Kerro se kuvin

hmmmmmmmmm.....

Aika paljon täällä kysellään millainen vartalo on seksikkäin, paras ja ihanin miehen mielestä ja sitten löytyy niitä kuvauksia laidasta laitaan...toisen mielestä pienet rinnat on hyvät ja toinen tykkää muhkummasta...MUTTA eroaako miesten ihanteet sittenkään niin paljoa toisistaan? Liian usein kun törmää kuitenkin siihen, ettei ne miehen pieniksi mieltämät rinnat oikeasti olekaan niin pienet ja muodokas onkin ihan normaali jne. noh, tajusitte varmaan pointin.

Ajattelinkin, että tänne voisitte miehet laittaa kuvia siitä naisen ihanne vartalosta. Eli kerro kuvin millainen nais vartalo sinut sytyttää. Ja jos olet nainen niin toki saat myöskin vastata. Ilmoita kuitenkin viestissäsi kumpaa sukupuolta edustat, niin on hauska nähdä eroavatko miesten ja naisten ihanteet jollain tapaa toisistaan

93

2075

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • egzefq

http://beachwear.cc/

Sivun alimpana oleva nainen ainakin sytyttää, muttei ole mikään ehdoton naisihanne.

Jos pitää kuvailla tuota naista ni sanoisin, että hän on hoikka/laiha. Rinnat sopivat ja erittäin kauniin muotoiset. Ei isot eikä pienet. Noin laiha ei tarvitse olla, että sytyttää. Tuosta 5kg painavampi versio saattaisi itseasiassa olla paljon haluttavampi vartaloltaan. Nyt olen siis ihan rehellinen.

• Namskis nam

Pieni ja kurvikas. Taitoluistelija-tyyppinen. Pienet hartiat ja rinnat, pyöreä peppu ja lanteet.
      http://www.google.fi/search?q=helinä keiju&hl=fi&client=firefox-a&hs=2m9&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=-zjUTbvuHsqUOqGx-PQK&ved=0CCYQsAQ&biw=1276&bih=691

ja tosielämästä ja vaikkapa sitten suomesta
      http://www.google.fi/search?q=jaana pelkonen&hl=fi&client=firefox-a&hs=Wp9&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=ivnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=lTnUTcTwGNGVOp6SgI4L&ved=0CCMQsAQ&biw=1276&bih=691

Vyötärön ja lantion suhde viestittää hedelmällisyydestä.

• jaysir

Eikö kenenkään muun mielestä toi nainen oo jo vähän liiankin treenattu? et se semmonen naisellisuus alkaa katoomaan? musta toi on kyllä tosi hyvännäkönen mitä oon noita videoita katellu, mut ois parempi jos ei ihan noin erottuvat lihakse ois käsissä ja vatsassa...rinnatkaan ei ois tollaset pallot, jos ois vähän sitä omaakin rasvaa niissä ;). Peppuosasto on kyl aika loistava ja naamakin nätti, mut kokonaisuus on jotenkin kovan näköinen.

Joku tollanen vastaa mun ihannetta, mut ei tolla naamalla: http://30.media.tumblr.com/tumblr_lg1f7nK3Zl1qfasujo1_400.jpg

• gfhfgh
        jaysir kirjoitti:

Eikö kenenkään muun mielestä toi nainen oo jo vähän liiankin treenattu? et se semmonen naisellisuus alkaa katoomaan? musta toi on kyllä tosi hyvännäkönen mitä oon noita videoita katellu, mut ois parempi jos ei ihan noin erottuvat lihakse ois käsissä ja vatsassa...rinnatkaan ei ois tollaset pallot, jos ois vähän sitä omaakin rasvaa niissä ;). Peppuosasto on kyl aika loistava ja naamakin nätti, mut kokonaisuus on jotenkin kovan näköinen.

