en nyt muista kun veli on käyttänyt että sammuuko cdtäki kuunnelles.eli virta menee kokonaan päältä. iha sama mitä kanavaa kuuntelee.
jammu 420 samuuu radiota kuunnellessa
5
126
Vastaukset
- piuhat?
Tarkista vaikka kaiutinjohdot ensin; eihän ole missään oikosulkua ( ja - piuhat koskettavat toisiaan).
Tuo voisi saada aikaan jonkun suojareleen tms puuttumisen peliin...
Kokeile vaikka kokonaan toisilla johdoilla alkuun, auttaako asiaan. - tietäjä.
helpoitenhan tuo selviää irrottamalla johdot...auttaako.
- aloitt..
siis piuhat on oikein ja johdot on "nätit", voiko itse elektroniikan piireissä tulla noin vikaa?
mitähän johtoja tietäjä tark? - suojarele?
eli kaikki tarkistettu. kesken levynsoiton päks ja virrat sammuu. myös vasurikajarista äänet rupes häviämään. kajariasetuksetin ok.
en muista onko tuo maadotettussa pistorasiassa onko sillä merkitystä jossei ole?- syykö tämä?
kommentoikaapa vielä täähän ketjuun. sen verran lisätietoa että tutkimme asiaa niin tämä pauks poikki tapahtuu silloin kun tietokone on päällä 5-10min kuluessa sammuu reteot kun on käynnistäny. cd pyröi loppuun aika sammunu mitään kun tietsa ei ollutp päällä, pistorasiaan tulee tietsasta 3 johtoo (muistaakseni jatkiksessa kii) ja 2 reteoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635