kyl se oisi päästävä ohjelmaan "Ilme nuoremmaksi" :((
P.s. nimimerkillä myrtynyt ulkomuotoonsa kys. tv ohjelman jälkeen.
Hohhoijjaa..
79
114
Vastaukset
- lejanna
Ja jaspat, jos en kelpaa tällaisena, ei sitten tarvikaan.
Murrrr, olen hyvin vihainen.
Varma merkki, että on vanha, on se, että on "nuorekas".
.Mutku..siinä ohjelmassa tehtiin tuhkimosta prinsessa ja törkyturvasta rinssi..:(
P.s. miksi olet vihainen..ja mikähän on se kuuluisa nuorekas..., onkohan se "vain" positiivisen elämänasenteen paistaminen läpi vanhan kuoren, vai dementian ensimmäinen oire :))- lejanna
Pirrejuupas kirjoitti:
Mutku..siinä ohjelmassa tehtiin tuhkimosta prinsessa ja törkyturvasta rinssi..:(
P.s. miksi olet vihainen..ja mikähän on se kuuluisa nuorekas..., onkohan se "vain" positiivisen elämänasenteen paistaminen läpi vanhan kuoren, vai dementian ensimmäinen oire :))Voihan möykky, en usko, että alastomalla keisarillakaan oli uusia kuteita. :))
Panee vain siltä paikalta, että pännii. Ilkeät ihmiset, siinäpä se.
Minä haluan olla aina sielultani nuori, en nuorekas, uutta janoava ja haluava.
Niin oli isoäitinikin aikoinaan. toivon, että olen kuin hän. :))
. lejanna kirjoitti:
Voihan möykky, en usko, että alastomalla keisarillakaan oli uusia kuteita. :))
Panee vain siltä paikalta, että pännii. Ilkeät ihmiset, siinäpä se.
Minä haluan olla aina sielultani nuori, en nuorekas, uutta janoava ja haluava.
Niin oli isoäitinikin aikoinaan. toivon, että olen kuin hän. :))
.Minunkin sielu on nuori, ja elämälle utelias, mutta mitä mie sielulla teen..tässä mie jökötän hamaan maaliman tappiin..
P.s. miten käytät nuoren sielusi?- lejanna
Pirrejuupas kirjoitti:
Minunkin sielu on nuori, ja elämälle utelias, mutta mitä mie sielulla teen..tässä mie jökötän hamaan maaliman tappiin..
P.s. miten käytät nuoren sielusi?Kaipa se sielu menee muun jätteen seassa kaatopaikalle?
Muistelen sen painavan muutaman gramman.
Suloinen, siloinen, suruton sieluni.
.
- on väliä ??
Jaaaa, jos muuttuminen nuoremmaksi olis kivuntonta ja helppoa voisin harkita, mutta näillänäkymillä olen " luonnonlapsi " juuri semmosena kuin luoja mut loi, kaikki me vanhenemme ja kuolemme, olemme minkänäkösiä tahansa. maassa maadumme tai grematoriossa tuhkaksi muutumme.
- ;;;;;;
Pirrejuupas kirjoitti:
Mutku täällä on elettävä vielä,.. pitäisiköhän mennäkin korpeen erakoksi..hmmm..
Älä sentään sinne, täällä meitä vähemmän kauniita on muitaki, porskutettaan elämä näin loppuun asti .
;;;;;; kirjoitti:
Älä sentään sinne, täällä meitä vähemmän kauniita on muitaki, porskutettaan elämä näin loppuun asti .
Korvessa saisi olla näköisensä..unohtaen ulkonäkönsä..dementiaa tässä oottelen. :/
- älä oota
Pirrejuupas kirjoitti:
Korvessa saisi olla näköisensä..unohtaen ulkonäkönsä..dementiaa tässä oottelen. :/
Se on kamala tauti, se tulee oottamattaki, mutta joskus joku kuin " pirrejuupas " voi säästyä siltä, ken tietää, vain luoja tietää.
älä oota kirjoitti:
Se on kamala tauti, se tulee oottamattaki, mutta joskus joku kuin " pirrejuupas " voi säästyä siltä, ken tietää, vain luoja tietää.
Onhan se, eihän miun pitäisi laskea edes leikkiä kys. sairaudella, hevosen leikkiä tämä kai paremminkin...muuten, onneksi ei ole lähisuvussa ainakaan tuota sairautta, josko siltä säästyisi sen turvin, - muita löytyy kyllä :( ihan omiksi tarpeiksi, josko se samainen Luoja varjelisi kummiskin. :)
Pirrejuupas kirjoitti:
Älä hyvä pirre mee korpeen siel on se kaamee rölli jolla oli lahkees jotain omituista .
Kyllä korvessakin on oltava kiharat piipattuina, tierä vaik venäläinen metsästys porukka tupsahtais tupaan.- Pirre*
koti-kiusattu kirjoitti:
Älä hyvä pirre mee korpeen siel on se kaamee rölli jolla oli lahkees jotain omituista .