Joku tollanen vastaa mun ihannetta, mut ei tolla naamalla: http://30.media.tumblr.com/tumblr_lg1f7nK3Zl1qfasujo1_400.jpg

Ja tollako sitten on omaa rasvaa tisseissä vai? :D En tiedä onko se yhtään parempi ku toi edellinenkään kun kylkiluut paistaa ja luut törröttää..

• jaysir kirjoitti:

Naisellakin saa (ja mielellään pitääkin) olla hieman sitä lihaserottuvuutta. Videon nainen on vielä valovuosien päästä "liian treenatusta". Voin kyllä tarvittaessa postata kuvan liian treenatusta naisesta. ;)
        Naisellisuus ei ole yhtä kuin rasva tai isot rinnat, ainakaan mun ihanteessa.
        Ja kun itsekkin on vastaavasti kovassa kunnossa, ni toivoisihan sitä samaa myös potentiaaliselta kumppaniltakin...

• fgfgh
        TheOne kirjoitti:

Naisellakin saa (ja mielellään pitääkin) olla hieman sitä lihaserottuvuutta. Videon nainen on vielä valovuosien päästä "liian treenatusta". Voin kyllä tarvittaessa postata kuvan liian treenatusta naisesta. ;)
        Naisellisuus ei ole yhtä kuin rasva tai isot rinnat, ainakaan mun ihanteessa.
        Ja kun itsekkin on vastaavasti kovassa kunnossa, ni toivoisihan sitä samaa myös potentiaaliselta kumppaniltakin...

Tiesitkö että kaikki on suhteellista ja kauneus katsojan silmässä? Et sinä voi määritellä minkänäköinen nainen on "liian treenattu" jonkun toisen mielestä..

• jaysir
        fgfgh kirjoitti:

Tiesitkö että kaikki on suhteellista ja kauneus katsojan silmässä? Et sinä voi määritellä minkänäköinen nainen on "liian treenattu" jonkun toisen mielestä..

Härreguud! kuule en niin, siksi vastasinkin ihan omasta puolestani vaan ;).

• fgfgfh
        jaysir kirjoitti:

Härreguud! kuule en niin, siksi vastasinkin ihan omasta puolestani vaan ;).

Osaatko lukea? Tuo kommentti oli vastaus TheOnille. Hän kun alkoi määritellä liian treenatun näköistä naista jonkun toisen (sinun, jaysir) mielestä. Jos joku sanoo että jonkun näköinen nainen on HÄNEN mielestään liian treenattu niin ei kukaan voi siihen tulla vastaamaan että "ei kun tällänen nainen on liian treenattu sun mielestä".

• fdsvcgfdgddg
        jaysir kirjoitti:

The onen videon nainen on aika jees. Tuossa videossa aika kova lihaserottuvuus vatsassa, vähän liikaakin minun makuuni. Mielestäni tuolla naisella on videoita hieman rasvaisemmassakin kunnossa, tai ainakin muistelisin että kauniimmalta näyttänyt jossain muussa videossa.

Tässä sinun kuvassasi nainen on aika hyvä minunkin mielestäni. Eipä kyllä tarvetta tuon kokoisiin tisseihin, pienemmät riittää hyvin.

• Anoreksia nervosa
        jaysir kirjoitti:

Mun mielestä kasvot on todella kauniit, mutta tosiaan rinnat ei aidot ja alipainoa aika paljon. :/

• nw

Nauran.

• Tsiisu mikä pelle

Ottakaa naiset mallia?
        Blop! Ei ihan tollaseks muutu sekunnissa, ei luusto aikuisena enää muutu - eikä naama synny uudestaan noin vain. :D

• Muotoja!!

Siis haloooooooo miehet???!!! Eikö kenenkään mielestä sellanen lyhyt ja MUODOKAS NAINEN ole ihanne?? Miksi AINA noita laihoja hoikkia pitkiä naisia??? OIKEESTI EI TÄÄ OO TOSI ETTÄ TOLLASET VAAN ON MIESTEN MIELEEN!!

http://www.plusshe.com/wp-content/uploads/2009/06/plus-size-swimwear-brown.jpg

Itselläni on juuri tuollainen vartalo, tosin mulla on vähän leveämpi rintakehä (mikä on miinusta) ja olen 162cm pitkä.

