulossa!
Varmaan tulee vielä "oikeudenkäyntejäkin", kuten entisellä papilla. Suomi pelastaa massamurhaajat kotimaidensa oikeuslaitosten kynsistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271