Kyllä korvessakin on oltava kiharat piipattuina, tierä vaik venäläinen metsästys porukka tupsahtais tupaan.Heille nyt tässä, mie pelotan yhet venäläiset ihan helpostikin näin sauna"kammattuna" ja aamuluukissa :))
P.s. eikö siusta tunnu tämä elämä kuin ei tuntuiskaan, miusta tuntuu.. Pirre* kirjoitti:
Heille nyt tässä, mie pelotan yhet venäläiset ihan helpostikin näin sauna"kammattuna" ja aamuluukissa :))
P.s. eikö siusta tunnu tämä elämä kuin ei tuntuiskaan, miusta tuntuu..Voi ystäväni kuinka monesti tapaankaan itteni tuijottamasta tyhjään ajatus karonneena.
Tää ikä on varmaan sitä kun summaillaan menneitä ja yritetään hahmottaa tulevaa.
Mulla tosin on vahva kiintopiste tähän päivään likan kautta mutta ellei sitä olis niin siinäpä huokailisin karonneen nuoruuren perään.
- yks nätti mies
Äläs vähättele. Olet niin ehjän näköinen nainen, jos en olisi vannoutunut poikamies niin,iskisin kii kuin sika limppuun.
No potoksii voisit laittaa vähän,muttei mitään implanttii.Pirrejuupas kirjoitti:
Nätti mies...voiko mies olla nätti, komeaa kai tarkoitat? :>/
Pitäisiköhän minun kirjoittaa jotain?
Ettei tämä menisi vain "miesten" jutuksi?
H.- bessie*
Pirrejuupas kirjoitti:
"Nätti-Jusseja" taitaa olla Suomessa ainakin yhtä paljon kuin Pyhäjärviä. Olen itsekin tuntenut tai tiennyt 4 Nätti-Jussia, vain 2 Pyhäjärveä osaan melko tarkasti sijoittaa kartalle.
Tietämieni Nätti-Jussien ulkonäöstä päättelen, että tuuhea selvästi kihara tukka riittää nimen ansaitsemiseksi. Ja sopiva nimi, mutta sen kanssa ei taida olla niin tarkkaa.
Harmittaa, kun meni tuo ohjelma ohi, milloin ja miltä kanavalta se tuli? hunksz kirjoitti:
Pitäisiköhän minun kirjoittaa jotain?
Ettei tämä menisi vain "miesten" jutuksi?
H.Ai..no kerrohan..ne miehekkät juttusi - odotan.
- Nätti mies
Pirrejuupas kirjoitti:
Heti aletaan kauhistelemaan ja leimaamaan homoksi.
Huolehdin ulkonäöstäni käymällä esim kasvohoidossa
3-4 kertaa vuodessa samoin säännöllinen jalkahoito
kuuluu asiaan. Tunnen muutaman kaverin,joilla on
samat kuviot,heteroista on kyse.
Liikun joka päivä noin tunnin ajan ja syön kanaa
ja kalaa vuoropäivin.
Parturissa käyn kerran kuukaudessa ja nimenomaan Helsingissä. - Ruma julkihetero
Nätti mies kirjoitti:
ja kalaa vuoropäivin.
Parturissa käyn kerran kuukaudessa ja nimenomaan Helsingissä.Ei kyllä muut kuin homot tuollaiseen alennu.
Parturissa tässä on kyllä muittenkin käytävä kun ei ole tukan leikkaajaa muualla. Nätti mies kirjoitti:
ja kalaa vuoropäivin.
Parturissa käyn kerran kuukaudessa ja nimenomaan Helsingissä...ja olet,..mikä on ammattisi, tai oli jos olet eläkkeellä?
- Nätti omasta mielest
Pirrejuupas kirjoitti:
..ja olet,..mikä on ammattisi, tai oli jos olet eläkkeellä?
Yrittäjä autoalalla. Poikani jatkaa,mutta käyn viikottain katsastamassa tilanteen.
He ..ihan vahingossa sattui telkku olemaan Jimillä, ja kun huomasin "jotain" mielenkiintoista he..eli habitukseltaan hyvin huonosti hoidetun näköisen pariskunnan, ja jäin sitä seuraamaan..oisiko ollut viiden maita kun se tuli, pölyriepu seurana sitä katsoin.
Kyllä ne tekee ammatti ihmiset ihmeitä, tosin veistäkin tarvittiin, esim. silmäluomiin, ja kai botoksiakin..mutta hyvän näköinen oli lopputulos, myös miehen, ei tarvittu kuin trendikkäämmät kuteet ja kunnon parran muotoilu ja hiusten leikkaus. Tosin hammaskalustokin tuunattiin uusiksi, varsin aika tyyris uudestisyntyminen, mutku mainosmielessähän ne tekee näitä, eikö tuo lie ollu ilmainen näille mallikappaleille :)
Niin ja tällä naisihmisellä oli kai jotenkin vääristynyt kuva esim. vartalostaan, siksi peiti aina jalkansakin pitkien housujen alle, mutta lyhytkin mekko sopi hänelle erittäin hyvin.