• fdsfdsfdsfds

Eipä ole muodokasta tuo nainen nähnytkään. Lihava muodoton pötkylä. Nimenomaan yllä olevat naiset ovat muodokkaita.

• Tuo nais kuva oli ainakin minun mieleeni mut mä olenkin Marssista :). Tätä mieltä on mies 43v.

• pötkylä
        fdsfdsfdsfds kirjoitti:

Eipä ole muodokasta tuo nainen nähnytkään. Lihava muodoton pötkylä. Nimenomaan yllä olevat naiset ovat muodokkaita.

jaa että tuolla naisellako ei ole muotoja? helevetti sillähän on muotoja vaikka muille jakkaa.

• mullemulle

nammm:)mulle kelpaisi,naisellisen näköinen nainen.Ja lyhyissä naisissa on jotain seksikästä joka uppoaa muhun:D:)

• fdsfdsfkkk
        pötkylä kirjoitti:

jaa että tuolla naisellako ei ole muotoja? helevetti sillähän on muotoja vaikka muille jakkaa.

Missä ne muodot ovat? Mielestäni aika tasapaksu pullea pötkylä.

• suukkis
        fdsfdsfkkk kirjoitti:

Missä ne muodot ovat? Mielestäni aika tasapaksu pullea pötkylä.

Isot rinnat, kapea vyötärö suhteessa lantioon ja pyöreä peppu. Kyllä se on kaukana pötköstä eikä kuvan nainen ole myöskään lihava.

• Pitkät sääret on hot
        mullemulle kirjoitti:

nammm:)mulle kelpaisi,naisellisen näköinen nainen.Ja lyhyissä naisissa on jotain seksikästä joka uppoaa muhun:D:)

Lyhyet ämmät portinpieleen lyhty kädessä pitkille valoa antamaan.

• Mies_48

Mä pidän tuollaisesta vartalo tyypistä...

• jrjttrjtrt

Minusta edellinen on ihan ok näköinen nainen. Jos jostain pitäisi pois ottaa niin ehkä reisistä.. jokaisella on niin eri maku että toivotonta täällä udella onko kenenkään mieleen.

Jossain sivuilla näin "äänestä parhaat tissit" -gallupin. Kun katselin tuloksia niin parit olivat saanut hieman enemmän ääniä kuin muut, mutta kokonaisuudessan kaikki olivat saaneet todella tasaisesti ääniä. Kertoo mielestäni siitä että kaikille tisseille löytyy ihailija, niin on myös varmaan muissa ulkonäköaisoissa. -M30-

• täältä pesee
      • nieoq

Tuossa oli kyllä hyvä kuva Hendricksistä, mutta joissain kuvissa näyttää minun makuun liian lihavalta :/

Tiiä sit minkä näkönen ois livenä.

Mut totta puhuen aika harva on niin muodokas, ilman että ois omalle terveydelle jo haittaa (ylipaino). Se nimittiäin on aika hassua että jos sikana menee rasvaa rinnuksille ja lantiolle (sekä pyllylle), niin se on vain terveen muotovalion merkki. Kun taas pömppismahaa pidetään ihan vastakohtana.

Minun mielestä naisessa tärkintä on viehättävyys (kokonaisuus ratkaisee) sekä terveys (mikä ei tarkoita jättitissejä&jättipyllyä, eikä myöskään luurankoa)

• Hassua?
        nieoq kirjoitti:

Tuossa oli kyllä hyvä kuva Hendricksistä, mutta joissain kuvissa näyttää minun makuun liian lihavalta :/

Tiiä sit minkä näkönen ois livenä.

