MIten paljon rokotukset tulevat maksamaan? Varsinkin se ensimmäinen oma kustantama rokotus?
Olemme miettimässä mäyriksen ottamista mutta haluasin tietää vähän eläinlääkärikuluja ennen sitä..
Rokotukset!
3
216
Vastaukset
- rokotukset kunnossa
Rokotukset maksaa n. 100 euroa, joihon kuuluu rokotus penikkatautia ja rabiesta vastaan 12 viikon iässä sekä tehoste 16 viikon iässä. Näiden jälkeen koira rokotetaan yleensä 2 vuoden välein, nylyään taitaa olla jopa 3 vuoden välein. Metsästyskäytössä oleva koira suositellaan rokotettavaksi vuoden välein. Korjatkaa, jos jotain jäi sanomatta :)
- Tarkennus...
Rabies tulee vasta 16 viikkoisena - ei 12. Metsästyskäytössä tuo vuoden välein suositus tarkoittaa lähinnä rabiesrokotusta, joka luolakokeissa ja metsästyksessä on itse asiassa pakollinen vuoden välein. Muuten OK.
Mutta jos pelkklä rokotusten hinta on tällä hetkellä suurin kysymys, niin suosittelen ottamaan aikalisän ja selvittämään mitä kaikkea muita menoja ja velvollisuuksia koiran hoitoon, lääkintään ja omistamiseen liittyy.
Rokotuskustannukset on vain pisara meressä. - juliaellen
meillä rokotus maksaa 45 € eli ei paha.. tosin ostan aina matolääkkeet samalla eli 49.. € eikä todellakaan paha hinta..(::
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647