Nätti - Jussista olen lukenut ja kuullut, mutta oisiko "nätti" jo liian nätti mieheksi..ai kihara tukkako on best, mulle ei oisi väliä kuhan pää paikallaan ja sisukset siinä oikeanlaiset. :)- .........
Nätti-Jussin sukunimi oli Nätti.
- ...........
......... kirjoitti:
Nätti-Jussin sukunimi oli Nätti.
Tuossapa kuvansa.
http://www.mieslaulajat.fi/@Bin/120912/1, Nätti Jussi.jpeg - Komea on!
........... kirjoitti:
Tuossapa kuvansa.
http://www.mieslaulajat.fi/@Bin/120912/1, Nätti Jussi.jpegKomistus!
Tuon kun olisi tavannut 2-kynppisenä! - bessie*
Ai sellainen ohjelma, no eipä olisi kiinnostanutkaan. Jos olisi suomalaisten muoti- ja kauneusalan ammattilaisten vinkkejä ja neuvoja ollut, se olisi kiinnostanut.
Minulla kyllä tuo eteisen kokovartalopeili kertoo totuuden, tuskin kelpaisin sukkia tai sukkahousuja mainostamaan. Mutta jos hameen joskus laitan - ja laitanhan minä yleensä juhliin - niin ei se tosiaankaan saa olla liian pitkä, lyhyempi näyttää paremmalta, vaikka ei säihkysääriä olekaan.
Ei minustakaan nätti sovi miestä kuvaamaan, eikä miehen hiuksilla ole minulle mitään merkitystä, mutta nämä tietämäni nättijussit kyllä olivat kaikki kiharatukkaisia ja luullakseni juoppojakin. - 1943
Kuvissa voidaan tehdä vaikka mitä. Kun ihmisen näkee livenä, on paljon vaikeampi huijailla. Ja en haluaisi olla yhtään nuorempi. Ihan hyvä juuri näin.
- tyylitaju tärkeä
1943 kirjoitti:
Kuvissa voidaan tehdä vaikka mitä. Kun ihmisen näkee livenä, on paljon vaikeampi huijailla. Ja en haluaisi olla yhtään nuorempi. Ihan hyvä juuri näin.
Noissa ohjelmissa stailattavat ihmiset viedään kadulle, ja kadulla kulkevalta yleisöltä kysytään, minkä ikäinen henkilö on, sekä ennen stailausta ja sen jälkeen. Yleisön kommenteissa on todellakin ihan selvä ero ennen ja jälkeen.
Stailauksen kohteet ovat yleensä ikäistään kulahtaneemman ja vanhemman näköisiä, eikä heillä ole tajua pukeutumiseensa. Heidät vain palautetaan oman ikäluokkansa tasolle. - Pirre*
1943 kirjoitti:
Mie haluaisin paljonkin nuorempi, mitä kivaa vanhuudessa on..koskoo ja kolottaa vain
:( - mutta niitähän ei - kolotuksia, pysty huijaamaan minkään sortin plastiikkakirugialla..
Tähän se on tyydyttävä :) - minä kans
tyylitaju tärkeä kirjoitti:
Noissa ohjelmissa stailattavat ihmiset viedään kadulle, ja kadulla kulkevalta yleisöltä kysytään, minkä ikäinen henkilö on, sekä ennen stailausta ja sen jälkeen. Yleisön kommenteissa on todellakin ihan selvä ero ennen ja jälkeen.
Stailauksen kohteet ovat yleensä ikäistään kulahtaneemman ja vanhemman näköisiä, eikä heillä ole tajua pukeutumiseensa. Heidät vain palautetaan oman ikäluokkansa tasolle.Joskus lopputulos on hätkähdyttävän erilainen ja hyvä, mutta väliin olen eri mieltä esim. vaatteista. Jonkun "tyyligurun" valinta on kuitenkin vain hänen mielipiteensä, kun näen vanhemman ihmisen päällä jotain karmeita kuvioita niin eipä se auta vaikka hoikentaa, kun muuten näyttää ladon seinästä reväistyltä uusine meikkeineen.
- meeriamanda
Seurasin samaa ja useimpia aikaisempiakin, pariskuntia siellä on harvemmin. Loistavaa työtä stailausryhmä tekikin.
Molemmat olivat upeita ja vaatteet heille valittu kuin piste iin päälle:)
- mää kans
Minä menisin justiinsa jos eivät näyttäisi niitä "ennen" kuvia.. mutta sitten ne ei huoliskaan sinne. Aattelin kyllä sijoittaa lähitulevaisuudessa itteeni ja ottaa vähän Puragenia noihin potkuriviivoihin. Kerran se vaan (vuodessa) kirpaisee - pistos ja hinta.
- Pirre*
Vuodeksiko se pistos riittää, ja täytyykö niitä pistoksia laittaa joka suksenjäläkeen?
- minä kans
Pirre* kirjoitti:
Vuodeksiko se pistos riittää, ja täytyykö niitä pistoksia laittaa joka suksenjäläkeen?