Mut totta puhuen aika harva on niin muodokas, ilman että ois omalle terveydelle jo haittaa (ylipaino). Se nimittiäin on aika hassua että jos sikana menee rasvaa rinnuksille ja lantiolle (sekä pyllylle), niin se on vain terveen muotovalion merkki. Kun taas pömppismahaa pidetään ihan vastakohtana.

Minun mielestä naisessa tärkintä on viehättävyys (kokonaisuus ratkaisee) sekä terveys (mikä ei tarkoita jättitissejä&jättipyllyä, eikä myöskään luurankoa)

"Se nimittiäin on aika hassua että jos sikana menee rasvaa rinnuksille ja lantiolle (sekä pyllylle), niin se on vain terveen muotovalion merkki. Kun taas pömppismahaa pidetään ihan vastakohtana."

Tämä johtuu puhtaasti siitä, että runsaat rinnat ja lantio ovat hedelmällisyyden merkki samoin kuin hoikka vyötärö, kun taas ylipaino vyötäröllä on terveysriski. Ihmisen biologia taas vaikuttaa niin, että terveydestä ja hedelmällisyydestä kertovia piirteitä pidetään usein kauniina.

• eijumalauta

Mitähän vitun muotoja noisaki muka on? Laihoja akkoja ja isot tissit. Voi vittu :D Tuoko on muodokas?

• Ihannenainenanalysis

Siis... jos mies oikeen muodokasta haluaa, niin sitten saa tyytyä photoshopattuihin naisten kuviin tai plastiikkakirurgilla käyneisiin naisiin.
      Kuten tässä:

http://img.ezinemark.com/imagemanager2/files/2010_re/2010-08-28-11-41-47-1-1279950496-alicia-keys-1.jpeg
      http://followthelita.files.wordpress.com/2010/07/bria.jpg
      melko muovisen näköisiä...

Tässä lähellä ihannetta:
      http://i183.photobucket.com/albums/x271/poloaz/christinamillian.png

Laittakaa kuva naisesta, jolla on täydellisen tiimalasivartaloinen malli vielä ilman silikoneja ja selluliittiä (taitaa olla aika harvinainen)

• ampiainennn

Itselle tuollainen tiimalasivartalo muodostui, kun aloitin jalkapallon pelaamisen:D vatsalihakset on timmit, olkapäät melko normit, ei mitkään hirveen lihaksikkaat ja perse pyöreä ja melko leveä;D

• eif

kis-kis

• Pumpsee
    • värähtää

Tämä on hyvä. Hienoa että nainen ei ole peittänyt itseään säkkimekkoon kuten lihavat usein tekevät.

• 6gh8jht

Kapea vyötärö ja runsas takamus on hyvä lähtökohta.
      Esim.

http://members.quicknet.nl/wfaber/anna falchi 05.jpg

Pituutta saa olla 170-175cm ja elopaino 50-60kg.
      Liikunnallinen ja fiksu pitää olla.

Pitkät suorat hiukset ja suuret silmät plussaa. Rinnat ei saa olla liian isot ja roikkuvat.

• laiheliinihottisss

Kuvan jättipersettä ei muuten saa jos painon pitäisi olla noissa mitoissa. Enemminkin 170-175 ja 56-75 tai jotain. Sairaanhoitajaa voisitte kuunnella minulla on aika helvetin realistinen käsitys pituudesta ja painosta.

• jättipersettä???
        laiheliinihottisss kirjoitti:

Kuvan jättipersettä ei muuten saa jos painon pitäisi olla noissa mitoissa. Enemminkin 170-175 ja 56-75 tai jotain. Sairaanhoitajaa voisitte kuunnella minulla on aika helvetin realistinen käsitys pituudesta ja painosta.

Mitä ihmettä???

• ein kommentator
        laiheliinihottisss kirjoitti:

Tuohan on just sopiva persaus. Kapea peppu --> miehekästä.

