Seuraavasta Nintendo-konsolista on viimeisen kuukauden aikana liikkunut monenlaista tietoa. KonsoliFinin artikkelissa tehdään yhteenvetoa tähänastisista huhuista: http://www.konsolifin.net/nintendo/jutut/162/
Wii 2
8
258
Vastaukset
- Vanha Pelaaja
Kannatta muistaa, että Wii:n tullessakin oli jos minkälaista huhua liikenteessä. Oli virtuaalikypärää, kosketusnäyttöjä...vaikka mitä ennustettiin.
Eli nyt jäitä hattuun. Kesäkuun 8. päivä olemme oikeasti viisaita. - Hardew
Olemme oikeasti viisaita jo kesäkuun 7. päivä, jolloin Nintendon pressi pidetään.
Ja Wii 2 -huhut eroavat Wii 1 -huhuista siinä, että ne 1) ovat spesifisempiä 2) tulevat usealta (arvovaltaiselta) lähteeltä ja 3) ovat pääosin samansuuntaisia. Siksi niillä on tietty painoarvo. - Hardew
No niin, kesäkuun 7. päivä on täällä! Tänään Wii 2:n ominaisuudet paljastuvat. Nintendon E3-lehdistötilaisuus alkaa runsaan parin tunnin päästä seitsemältä. Tuolloin Wii 2 esitellään maailmalle.
Wii U on mun mielestä hyvä konsoli mä ainaki ostan sen. sehän selviää ens vuonna.
- secret WII
WII 2:della eli WII U:lla voi myös pelata normi wiin pelejä
- Angelo
Niin voi - ja normi-Wiin ohjaimetkin siinä toimii!
Taaksepäin yhteensopivuus on iloinen asia. :)- fart4w3ygbfx
Niinhän se on mutta harmi vaan ettei MITÄÄN wiin pelejä voi pelata wii u:n gamepadilla tai pro controllerilla joten jos ei omista wiitä niin joutuu ostamaan wii kapulan ja mahdollisesti wiin classic controllerin.
- Luffy
Tällainen artikkeli Wii U:sta ja muistakin Nintendon koneista muuten ilmestyi hiljattain, jos joku on missannut: http://www.konsolifin.net/nintendo/jutut/178/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339