Kun kuuklaat puragen, niin sieltä saa tietoa. Riippuu kait ihosta millainen on, mutta voi kestää vuodenkin, ja on eri kuin Botox eli luonnollisempi juttu. Mä aion ainakin kokeilla, tämän rumemmaksi en voi enää tulla vaikka pistäisivät mitä.
vaikka tää linkki http://urly.fi/8a - lejanna
minä kans kirjoitti:
Kun kuuklaat puragen, niin sieltä saa tietoa. Riippuu kait ihosta millainen on, mutta voi kestää vuodenkin, ja on eri kuin Botox eli luonnollisempi juttu. Mä aion ainakin kokeilla, tämän rumemmaksi en voi enää tulla vaikka pistäisivät mitä.
vaikka tää linkki http://urly.fi/8aNoot ihq, ihanaa, että täällä on meitä muitakin rumia. :))
http://www.youtube.com/watch?v=xIz1wJ9KJJA
.
- i_a'*'
Kai se halvin hoito on tuo "poninhäntä"...
Sen kun tällää tiukalle niin kasvorypyt oikenevat... Täytyy vaan huomioida jotta saa silmät ja suun kiinni... :)- 1943
Ja kun on enemmän viinirypäle kuin rusina niin on siloisempi, jos se nyt sitten on niin kaunista? Henkevän ihmisen kanssa keskustellessa ei kiinnitä huomiota ulkonäköön. Siisti ja normaalisti huoliteltu on sentään hyvä olla.
- 11 + 15
1943 kirjoitti:
Ja kun on enemmän viinirypäle kuin rusina niin on siloisempi, jos se nyt sitten on niin kaunista? Henkevän ihmisen kanssa keskustellessa ei kiinnitä huomiota ulkonäköön. Siisti ja normaalisti huoliteltu on sentään hyvä olla.
entäs jos ei ole henkevä edes..
- Pirre*
No niin, kiitos vinkistä...siepä se sanoitkin..he..
P.s. taisi olla vain miun musta hetkeni, - oikeasti ei naaman näöllä ole enää väliä, saa välttää loppuelämän. - mää kans
Pirre* kirjoitti:
No niin, kiitos vinkistä...siepä se sanoitkin..he..
P.s. taisi olla vain miun musta hetkeni, - oikeasti ei naaman näöllä ole enää väliä, saa välttää loppuelämän.On sillä väliä jos itteensä ottaa päähän. Mua ottaa ja kovasti, enkä tiedä kauanko täällä vielä palloilen potkuriviivoineni. Itsepä maksan ja jos olen tyytyväinen tuloksiin niin hyvä niin. Mun mielestä höpönlöpöä ettei ulkonäöllä ole merkitystä, se on eka minkä ihmisestä näkee ja aina sitä katsoo.. sen jälkeen tulee kaikki muu jos tulee. Jos on ämpäriruma niin se ja sama kuinka henkevä osaa olla, kaikki on lähtenyt karkuun jo aikapäiviä.
- Ruipelo.
Kasvatin poninhännän 50 vuotiaana.
Nyt on oven takana jonot.
Miksi naiset tykkää kun aikamies käyttää ponkkaria. - lejanna
Ruipelo. kirjoitti:
Miksi naiset tykkää kun aikamies käyttää ponkkaria.Jospa ne luulee, että on muutakin hevosmaista??
. - Pirre*
mää kans kirjoitti:
On sillä väliä jos itteensä ottaa päähän. Mua ottaa ja kovasti, enkä tiedä kauanko täällä vielä palloilen potkuriviivoineni. Itsepä maksan ja jos olen tyytyväinen tuloksiin niin hyvä niin. Mun mielestä höpönlöpöä ettei ulkonäöllä ole merkitystä, se on eka minkä ihmisestä näkee ja aina sitä katsoo.. sen jälkeen tulee kaikki muu jos tulee. Jos on ämpäriruma niin se ja sama kuinka henkevä osaa olla, kaikki on lähtenyt karkuun jo aikapäiviä.
Niin.."voi" se olla noinkin..kun asiaa ajattelee realistisesti, ja liikoja kaunistelematta..rehellisesti.
P.s. ei tullu lotossakaan..*huoks* - Pirre*
lejanna kirjoitti:
Jospa ne luulee, että on muutakin hevosmaista??
.:))) sori, mutta nyt kyllä nauratti ja kovasti :DD
Kiitos, siulla se leikkaa...:)) - i_a'*'
1943 kirjoitti:
No aikanaan vanhempani sanoivat: "Ei kauniista ole kattilan kanneksi"... Mitähän tarkoittaneet??? :) Ihan silmälle sopiva tuo kumppanini minulle oli... No kerran elossahan voi moisen tavata, tarvinneeko muuta???
