Onko kellään tiedossa kuvausta vastaavan pelin nimeä:
Alussa on video jossa pelin päähahmo (vanha mies) istuu tuolissa ja katsoo horisonttiin, jossa avaruusalus tippuu maahan.
Pelissä liikutaan muistaakseni jonkinlaisessa kaupungissa, aseita/tarvikkeita voi ostaa kaupoista ja jotain alieneita listiä siinä samalla.
Pelin "bossit" ovat pimeissä taloissa, joissa joutuu sokkona kulkemaan yhä vaikeampien labyrinttien läpi jotta pääsisi edes sinne "bossin" luokse. "Bosseilla" on aseina jonkinlaiset ketjut ym. millä koettavat huitoa pelaajaa.
Kiitos kaikille vastanneille!
nes 8-bit peli hakusessa!
nes 8-bit player
1
105
Vastaukset
- nes 8-bit player
wikipedian kautta selailin ja taisin löytää pelin, kyseessä siis fester's quest.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450