• paratiisikasarmi

http://backseatcuddler.com/wp-content/uploads/2009/04/miss-universe-australia-shephanie-naumoska-too-thin-photos-1.jpg

Nainen vastaa. Kuvan naisella ja minulla samanlainen kroppa, ja voin kertoa että ainakin itse joudun tekemään töitä sen eteen. Herätys klo 4:30 kahden tunnin lenkille ja sama toistuu joka päivä ennen töitä ja viikonloppuisin. Ravintoa syön päivittäin maksimissaan 700 kcal yleensä enemminkin 400 kcal. Syömishäiriöksi voisi kutsua, mutta minä saan vain kehuja hoikkuudestani ja mielestäni voin hyvin. Painoindeksi mulla on n. 16,5. Ihmiset on kai niin tottuneita (median kautta) laihuuteen, ettei kukaan kiinnitä huomiota, koska eihän tämä nyt normaalia ole elää tällä tavalla.

• gjargjuighko

No mutta sinähän puhut ihan paskaa nyt :D Et varmana elä tuollasilla kaloreilla. Onko sulla tukkaa enää päässä?

• paratiisikasarmi
        gjargjuighko kirjoitti:

No mutta sinähän puhut ihan paskaa nyt :D Et varmana elä tuollasilla kaloreilla. Onko sulla tukkaa enää päässä?

On tukkaa. Sairasta anoreksiaa jos et ymmärtänyt. Löydät bloginikin netistä, jos alat etsimään. Ei anorektikoilla hiukset päästä lähde. Huolehdin kuitenkin vitamiinien, hivenaineidein ja rasvan saannista. Mutta noin muuten, näännytän itseäni. Kai sen ymmärrätkin, että näin tekevät myös kaikki mallit ym. jos eivät täysin "läpipaskoja" ole... Laitahan googleen hakusanaksi vaikka pro-ana blog, niin ymmärrät sinäkin.

• kaabrieli
    • What!

paratiisikasarmi,et oo tosissas? yees olla hoikka,mutta että luuta ja nahkaa?

• Nainen yli 40 v

Hyvin näkee, missä muovimaailmassa miehet elää. Kuvat on lähinnä mallimaailmasta. Katsokaa sitä vierellänne olevaa synnyttänyttä vaimoanne, eikö siinä ole rehellinen suomalainen vähä leveälanteinen oikea nainen. Eikä ole leikelty eikä muutenkaan PhotoShopattu. Suomalainen nainen on kaunis. Ainakin, jos pitää huolta itsestään, eikä värjää itse hiuksiaan eikä meikkaa liikaa. Eikä tunge vatsamakkaroita sinne liian pienten farkkujen sisään.

• dkgödkögf

No hei kamoon, ette te naisetkaan asettele kauneusihanteita sen mukaan, että "rehellinen pottunokkainen suomalainen mies, jolla leukakin on vähän vajaamittainen ja maha pullottaa".

• naisenmielipide
        dkgödkögf kirjoitti:

No hei kamoon, ette te naisetkaan asettele kauneusihanteita sen mukaan, että "rehellinen pottunokkainen suomalainen mies, jolla leukakin on vähän vajaamittainen ja maha pullottaa".

Elämme maailmassa jossa ulkonäkö on tärkeä asia ja esillä.. En tiedä ketään joka ei katsoisi edes vähän ulkonäköä ennen kuin kiinnostuu ihmisestä.. Harvoin sitä näkee, että seksikäs, kaunis ja hyvävartaloinen nainen olisi lihavan, ruman ja itsestään ei huolehtivan miehen kanssa tai että komea treenattu mies olisi rasvatukkaisen selluliittia täynnä olevan naisen kanssa. hmm...

Se voi olla pinnallinen puoleni, mutta mielestäni naisten ei pitäisi täällä valittaa, että miesten naisihanne on pitkä ja sopivan hoikka.. Ajattelen jos nään edes pyöreähkön naisen, että sellainen nainen ei huolehdi itsestään. Ei sitä koko ajan varmaan ole aikaa olla urheilemassa, mutta mielestäni se on laiskuutta ja antaa itsestään negatiivisen kuvan jos ei huolehdi itsestään.