Kyllähän tuo sisäinen kauneus on kaikkein kauneinta... Viime vuosina tuokin on tullut koettua... Vaatimaton ulkokuori usein kätkee kultaisimman sydämen, sen nyt kokemuksesta tiedän... :) - 1943
mää kans kirjoitti:
On sillä väliä jos itteensä ottaa päähän. Mua ottaa ja kovasti, enkä tiedä kauanko täällä vielä palloilen potkuriviivoineni. Itsepä maksan ja jos olen tyytyväinen tuloksiin niin hyvä niin. Mun mielestä höpönlöpöä ettei ulkonäöllä ole merkitystä, se on eka minkä ihmisestä näkee ja aina sitä katsoo.. sen jälkeen tulee kaikki muu jos tulee. Jos on ämpäriruma niin se ja sama kuinka henkevä osaa olla, kaikki on lähtenyt karkuun jo aikapäiviä.
Kyllä valtaosa ihmisistä on sen näköisiä, ettei karkuun ole tarvinnut lähteä eli ihan ihmisen näköisiä. Mistään potkuriviivoista en tiedä, mitä lienevät. Voi mullakin olla, mutta eivät ole elämää haitanneet. Sen sijaan oli mielenkiintoista tutustua uusiin ihmisiin taloyhtiön pihatalkoissa.
- minä kans
Pirre* kirjoitti:
Niin.."voi" se olla noinkin..kun asiaa ajattelee realistisesti, ja liikoja kaunistelematta..rehellisesti.
P.s. ei tullu lotossakaan..*huoks*Jaa se on vielä tarkistamatta. Menen kyllä ilman lottoakin, ihan varppina menen. Kun joka aamu ottaa päähän oma lärvi niin miksen menisi, eipä se keltään ole pois. Valtaosa ihmisistä voi mun puolesta olla minkä näköisiä vaan, mutta mulla on maan vetovoima tehnyt tehtävänsä ja näytän hevoselta. Kauroja kaukaloon kohta tyrkyttävät.
- minä kans
i_a'*' kirjoitti:
No aikanaan vanhempani sanoivat: "Ei kauniista ole kattilan kanneksi"... Mitähän tarkoittaneet??? :) Ihan silmälle sopiva tuo kumppanini minulle oli... No kerran elossahan voi moisen tavata, tarvinneeko muuta???
Kyllähän tuo sisäinen kauneus on kaikkein kauneinta... Viime vuosina tuokin on tullut koettua... Vaatimaton ulkokuori usein kätkee kultaisimman sydämen, sen nyt kokemuksesta tiedän... :)Höpönlöpön. Jos ulkokuori karkottaa niin eipä sitä sisäistä puolta ehdi kukaan huomata. Tärkeintä kuitenkin että ihminen itte on tyytyväinen ulkonäköönsä, kyllä sillä on paljon merkitystä. Jos ei ole, niin nykyään asian hyväksi voi tehdä paljon. Ja on kumma miten täällä kehutaan itteään nuorekkaaksi jos sillä ei kerta ole väliä.. ai joo mutta eihän täällä ole kukaan ees kateellinen kellekään eikä millekään. Ihme hymistelyä. Paitti jos ovat tyrkyllä hunksille vai mikä sen palstapellen nikki on.
minä kans kirjoitti:
Höpönlöpön. Jos ulkokuori karkottaa niin eipä sitä sisäistä puolta ehdi kukaan huomata. Tärkeintä kuitenkin että ihminen itte on tyytyväinen ulkonäköönsä, kyllä sillä on paljon merkitystä. Jos ei ole, niin nykyään asian hyväksi voi tehdä paljon. Ja on kumma miten täällä kehutaan itteään nuorekkaaksi jos sillä ei kerta ole väliä.. ai joo mutta eihän täällä ole kukaan ees kateellinen kellekään eikä millekään. Ihme hymistelyä. Paitti jos ovat tyrkyllä hunksille vai mikä sen palstapellen nikki on.
Oikees oot siinä et ainakin sen verran pitää pesulla käyrä et jutella kärsii.
Ei se juttu luista jos toisella on hajusta ripset sykkyrällä.- 1943
minä kans kirjoitti:
Höpönlöpön. Jos ulkokuori karkottaa niin eipä sitä sisäistä puolta ehdi kukaan huomata. Tärkeintä kuitenkin että ihminen itte on tyytyväinen ulkonäköönsä, kyllä sillä on paljon merkitystä. Jos ei ole, niin nykyään asian hyväksi voi tehdä paljon. Ja on kumma miten täällä kehutaan itteään nuorekkaaksi jos sillä ei kerta ole väliä.. ai joo mutta eihän täällä ole kukaan ees kateellinen kellekään eikä millekään. Ihme hymistelyä. Paitti jos ovat tyrkyllä hunksille vai mikä sen palstapellen nikki on.
Luulen, että olen ihan ikäiseni, en ole pitänyt erityisen nuorekkaana. Terveenä olen saanut olla. Ja edelleenkään en ole kateellinen, pitääkö sitä yrittää väen vängällä meitä samaan muottiin valaa? Jokainen tuntenee itsensä parhaiten. Ensirakkauteni totesi minusta, että olen hyvännäköinen, mutta ei muuta sitten olekaan. Itse luulin, että sitä muuta olisi ollut, ulkonäköäni en pitänyt erityisenä. Onneksi oli niin, olisin varmaan ylpistynyt. Melko naturellina Luojan luomana elelen. Mutta en ole likainen enkä resuinen kuten eivät useimmat meistä. Tuohon kategoriaan kuuluvien kanssa en halua olla tekemisissä.
