Hei voimistelijat, olen harrastanut tanssia koko ikäni, nyt lähemmäs 25 vuotta siis. Vieläkin olisi haaveena, että joku päivä jaksan kannatella jalkaa yli 90 asteen kulmassa. Treenaan jalan nostoja nykyään 2-3 kertaa viikossa, aiempina vuosina enemmän. Nostelen sekä seisten että makuullaan. Notkeutta on kohtuullisesti; spagaatit menee. Onko voimistelijoilla jotain salaista asetta jolla jalkoja treenataan? Tanssin menetelmät tuntuvat välillä vähän "pehmeiltä", ja kun niillä ei ole 25 vuodessa tulosta tullut, ei varmaan tule jatkossakaan. Treenaatteko siis jalan nostoja varten jollakin muulla keinolla kuin vain nostelemalla jalkoja?
Jalan nostot
Jalka ilmaan
1
264
Vastaukset
- Joukkuevoimistelija
Joo:) Ainakin jalkalihaksia pitää tehdä ja kannattaa venyttää yli vaikka tuolilta(siis spagaadeja)koska jos notkeutta on lisää niin jalkakin nousee paremmin eikä tarvitse niin paljoon lihaksia:):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647