Itse haluan pysyä kunnossa vaikka en näyttäisikään luisevilta supermalleilta tai saisi treenattua itselleen jessica alban kaltaista vartaloa.

• paratiisikasarmi

En ole vain luuta ja nahkaa, ovatko Victorias Secret -alusvaatemallit mielestäsi luuta ja nahkaa? Itse olen samoissa mitoissa, ainut ero on ettei minulla ole ainakaan vielä silikoneja...

• Kaaaauniss
    • jerejuhani
    • Emilyn kuvat

Huh, täydellistä!

• Mie 53
    • väsynyt miehiin

hahhah

kiinnostaisko teitä kuulla näiden naisten ajatuksia?

• Nainen;

Vain ihmetyttää vähän ettei täällä oikeastaan ole kuin kaksi makua!!

Paljon tulee että ei tollanen vaan tällanen ja sitten molemmat kuvat aivan samoja ainakin omaan silmään... Siis ei noissa mitään vikaa, mutta tosiaanko malli tai se lihava tuolla jossain? Saman ilmiön olen huomannut muissakin paikoissa.

Eli entäs ne siltä väliltä??O_o

• naisen mielipide

Itse olen taas ihan positiivisesti yllättynyt näiden herrojen keskimääräisestä naismausta. Hyvin vähän on anorektisia riukuja tai epärealistisen isoja tissejä. Sopasuhtaisuus ja terveys siis kunniaan?

• mies31vantaa

Meikäläisen mielestä paras vartalo löytyy tästä.

http://www.google.fi/imgres?q=elke stallion&um=1&hl=fi&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1280&bih=834&tbm=isch&tbnid=cuSle_VBmYi6VM:&imgrefurl=http://www.streetcakes.org/7537/elke-the-stallion-6&docid=6FNL95jk25Th1M&imgurl=http://www.streetcakes.org/wp-content/uploads/2011/02/Elke-The-Stallion-1.jpg&w=640&h=963&ei=GWjHTt7xB8b54QSwt5g1&zoom=1&iact=hc&vpx=434&vpy=329&dur=4316&hovh=275&hovw=183&tx=117&ty=147&sig=104768843741512953901&page=1&tbnh=140&tbnw=93&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:18,s:0

ja tästä

http://www.google.fi/imgres?q=elke stallion&um=1&hl=fi&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1280&bih=834&tbm=isch&tbnid=zRqFxlifa_N6sM:&imgrefurl=http://www.pimpmyspace.org/comments/code/4556062/&docid=YdwjPxdhhRXRlM&imgurl=http://cdn.pimpmyspace.org/media/pms/c/1l/o6/9c/n-pictures.jpg&w=352&h=500&ei=GWjHTt7xB8b54QSwt5g1&zoom=1&iact=hc&vpx=172&vpy=121&dur=5714&hovh=268&hovw=188&tx=125&ty=131&sig=104768843741512953901&page=2&tbnh=129&tbnw=91&start=32&ndsp=35&ved=1t:429,r:26,s:32

ja tästä

http://www.google.fi/imgres?q=cherokee d ass&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1280&bih=834&tbm=isch&tbnid=DTQL1tQ7en6ppM:&imgrefurl=http://thevixenconnoisseur.wordpress.com/tag/cherokee-dass/&docid=z_AiopQLpvberM&imgurl=http://thevixenconnoisseur.files.wordpress.com/2010/12/cherokeebodyxxxfootball1.jpg&w=650&h=971&ei=4mjHTpn3Gsb04QSAwNFZ&zoom=1&iact=hc&vpx=512&vpy=446&dur=1878&hovh=275&hovw=184&tx=126&ty=139&sig=104768843741512953901&page=1&tbnh=117&tbnw=78&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:16,s:0

Nämä ovat naisellisia!!!!!! Terveisin mies 31v

• 2+8

Hienoja esimerkkejä hienoista naisista

• M33 Tre

Koska keskityn aina enemmän kasvoihin, oli vaikeaa olla välittämättä niistä. Mutta tässä minun ihannevartalovalikoimaa.