Ruipelo. kirjoitti:
Miksi naiset tykkää kun aikamies käyttää ponkkaria.Aika paljon näkee liikepaikoilla noita ponnaripoikia, onhan se halpa ja helppo tukka...vaan kun se ohenee rotanhännäksi niin eipä tuo paljoa komista kettää...naistakaan.
- lejanna
piikkiö kirjoitti:
Oikees oot siinä et ainakin sen verran pitää pesulla käyrä et jutella kärsii.
Ei se juttu luista jos toisella on hajusta ripset sykkyrällä.Taas isken kuin sika limppuun.
Sanokaa, viisaammat, miten nuo rillinsä saisi pysymään puhtaana. Vähän väliä ne on kuin rähmäkäpälän räkimiä.
Minua inhottaa, kun jotkut naiset laittavat maskaraa ripsiinsä niin paljon, että osa putoaa poskille.
Önkkömönkkönen!
. - i_a*'*
minä kans kirjoitti:
Jaa jaa...
Elämä onkin aarteenetsintää vielä tälläkin iällä... Se voi olla kätkettynä siltä joka sitä ei "näe", eikä ole valmis kokemaan... Miten ulkokuori voi karkoittaa??? Kai hyljetymmänkin ihmisen autat kadun yli jos näet hänen apua tarvitsevan... Voithan itse olla "seuraava" tuo avun tarvitsija, ulkomuodostasi huolimatta??? i_a'*' kirjoitti:
Kyllähän tuo sisäinen kauneus on kaikkein kauneinta... Viime vuosina tuokin on tullut koettua... Vaatimaton ulkokuori usein kätkee kultaisimman sydämen, sen nyt kokemuksesta tiedän... :)Ihminen on kaunis nuorena, ja ainahan rakastunut näkee omansa kauniina, ja muista viis.., viisautta mieki toivoisin toiselta jos siinä asemassa valitemassa oisin..ja - hyvää sydäntä.
- minä kans
i_a*'* kirjoitti:
Jaa jaa...
Elämä onkin aarteenetsintää vielä tälläkin iällä... Se voi olla kätkettynä siltä joka sitä ei "näe", eikä ole valmis kokemaan... Miten ulkokuori voi karkoittaa??? Kai hyljetymmänkin ihmisen autat kadun yli jos näet hänen apua tarvitsevan... Voithan itse olla "seuraava" tuo avun tarvitsija, ulkomuodostasi huolimatta???Mä autan kadun yli vaikka Vuoden Hirviön, mutta en välttämättä halua styylata hänen kanssaan. Tai voisin halutakin, jos pääsisin yli ulkomuodostaan. Ihan tekopyhää väittää ettei ulkomuodolla ole väliä, pitkässä juoksussa ei mutta ensivaikutelmassa kyllä. Ja jos itse siitä kärsii niin miksei asialle tekisi jotain. Hevonkukkua kaikki että jos on hyvä itsetunto niin ei välitä minkä näköinen on. Kyllä välittää, ja niin välittävät muutkin. Useimmat vielä kertovat sen ääneen.
- 1943
i_a*'* kirjoitti:
Jaa jaa...
Elämä onkin aarteenetsintää vielä tälläkin iällä... Se voi olla kätkettynä siltä joka sitä ei "näe", eikä ole valmis kokemaan... Miten ulkokuori voi karkoittaa??? Kai hyljetymmänkin ihmisen autat kadun yli jos näet hänen apua tarvitsevan... Voithan itse olla "seuraava" tuo avun tarvitsija, ulkomuodostasi huolimatta???Ja se aarre tulee ykskaks, ennalta ilmoittamatta. niin kävi kun tapasin suuren rakkauteni. Onneksi kumpikin oli malttanut etsiä kauan. Tämän kypsän rakkauteni kanssa tuntui siltä, että olisimme aina olleet yhdessä. Ulkonäöstä en muuten tiedä, mutta kirkkaat siniset, iloiset silmät minut valloittivat.
- lejanna
Pirrejuupas kirjoitti:
Aika paljon näkee liikepaikoilla noita ponnaripoikia, onhan se halpa ja helppo tukka...vaan kun se ohenee rotanhännäksi niin eipä tuo paljoa komista kettää...naistakaan.
Ponnarit ja konnarit, meillä keitetään pottuja.
Josko olisi jo aika syädä lounas, aamiainen ja illallinen?
Hiirenhäntä on lopulta ponnari.
. - i_a'*'
minä kans kirjoitti:
Mä autan kadun yli vaikka Vuoden Hirviön, mutta en välttämättä halua styylata hänen kanssaan. Tai voisin halutakin, jos pääsisin yli ulkomuodostaan. Ihan tekopyhää väittää ettei ulkomuodolla ole väliä, pitkässä juoksussa ei mutta ensivaikutelmassa kyllä. Ja jos itse siitä kärsii niin miksei asialle tekisi jotain. Hevonkukkua kaikki että jos on hyvä itsetunto niin ei välitä minkä näköinen on. Kyllä välittää, ja niin välittävät muutkin. Useimmat vielä kertovat sen ääneen.
