Torilla tavataan

Tapsa best

Tänään juhlitaan Leijonia ja maailmanmestaruutta. Kaikki ovat iloisia, mutta miksi ei edes nyt voida unohtaa katkeruutta, kaunaisuutta ja kateellisuutta?
Vesku Loiri ja Sakari Kuosmanen on kutsuttu juhlistamaan suurta juhlaamme.
Kuitenkin kaikkien aikojen paras laulajamme, Tapani Kansaa ei taas kutsuttu, vaikka hän on maailman paras laulaja. Voi sitä kateellisuutta, katkeruutta ja kaunaisuutta mitä Tapsaa kohtaan löytyy taas.

7

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gilla*

Eipä siellä näyttänyt olevan esiintymässä Jorma Hynninenkään vaikka hän on kaikkienaikojen maailman paras baritoni (muka).

• OK.

Tietenkään Tapsa ei ollut siellä laulamassa, koska sinne oli valittu kaikki karmeimmat laulajat ( Vesku, Sakari Kuosmanen, Petri Nygård...)
      Kaikki hyvät laulajat loistivat poissaolollaan.
      Suomella on hyvä lätkäjoukkue, mutta musiikimaku niillä tuntuu olevan aika surkea. Juhlien siintyjäthän oli valittu Suomenjoukkueen pelaajien toiveiden mukaan.

En muuten ymmärrä miten Finlandia-hymni liittyy jotenkin jääkiekkoon, että sitä pitää kultamitalijuhlissakin veisata. Jääkiekossa nyt sentään mistään sodasta tms. ole kyse.
      muutenkin olen sitä mieltä ,että pitäisi lailla kieltää Sakari Kuosmasen "laulaminen" , kuten juuri mm. Finlandia -hymnin raiskaus.

• voi voi

Tunnut olevan erittäin katkera, kateellinen ja kaunainen!

• Annu.

Kuosmanen oli ainut kenet sinne kannatti kutsua. Miksi Tapsukka olisi pitänyt kutsua juhliin?

• Lorujaje
        Annu. kirjoitti:

Kuosmanen oli ainut kenet sinne kannatti kutsua. Miksi Tapsukka olisi pitänyt kutsua juhliin?

Siksi koska Tapsa osaa laulaa ja luoda tunnelmaa ja on myös innokas lätkä/urheilufani.

• Rajaton kauna

Miksi Jorma Hynninen taas tuodaan tänne esille? Voi tuota kaunan määrää..

• Vieläkin parempi

Minusta siellä oli jo noita pellejä ihan tarpeeksi eikä sinne yhtä tapsa-pelleä enää tarvittu . Hohhoijaa.... vai maailman paras laulaja.. No eipä ole taso maailmalla korkea :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60