Klassista naiskauneutta:
      http://www.chrisabraham.com/Lefebvre_Mary_Magdalene-thumb.jpg

Näistä kolme vasemmanpuoleista on minun mieleeni (neljännellä muotoja vain rintojen kohdalla):
      http://28.media.tumblr.com/tumblr_lg5xdvIxTT1qg7cmdo1_500.jpg

Lisää ihania kurveja:
      http://30.media.tumblr.com/tumblr_lbfa6lGYGD1qcl5svo1_r1_400.jpg

Tässä alkaa lantion koko lähennellä maksimia (mutta omg mikä nainen O_O ):
      http://26.media.tumblr.com/tumblr_ljnyfdWmLX1qcl5svo1_r1_400.png

Sieltä hoikimmasta päästä minun naismakua. Persoonallisuutta sais olla enemmän:
      http://www.ingrossogworld.it/images/PLATINUM LOCK COLLECTION/Body intimo donna VOLUPTUOUS TEDDY PINK.JPG

Sama juttu kuin edellisen kanssa:
      http://www.gossiboocrew.com/wp-content/uploads/2009/05/kim-kardashian-bikini-miami-beach1.jpg

Parempi kuin kaksi edellistä:
      http://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2010/05/Kelly-Brook-Is-Back-in-Lingerie.jpg

• ..........
    • lapaluukku

Siis mitä helvettiä? Kaikki miehet niinkun tykkää tollasista "mallikropista"? Ikävä kyllä hyvin harva teistä luultavasti sellaisen naisen saa, toiseksikin ei se näytä hyvältä. Naisen pitää olla hyvässä kunnossa mutta ei tollanen tikku akka :D Itte oon 153cm pitkä ja painan 45kg, kyllä on vähän mahaa mutta ei kovin näkyvää, ei kukaan oo koskaan valittanut. Säälin teitä :( Teette vielä naisillenne pahan mielen kun haaveilette tollasista kun oma olis vaikka 10kg lihavampi

• M33 Tre

Kysyttiin vartalo_ihannetta_, ei kai sillä ole mitään tekemistä sen kanssa millaisen naisen oikeasti saa? Ja rakkaansa näkee kauniina vaikka se "haaveiden nainen" olisikin ihan erinäköinen.

Eikä minun valkkaamat ainakaan mitään tikkuja olleet! Moni muukin on minusta ollut varsin realistisella linjalla tässä ketjussa.

Mietin sitä, että miksi naisia ylipäänsä kiinnostaa nämä miesten valkkaamat kuvat. Eihän itseään voi muuttaa sellaiseksi, kuin jonkun ihanne on? Haluaako joku tosiaan vertailla itseään näihin? Miksi näitä kuvia oikeastaan edes kysyttiin?

• Yläpäällä ei väliä?

Eikö ihannenainen ole muuta kuin ulkonäköasia??!!

• grrgrgrgg

No voi hyvänen... Jos lukisit sen alkuperäisen kysymyksen?!?

• mie53
    • Aviomies_49

Minun mielestä

http://scoregroup.vo.llnwd.net/o37/xlgirls/images_content/MandyMason_15521/02.jpg

http://scoregroup.vo.llnwd.net/o37/xlgirls/images_content/MandyMason_15521/04.jpg

http://maturebabespics.com/gg/aQzVPNd8Qj/HNKzQzNCaaHJXvXYhGiKRCEEwZXyMZKqY25XLah7MlqYfoLi888KiTk6SXpO4WKCiAPSoppnJeJwZwV/BScOW3jHCkDatfwSGQCiUe1fqpVALkV//LB3v/1

http://maturebabespics.com/gg/aQzVPNd8Qj/HNKzQzNCaaHJXvXYhGiKRCEEwZXyMZKo 7gnif0EulUb/aUCAL9OmH2P0PA92MLB5XTLPAttUA1feShntV9rxKYBpjRut2FMTA2wgFUE8Hi5fiFXTKCHkMqJKVSH8o9K/xpv1DsQXEEpM nNrYCvGBId4P6li0Zk=/2

http://scoregroup.vo.llnwd.net/o37/xlgirls/images_content/DevinTaylor_16396/01.jpg

http://scoregroup.vo.llnwd.net/o37/xlgirls/images_content/BaileySantanna_27281/01.jpg