Niin...
Tässäpä se onkin kysymys??? Hankitko tuon "styylauskaverisi" itseäsi vai ympäristösi hyväksyntää silmällä pitäen... Ainakaan minulle ei muiden mielipide merkitse mitään... Tärkeintä tuon sisimmän kullan löytäminen kun sen vain kohtaa.. Noita ulkoisia kyllä tulee vastaan pilvin pimein... :) - minä kans
1943 kirjoitti:
Ja se aarre tulee ykskaks, ennalta ilmoittamatta. niin kävi kun tapasin suuren rakkauteni. Onneksi kumpikin oli malttanut etsiä kauan. Tämän kypsän rakkauteni kanssa tuntui siltä, että olisimme aina olleet yhdessä. Ulkonäöstä en muuten tiedä, mutta kirkkaat siniset, iloiset silmät minut valloittivat.
Hienoa. Kaikilla ei vaan ole kirkkaan sinisiä, iloisia silmiä. Ei pusuhuulia eikä paljon muutakaan. Ei ihanaa runsasta tukkaa, vaan ohut maantien värinen pehko. Ei sileää ihoa, vaan nuoruuden aknearpia ja couperosaa. Tämä on arkipäivää monella naisella, no ei tällä palstalla mutta muualla :)
- minä kans
i_a'*' kirjoitti:
Niin...
Tässäpä se onkin kysymys??? Hankitko tuon "styylauskaverisi" itseäsi vai ympäristösi hyväksyntää silmällä pitäen... Ainakaan minulle ei muiden mielipide merkitse mitään... Tärkeintä tuon sisimmän kullan löytäminen kun sen vain kohtaa.. Noita ulkoisia kyllä tulee vastaan pilvin pimein... :)Ihan ittelleni hankin, ja katson ensin ulkonäköä. En komeutta, vaan sellaista mikä silmääni miellyttää. Seuraavaksi kuuntelen minkälaista juttua sieltä suusta tulee. Jos se miellyttää niin voin jatkaa. Miehillä lienee samoin. Luulen että tantsuissa ämpärirumat saavat olla seinäkoristeina, vai mitä arvelet? Tuskin pojat pokkaavat rumimpia ensin?
- i_a*'*
1943 kirjoitti:
Ja se aarre tulee ykskaks, ennalta ilmoittamatta. niin kävi kun tapasin suuren rakkauteni. Onneksi kumpikin oli malttanut etsiä kauan. Tämän kypsän rakkauteni kanssa tuntui siltä, että olisimme aina olleet yhdessä. Ulkonäöstä en muuten tiedä, mutta kirkkaat siniset, iloiset silmät minut valloittivat.
Näin se vaan onkin...
Kohtaat tuon jokapäiväisen tutun tyttösen aamulenkilläsi puoli huolimattomasti tervehtien... Pikkuhiljaa tulee pysähdyksiä ja ajatusten vaihtoa, tuon nelijalkaisen "tyttöni" paijausta... Siitä se jatkuu ja mihin se päättyneekään??? Se vaan tulee, kohdalle; etsit tai et!!! - Pirre*
minä kans kirjoitti:
Jaa se on vielä tarkistamatta. Menen kyllä ilman lottoakin, ihan varppina menen. Kun joka aamu ottaa päähän oma lärvi niin miksen menisi, eipä se keltään ole pois. Valtaosa ihmisistä voi mun puolesta olla minkä näköisiä vaan, mutta mulla on maan vetovoima tehnyt tehtävänsä ja näytän hevoselta. Kauroja kaukaloon kohta tyrkyttävät.
Onnea vaan sitten uudelle ilmeelle :), miun pitää mennä entisellä ei tullu voittoa, vähän hävisin vain :/
- minä kans
i_a*'* kirjoitti:
Näin se vaan onkin...
Kohtaat tuon jokapäiväisen tutun tyttösen aamulenkilläsi puoli huolimattomasti tervehtien... Pikkuhiljaa tulee pysähdyksiä ja ajatusten vaihtoa, tuon nelijalkaisen "tyttöni" paijausta... Siitä se jatkuu ja mihin se päättyneekään??? Se vaan tulee, kohdalle; etsit tai et!!!Husky?
- minä kans
Pirre* kirjoitti:
Onnea vaan sitten uudelle ilmeelle :), miun pitää mennä entisellä ei tullu voittoa, vähän hävisin vain :/
Tuun sitten tänne kertomaan.. pitkään olen miettinyt sekä toimenpidettä että hintaa. Ja tietty että mitä töissä / kaverit sanovat ja mitä mieltä ovat. Kyllähän se mietityttää, mutta joka-aamuinen hatutus ottaa pannuun. Tekisi mieli särkeä peili! Mulla kaiken huipuksi vielä on yläluomet ihan viininpunaiset näin vanhemmiten, pitää tällätä kaikenmaailman häivyttäjät ja ties mitä että voin töihin lähteä. Muuten näytän turpiini saaneelta.
