Voiko mikrolaakerit vaihtaa tavallisen kokoisiin laakereihin? Tottakai pyörät vaihtuvat samalla. En haluaisi vielä luopua hyvistä Salomonin luistimista vain siksi, että en löydä mistään uusia mikrolaakereita.
Mikrolaakerit
Galaksi S
4
189
Vastaukset
- rtyhrftyrtyr
Juu kyllä voi, väliholkit myös menee vaihtoon.
- Galaksi S
Kits!
- kugellager
Ylivieskan Kärkkäiseltä löytyy vielä Salomonin mikrolaakereita. Itse ostin sieltä pari päivää sitten. Hyllyyn jäi kaksi pakettia ja sen jälkeen niitä ei enää saada mistään. Paketissa tuli 20 mikrolaakeria ja 10 holkkia. Nyt ei sitten vaan uusia renkaita löydy mistään. Ainakaan Suomesta.
- sovitteet laakereill
Mikrolaakerit voi laittaa tavallisten kokoisiin renkaisiin sovitteen avulla. Toimii, olen kokeillut.
Kysy vaikkapa www.totalsport.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647