• Matti_44_
    • Tälläinen(kö)

Mitä mieltä te miehet olette yleensä 180cm pitkistä,B-kuppisista ja 70kg painavista naisista?Itse olen juuri tuollainen ja suurinpiirtein tämän kokoinen siis(paitsi kasvot):http://www.google.fi/imgres?q=normaali nainen&hl=fi&sa=N&biw=1440&bih=769&gbv=2&tbm=isch&tbnid=b9MzsthazTtIAM:&imgrefurl=http://kiloklubi.fi/foorumi/Ulkonäkö-8/Inspiraatiokuvia-3736/310/&docid=opvLzySwnzDT1M&imgurl=http://img2.timeinc.net/people/i/2008/stylewatch/gallery/beach_patrol/081407/bachlorette.jpg&w=300&h=400&ei=bI4BT9-4IMbm4QT_u8yNCA&zoom=1&iact=hc&vpx=534&vpy=318&dur=3432&hovh=259&hovw=194&tx=146&ty=176&sig=114179744830945918287&page=1&tbnh=131&tbnw=98&start=0&ndsp=31&ved=1t:429,r:18,s:0

Kuvan naisella on kapea vyötärö,"normaali/yleinen" kuppikoko ja leveä lantio.Näin naisen näkökulmasta katsottuna upea ja olen ylpeä että kuulun tuohon kategoriaan!

• komea mies28vee

Tuo kuvan nainen on kyllä hyvännäköinen.. painaako tuo muka 70 kiloa ??

• komeamies28vee
        komea mies28vee kirjoitti:

Tuo kuvan nainen on kyllä hyvännäköinen.. painaako tuo muka 70 kiloa ??

Täytyy vielä sanoa että juuri täydellinen vyötärö-lantiosuhde

• K--9

Eikö kenenkään miehen mielestä normaali kroppa ole ihanne vartaloksi tarpeeksi hyvä?

• 23

Useimpien miesten mielestä normaalin kropan omistaa nuo hoikat likat mistä suurin osa on linkittänyt kuvia, eli se mitä nainen pitää normaalina on miehille läski jonkan pitäisi laihduttaa 10 kiloa.

• Ihanteita vaan

No ihanteet nyt on aina ihanteita, ja niillä on aika vähän tekemistä sen kanssa, mitä potentiaaliselta kumppanilta vaaditaan. Siis, keskivertovartalo on harvalle se ihannevartalo, mutta kuitenkin lähes jokaiselle järkevälle miehelle kelpaa "normaalilla" vartalolla varustettu nainen, jos on muuten sopivasta tyypistä kyse.

• mecronomi

ihanne on ihanne, ei se tarkoita etteikö muunlainen nainen voisi olla kokonaisuutena, siis käytökseltään ja luonteeltaan mahtava.

• K--9

No jos kerran olet mies mistä tiedät mitä naiset pitää normaalina ? Itse jos laihuttaisin ton kymmenen kiloa olisin jo anorektikon mitoissa ja omasta mielestä olen normaali painoinen.

• hömppäää

MIksihän tuossa on 3. nimetty tiimalasiksi? Minusta juuri tuon selkeämpää hoikkaa päärynää ei voi olla...

• ................

Lol ootte tyhmiä, noit muijjii on venytetty/kavennettu tietokoneella :DDDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6315
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2611
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1123
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      79
      1087
    6. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      301
      1074
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1068
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      78
      983
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66