- i_a'*'
minä kans kirjoitti:
Ihan ittelleni hankin, ja katson ensin ulkonäköä. En komeutta, vaan sellaista mikä silmääni miellyttää. Seuraavaksi kuuntelen minkälaista juttua sieltä suusta tulee. Jos se miellyttää niin voin jatkaa. Miehillä lienee samoin. Luulen että tantsuissa ämpärirumat saavat olla seinäkoristeina, vai mitä arvelet? Tuskin pojat pokkaavat rumimpia ensin?
Tottakai meistä jokainen on silmälle kaunis kun noi ykkösdiagonaalit tälläämme, suavea lettiin ja pastilli huuleen... Tiukkaahan se tekee kun farkkuihin ja t-paitaan on tottunut... Mahdollisen tulevan kumppanin eteen on pakko uhrautua... No niiden farkkujen aika tulee jos muu käy... :)
- Silmälasikäärme
lejanna kirjoitti:
Taas isken kuin sika limppuun.
Sanokaa, viisaammat, miten nuo rillinsä saisi pysymään puhtaana. Vähän väliä ne on kuin rähmäkäpälän räkimiä.
Minua inhottaa, kun jotkut naiset laittavat maskaraa ripsiinsä niin paljon, että osa putoaa poskille.
Önkkömönkkönen!
.Kun pidät ne rillit kotelossaan, niin pysyvät puhtaana. ;)
Minä muuten hankin äsken uudet lasit...silmieni eteen avatui uusi, harvinaisen
kirkas maailma. - i_a*'*
minä kans kirjoitti:
Husky?
Espanjalainen!!!
- l--
i_a*'* kirjoitti:
Espanjalainen!!!
Vesikoira?
- Poninhäntä x2
Pirre* kirjoitti:
:))) sori, mutta nyt kyllä nauratti ja kovasti :DD
Kiitos, siulla se leikkaa...:))Ruipelo tässä moi ! Mikä sinua nauratti ? Sekö,että nukun kun hevonen:
häntä pystyssä ja kengät jalassa.
Kukaan ei ole luullut mitään, mutta kauhistelevat kun näkevät "sen" luonnossa. Aika moni tykkää tehdä lähempää tuttavuutta "anagondani"
kanssa. - Pirre*
Poninhäntä x2 kirjoitti:
Ruipelo tässä moi ! Mikä sinua nauratti ? Sekö,että nukun kun hevonen:
häntä pystyssä ja kengät jalassa.
Kukaan ei ole luullut mitään, mutta kauhistelevat kun näkevät "sen" luonnossa. Aika moni tykkää tehdä lähempää tuttavuutta "anagondani"
kanssa.Anteeksi, väärät lasit, siis sisiliskoasi..
- .
En paksuntais huulia, tv:ssä oli niiten haitoista, jotkut oli pahoin tulehtuneet, jotkut vuoti märkää, korjaus leikkaukset oli työläitä, vaikeita.
mielestäni törröhuulet ei ole miellyttävän kauniita päinvastoin, jotkut sanoo pusuhuuliksi, rakastan kapeita huulia niissä on kiihkoa, jokainen ryppy kertoo koetusta elämästä aidosti !
Kaikki kunnia kuitenki kauneusleikkauksille !- Pirre*
Ai rakastat ihan.he...no onhan ne näköiset jos muu osa naamasta on jo kuivan käläväkkä ja siinä nuoret pusuhuulet ..he , hieman ontuva yhistelmä..:)
- minä kans
Ainoa kohta naamassani mistä tykkään on just huulet, en minäkään antaisi törkkiä niihin mitään. En huolisi täytteitä naururyppyihin, en sibeliusryppyihin enkä veistäkään kelpuuttaisi enää tähän ikään. Mutta jos on suht luonnollinen "veitsetön" tapa saada lärvi kuosiin niin minä menen!
- minä kans
Pirre* kirjoitti:
Ai rakastat ihan.he...no onhan ne näköiset jos muu osa naamasta on jo kuivan käläväkkä ja siinä nuoret pusuhuulet ..he , hieman ontuva yhistelmä..:)
Telkassa joskus näkee kun julkkikset on paksuntaneet huuliaan, on semmoinen ankka-look... ja että meidän Taylor Kauniista ja notkeista meni pilaamaan naamansa, kaunis nainen muuten.
- Pirre*
Hups..nytkö syötte....kuinka saatte unta täyvvellä mahalla..? , vaikka sanoohan ne ettei näläkkäistä nukuta :))
- lejanna
Enhän minä, polo, vedä paljon ruokaa.
Olen kuin lintu, paitsi, nehän ne vasta ahmatteja ovatkin.
Ei pie homeltaa. :))
"Jos talossa on ruokaa, ei vieraantulo ole harmi"
.
- avkt-.,......
Kyllähän se ulkoinen, mutta pääasia on se mitä on päänsisällä. Minä itse olen ollut liian "kiltti" ja perään antavainen, omaa tyyliä on huono muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277